می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
دو شنبه 23 اسفند 1389برچسب:, :: 19:14 :: نويسنده : مهدی پارسا

ور جديدي از بي اخلاقي هاي رسانه اي يك گروه سياسي منحرف با حمله به سردار علي فضلي كليد خورد.

کیهان نوشت چند سايت زنجيره اي كه اخبار و اطلاعات موثق از وابستگي آنها به يك جريان سياسي منحرف وحاشيه ساز حكايت مي كند، دور جديدي از بي اخلاقي و هتاكي رسانه اي را آغاز كردند و اين حركت جديد و مشمئز كننده با حمله به يكي از چهره هاي مظلوم و خدوم كشور يعني سردار علي فضلي كليد خورد.

اين جريان سردار فضلي را متهم به «سركوب مردم مستضعف» كرده است!

ظاهراً بهانه اين جريان منحرف براي حمله به اين چهره ماندگار و يادگار سال هاي دفاع مقدس، انتقاد وي از برخي حركت هاي ناشايست و غيرقابل قبول بوده است كه در برخي مراسم رسمي از جانب اين جريان صورت گرفت و حاوي توهين هايي عليه برخي افراد بود و اطلاعات موجود نشان مي دهد اين جريان منحرف در سازماندهي آن دخيل بوده است. نكته مضحك ماجرا اين است كه اين جريان انحرافي در حركتي ناشيانه اين سردار جانباز و سرباز حريم ولايت را به سكوت در برابر جريان فتنه متهم كرده است! در حالي كه حاج علي فضلي يكي از مدافعين اصلي نظام جمهوري اسلامي در جريان اغتشاشات فتنه سبز بوده و حتي نام وي در ليست ۸۰ نفره تحريم اتحاديه اروپا نيز (به دليل ايستادگي و مقابله با فتنه سبز) گنجانده شده است.

مهم ترين نكته اين موضوع، همزماني اين هتاكي با رهنمودهاي اخلاقي- سياسي اخير مقام معظم رهبري است .

رهبر معظم انقلاب در ديدار اخير خود با اعضاي مجلس خبرگان نسبت به هتاكي ها و بداخلاقي هاي سياسي در رسانه ها هشدار داده بودند. كيهان در آينده، بيشتر به اين موضوع خواهد پرداخت كه چرا جريان منحرف از چهره هاي طلايه دار دفاع مقدس و مردان بزرگي مانند حاج علي فضلي مي هراسد.

دو شنبه 23 اسفند 1389برچسب:, :: 10:15 :: نويسنده : مهدی پارسا

در بعضی سایتها ومحافل خاص شنیده شده ، آقای کروبی از سر پشیمانی توبه نامه نوشته است !



به گزارش جهان به نقل از  کلمه نیوز این خبربا وجودیکه هنوزاز سوی مسئولین تائید نشده است ولی بگفته ناظران سیاسی دوراز انتظارنمی باشد چرا که بسیاری از کسانی که اخیرا وقبل از بازداشت خانگی با آقای کروبی ملاقات کرده اند ، اذعان داشتند ، رفتار تردید آمیز و مثبتی از ایشان ملاحظه نموده اند ، بگفته این افراد که خواستند نامشان برده نشود ، آقای کروبی در شرایطی قرار دارد که با رجوع به رفتار وگفتار نسنجیده اش می تواند بر نفس خود و وسوسه های خناسان فائق آمده وراه صحیح را پیدا نماید .
خبرنگار کلمه نیوز می افزاید ، این خبر موج نگرانی وناامیدی را در ضد انقلاب بوجود آورده است و سردر گمی در آنها مشهود می باشد.

دو شنبه 23 اسفند 1389برچسب:, :: 9:51 :: نويسنده : مهدی پارسا



خبرگزاري فارس: دور جديدي از بي‌اخلاقي‌هاي رسانه‌اي يك گروه سياسي منحرف با حمله به سپاه كليد خورد.




به گزارش خبرنگار گروه "فضاي مجازي " خبرگزاري فارس، روزنامه كيهان امروز نوشت: ‌چند سايت زنجيره‌اي كه اخبار و اطلاعات موثق از وابستگي آنها به يك جريان سياسي منحرف و حاشيه‌ساز حكايت مي‌كند، دور جديدي از بي‌اخلاقي و هتاكي رسانه‌اي را آغاز كردند و اين حركت جديد و مشمئز كننده با حمله به يكي از چهره‌هاي مظلوم و خدوم كشور يعني سردار علي فضلي كليد خورد.

اين جريان سردار فضلي را متهم به "سركوب مردم مستضعف " كرده است!

ظاهراً بهانه اين جريان منحرف براي حمله به اين چهره ماندگار و يادگار سال‌هاي دفاع مقدس، انتقاد وي از برخي حركت‌هاي ناشايست و غيرقابل قبول بوده است كه در برخي مراسم رسمي از جانب اين جريان صورت گرفت و حاوي توهين‌هايي عليه برخي افراد بود و اطلاعات موجود نشان مي‌دهد اين جريان منحرف در سازماندهي آن دخيل بوده است.

نكته مضحك ماجرا اين است كه اين جريان انحرافي در حركتي ناشيانه اين سردار جانباز و سرباز حريم ولايت را به سكوت در برابر جريان فتنه متهم كرده است! در‌حالي‌كه حاج علي فضلي يكي از مدافعين اصلي نظام جمهوري اسلامي در جريان اغتشاشات فتنه سبز بوده و حتي نام وي در ليست 80 نفره تحريم اتحاديه اروپا نيز (به دليل ايستادگي و مقابله با فتنه سبز) گنجانده شده است.

مهم ترين نكته اين موضوع، همزماني اين هتاكي با رهنمودهاي اخلاقي- سياسي اخير مقام معظم رهبري است‌.

رهبر معظم انقلاب در ديدار اخير خود با اعضاي مجلس خبرگان نسبت به هتاكي‌ها و بداخلاقي‌هاي سياسي در رسانه‌ها هشدار داده بودند.
كيهان در آينده، بيشتر به اين موضوع خواهد پرداخت كه چرا جريان منحرف از چهره‌هاي طلايه‌دار دفاع مقدس و مردان بزرگي مانند حاج علي فضلي مي‌هراسد.

رییس سازمان آتش‌نشانی تهران از آماده‌باش بیش از چهار هزار آتش‌نشان برای مراسم چهارشنبه آخر سال خبر داد



محمد رضا حاجی‌بیگی در نشستی با خبرنگاران با اعلام برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی در چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: از روز سه‌شنبه سازمان آتش‌نشانی در تمام مناطق شهرداری تهران آماده‌باش کامل هستند تا بتوانیم چهارشنبه‌آخر سال آرامی را پشت سر بگذاریم و امیدواریم امسال هم بدون هیچ دردسری این مراسم را برگزار کنیم.

رییس سازمان آتش‌نشانی تهران از آماده‌باش چهار هزار و 500 آتش‌نشان در چهارشنبه آخر سال خبر داد و افزود: در چهارشنبه آخر سال یگان موتوری و آتش‌نشانان داوطلب نیز آماه باش خواهند بود.وی اضافه کرد: باید هر کسی مسئولیت خود را بداند و اگر بناست چهارشنبه آخرسال منسوخ شود این موضوع صراحتا اعلام شود و اگر بناست چهارشنبه آخر سال فرصتی برای تخلیه انرژی جوانان و اوقاتی مفرح برای خانواده‌ها باشد، برای این موضوع برنامه‌ریزی‌ شود و هر کس مسئولیت خود را انجام دهد که در این راستا می‌توان با هماهنگی بین دستگاه‌ها اقداماتی را انجام داد تا در چهارشنبه آخر سال به صورت شکل و شمایل درست رفتار کنیم.

حاجی‌بیگی به موضوع پخش تصاویر از حادثه‌دیدگان چهارشنبه آخر سال در صدا و سیما اشاره کرد و گفت: حوادث چهارشنبه آخر سال را برای مردم با تصاویری دلخراش در صدا و سیما و روزنامه‌ها یاد آوری می‌کنیم که این موضوع لطمه روحی به افرادی فاقد توان دیدن این تصاویر را می‌زند اما چاره‌ای نیست و صدا و سیما راه حل بهتری در این رابطه ندارد و دلیل این موضوع هم این است که تمام برنامه‌های خود را برای روز آخر می‌گذاریم اما اگر در طول سال گروهی در این رابطه کار کنند دیگر نیازی نیست که برای پیشگیری از بروز حوادث چهارشنبه آخر سال چنین تصاویری پخش شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برنامه برای توزیع موادمحترقه استاندارد دارید؟ اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی طرحی را برای برگزاری چهارشنبه آخرسال به صورت ایمن آماده کرده است که اگر این موضوع مورد توجه قرار گیرد و به عنوان مصوبه طرح شود، نتایج مطلوبی را در پی خواهد داشت.رییس سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: تقریبا چارچوب این طرح مشخص شده و باید در کمیسیون فرهنگی شهرداری مورد بررسی قرار گیرد و پس از تایید به وزارت فرهنگ و ارشاد فرستاده شود، چون وزارت فرهنگ و ارشاد متولی طرح‌های فرهنگی است.

فروش «فش‌فشه‌» و «ترقه‌های بی‌خطر» تولیدی وزارت دفاع

حاجی‌بیگی ادامه داد: امسال وزارت دفاع «فش‌فشه‌» و «ترقه‌های بی‌خطر» را آماده کرده و این کالاها از طریق مراکز اصلی به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه در چهار سال گذشته حوادث چهارشنبه آخرسال منجر به قطعی عضو، سوختگی و نابینایی می‌شد افزود: با انجام کارهای فرهنگی اتفاقات چهارشنبه آخر سال به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی تهران از آمادگی کمک‌رسانی آتش‌نشانان در زلزله 8/8 ریشتری ژاپن خبر داد و در این رابطه گفت: ارتباط ما با ایفکا که دفتر مرکزی آن در ژاپن است و کشورهای آسیا و اقیانوسیه از اعضای آن هستند و آتش‌نشانی تهران نیز یکی از اعضای گروه ایفکا است. امروز صبح ضمن تسلیتی که به ریاست آتش‌نشانی ژاپن داشتیم اعلام آمادگی کردیم که برای کمک رسانی در این حوادث حضور پیدا کنیم.

اعطای وام و کمک یک میلیونی کمیته امداد به اقشار محروم در حوادث

رییس سازمان آتش‌نشانی تهران در رابطه با موضوع ادغام آتش‌نشانی با اورژانس، گفت: آتش‌نشانی با هیچ ارگانی مشکل ندارد و اگر موضوع ادغام سازمان آتش‌نشانی و اورژانس مطرح است، به چند دلیل است که یکی از این موضوعات مشکل ترافیک پایتخت است همچنین با توجه به جانمایی‌های صورت گرفته در 120 نقطه پایتخت از سوی آتش‌نشانی اگر آشیانه اورژانس هم در کنار ایستگاه‌های آتش‌نشانی در نظر گرفته شده و این موضوع اجرایی شود، اورژانس هم در زمان چهار دقیقه و 41 ثانیه در سر صحنه حضور پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: در شان اورژانس نمی‌بینیم که در کانکس‌ها در معابر و خیابان‌ها بسر ببرند.

رییس سازمان آتش‌نشانی تهران به موضوع بیمه رایگان منازل اشاره کرد و گفت: در سال اول بیمه منازل به صورت مطلوبی انجام شد و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که بیشترین آسیب در حوادث به قشر آسیب‌پذیر و محروم وارد می‌شود .

وی ادامه داد: در این رابطه با کمیته امداد توافق شد که در صورت بروز حوادث قشری که توان مالی ندارد و در یک آتش‌سوزی ممکن است تمام زندگیش از بین رود، به کمیته امداد معرفی شود و کمیته امداد نیز به این افراد یک میلیون تومان کمک بلاعوض و یک میلیون تومان نیز وام داده شود.

انتقال 80 درصد از موادشیمیایی بازار تهران به خارج از شهر

حاجی بیگی درباره سرنوشت انتقال انبارهای بازار تهران به خارج از شهر با بیان اینکه حوادث آتش‌سوزی بازار در ماه‌های بهمن و اسفند بیشتر از ایام دیگر سال است، اظهار کرد: 80 درصد از موادشیمیایی و سریع‌الشتعال در بازار توسط ساماندهی مشاغل شهرداری و شهرداری منطقه 12منتقل شده است و اگر ماده‌ای هم هست به عنوان نمونه در بازار باقی مانده است که البته آن هم نباید در بازار باقی بمانند که در این رابطه به دنبال مکانی برای انتقال این مواد هستیم البته تجمع این مواد هم در مکانی اطراف تهران هم خطرناک است و بنا شده است که تا اواسط سال آینده بازار تهران از موادشیمیایی تهی شود.

وی با با بیان اینکه طلاسازی‌ها را باید از بازار بیرون ببریم افزود: بازار محل انبار کالا نیست بلکه باید تنها نمونه کالا در آن نگهداری شود.

زمان حضور آتش‌نشانان در محل حادثه حدود 4 دقیقه است

حاجی‌بیگی در ادامه به عملکرد سازمان آتش‌نشانی در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال پیشرفت سازمان نسبت به سال‌های گذشته مطلوب بود و سازمان آتش‌نشانی به اهداف خود در برنامه پنجم رسیده است.وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی یکی از سازمان‌هایی است که خود را به برنامه پنج ساله رسانده است، افزود: ظرفیت کالج بین‌المللی آتش‌نشانی تا پایان سال 92 به 500 نفر افزایش می‌یابد و هم‌اکنون این مرکز دارای 200 نفر ظرفیت است.

رییس سازمان آتش‌نشانی تهران درباره آخرین وضعیت دانشکده علمی ـ کاربردی سازمان آتش‌نشانی اشاره کرد و گفت: حدود 600 دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.وی با بیان اینکه زمان رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه در حال حاضر چهار دقیقه و 41 ثانیه است، افزود: در برنامه پنج ساله بنا است با افتتاح 120 ایستگاه آتش‌نشانی این زمان را به سه و نیم دقیقه که استاندارد بین‌المللی است برسانیم. رییس سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: در حال حاضر از آنجایی که با زمان استاندارد بین‌المللی فاصله داریم در ساعت‌های هفت تا 9 صبح و 17 تا 19:30 حوزه‌های آتش‌نشانی در مکان‌هایی که خلاء‌های وجود دارد، مستقر می‌شوند تا در صورت وقوع حادثه هر چه سریع‌تر خود را به محل برسانند.

به گفته حاجی‌بیگی تا پایان سال 91، 120 ایستگاه آتش‌نشانی در تهران افتتاح خواهد شد.وی با بیان اینکه تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی تاکنون نوسازی و بهسازی شده است،‌ افزود: ساخت 10 ایستگاه آتش‌نشانی در سال آینده آغاز خواهد شد و در حال حاضر شش ایستگاه آتش‌نشانی در حال ساخت است که تا پایان نیمه اول سال 90 افتتاح خواهد شد.

دو شنبه 23 اسفند 1389برچسب:, :: 9:45 :: نويسنده : مهدی پارسا

رابرت گيتس وزير دفاع آمريكا كه براي ديدار از بحرين و گفتگو با مقامات اين كشور به اين كشور عربي حاشيه خليج فارس سفر كرده ، اعلام كرد كه دولت بحرين اگر خواهان "جلوگيري از دخالت ايران در اين كشور" است بايد براي انجام اصلاحات عميق اقدام كند.

به گزارش عصر ايران و به نقل از خبرگزاري فرانسه ، گيتس در ديدار با پادشاه و وليعهد بحرين در عین حالی که این مطلب را گفته ٰ، افزوده است كه شواهدي مبني بر مداخله ايران در نارامي هاي هفته هاي گذشته در بحرين در دست نيست.



گيتس با ادعاي اينكه ايران مايل به دخالت در امور داخلي بحرين است افزود كه هر چه مساله انجام اصلاحات در بحرين به درازا بكشد امكان دخالت و نفوذ ايران افزايش مي يابد.

وزير دفاع آمريكا در اين باره گفت : به آنها ( پادشاه و وليعهد بحرين ) گفتم كه در اين باره
( انجام اصلاحات فوري و عميق) زمان به نفع "ما" نيست.

آمريكا به شدت از اوضاع جاري در بحرين نگران است و تلاش دارد با ايجاد فشار به مقامات بحرين آنها را به انجام اصلاحاتي براي جلب رضايت مخالفان شيعه حكومت وادارد.

بحرين مركز پايگاه پنجم دريايي آمريكا در منطقه است و يكي از متحدان نزديك واشنگتن در منطقه خليج فارس محسوب مي شود.

ناآرامي ها در بحرين در پي وقوع موجي از نآرامي در كشورهاي عربي كه منجر به سقوط دو دولت ديكتاتوري تونس و مصر در ماه گذشته شد ، به همراه جمع ديگري از كشورهاي عربي آغاز شده است.

مخالفان شيعه دولت پادشاهي بحرين يك دست نيستند و در حالي كه برخي از گروه هاي مخالف خواستار استقرار نظام جمهوري هستند ، اما اكثريت مخالفان خواهان تبديل نظام مطلقه پادشاهي به يك نظام مشروطه هستند.همچنین برخی از اهل سنت بحرین نیز بین مخالفان هستند.

با وجودي كه بيش از 70 درصد از جمعيت بحرين از شيعيان تشكيل شده است ، اما خاندان آل خليفه كه حاكم بر اين كشور است از اقليت اهل تسنن هستند.

دو شنبه 23 اسفند 1389برچسب:, :: 9:32 :: نويسنده : مهدی پارسا

اخيراً مستندي با عنوان «ظهور بسيار نزديك است» در شمارگان بسيار گسترده‌اي در محافل عمومي منتشر شده ‌است كه دفتر آيت‌الله العظمي بهجت با توجه به نقل قول‌هاي منتسب به اين مرجع تقليد درباره ظهور، مطلبي را منتشر كرده است.



به گزارش ايسنا، متن كامل اين پرسش و پاسخ به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر آيت‌الله العظمي بهجت(ره) به شرح ذيل است.

سؤال: از برخي از بزرگان نقل مي‌شود كه آيت‌الله العظمي بهجت(ره) فرموده‌اند: ما تاكنون به جوان‌ها مژده مي‌داديم كه ظهور امام‌زمان(عج) را درك خواهند كرد، اما اكنون به پيرها هم بشارت مي‌دهيم كه دوران ظهور را خواهند ديد؛ آيا اين مطلب به آيت‌الله العظمي بهجت(ره) قابل استناد است يا خير؟

پاسخ: 1- اتفاقاً در اين باره از آيت‌الله العظمي بهجت(ره) سؤال شد، ايشان فرمودند: آقايي دم محراب مسجد نزد من آمد و به من گفت: به خدمت حضرت عليه‌السلام رسيدم و از ظهور پرسيدم كه آيا من ظهور را درك مي‌كنم. آنگاه مطالب ياد شده را آيت‌الله العظمي بهجت از اين شخص نقل كردند. بنابراين خود آيت‌الله العظمي بهجت(ره) مستقيماً مطلب را نفرمودند، بلكه از شخص ديگري نقل كردند.

2- همچنين وي فرمودند:‌ اگر گفتن اين مطالب لازم بود من براي شاگردانم مي‌گفتم.

3- امكان دارد همانگونه كه آقا مكرر بيان مي‌فرمودند، اين مطلب اشاره به ظهور شخصي داشته باشد و نه ظهور عمومي.

4- امكان دارد، اينگونه اظهارات از باب «إنّهم يرونه بعيدا و نراه قريبا» باشد.

اسم ((الله)) روی كفش نایك(تصاویر)

 


معاون اجتماعی فرهنگی وزیر کشور با اعلام اینکه احیای آیین ها و فرهنگ کهن ایرانی در دستور کار وزارت کشور قرار گرفته گفت: وزارت کشور برنامه‌های ویژه‌ای برای ترویج نوروز ایرانی در منطقه توسط سفرای ایران تدارک دیده است.



علیرضا افشار در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر تقویت آداب و رسوم و نمادهای بومی ایران - اسلامی در کشور گفت: با تقویت آداب و روسم ایرانی - اسلامی علاوه بر تقویت وحدت ملی از ترویج آیین‌ها و نمادها غربی جلوگیری شده و میان کشورهای منطقه و همسایه همبستگی ایجاد می‌شود.

وی افزود: تبادل فرهنگ و آیین و رسوم اسلامی و ایرانی بین کشورهای همسایه نوعی مقابله با سیاست تفرقه افکنانه آمریکا و استکبار جهانی در خاورمیانه و کشورهای مسلمان است.

وی با اشاره به احیای فرهنگ نوروز و ثبت آن در سازمان ملل متحد، گفت: در مورد نوروز احادیث و روایات بسیاری است که می‌توان به آغاز جهان خلفت در نوروز و همچنین ظهور حضرت ولیعصر(عج) در این ایام اشاره کرد. لذا وزارت کشور برنامه‌های ویژه‌ای برای ترویج نوروز ایرانی در منطقه توسط سفرای ایران در کشورهای همسایه تدارک دیده است.

افشار با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن آداب و رسوم ممتاز ایرانی موجب نشاط اجتماعی می‌شود، اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از آیین ها و فرهنگ‌های کهن ایرانی به دست فراموشی سپرده شده است، لذا احیای دوباره این فرهنگ‌ها هم اکنون در دستور کار وزارت کشور قرار دارد.

یک شنبه 22 اسفند 1389برچسب:, :: 11:22 :: نويسنده : مهدی پارسا

براساس جدیدترین آمارها ؛
جمعیت ایران 74.7 میلیون نفر اعلام شد
بانک مرکزی جمعیت ایران را براساس برآوردهای مرکز آمار آیران، 74.7 میلیون نفر اعلام کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، در جدیدترین گزارش بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آمده است: از 74.7 میلیون نفر جمعیت ایران، 53.6 میلیون نفر شهری و 21.1 میلیون نفر روستایی هستند.

بانک مرکزی رشد جمعیتی کشور را 1.5 درصد اعلام و تصریح کرده است: تراکم جمعیت نیز 45.3 نفر در هر کیلومتر مربع است، همچنین جمعیت فعال کشور - البته سه ماهه اول 89 - 24.2 میلیون نفر و نرخ بیکاری هم در بهار امسال 14.6 درصد بوده است.

مدير عامل سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها از واريز سومين مرحله پرداخت نقدي يارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار از نيمه دوم فروردين 90 خبر داد.



بهروز مرادي در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به اينكه سايتrefahi.ir از 20 اسفند براي اصلاح تعداد خانوارها و ثبت شماره حساب‌ها باز شده است، اعلام كرد: هيچ محدويتي براي وارد شدن به اين سايت وجود ندارد ضمن اينكه سايت اشاره شده فعلاً باز خواهد بود.

وي اضافه كرد: سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها در سال جاري با همكاري دستگاه‌هاي مختلف طي دو مرحله يارانه نقدي سرپرستان خانوارها را به حساب‌ها آنها واريز كرده است كه سومين مرحله نيز در نيمه دوم فروردين 90 انجام خواهد گرفت.

مرادي در پاسخ به اين پرسش كه آيا مشكلات اعلام شده از سوي سرپرستان خانوار در خصوص مبلغ يارانه‌ها بررسي شده است، گفت: برخي از اين مشكلات مرتفع شده است و برخي ديگر نيز طي هفته جاري حل خواهد شد.

مدير عامل سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها تأكيد كرد: واريز يارانه‌ها بر اساس برنامه تنظيم شده به حساب سرپرستان خانوار واريز مي‌شود و چنانچه مشكلي در اين خصوص باشد، خانواده‌ها مي‌توانند با تماس با سازمان، ما را در جريان بگذارند و پرسنل سازمان نيز در اسرع وقت به آن رسيدگي مي‌كنند.

شنبه 21 اسفند 1389برچسب:, :: 1:28 :: نويسنده : مهدی پارسا

گرچه قطب‌های خودروسازی ایران هرچه بیشتر در جهت خصوصی‌سازی و استقلال عمل حرکت می‌کنند، ولی در مقابل به نظر می‌رسد که این شرکت‌ها باید خود را برای مواجهه با یک رقیب تازه نفس و البته قدرتمند آماده کنند.



به گزارش ایسنا، طبق اخبار منتشر شده، وزیر صنایع و معادن به معاون خود ماموریت داده با تشکیل شرکتی نسبت به طراحی و تولید یک خودرو کاملا ایرانی اقدام کند. شرکتی که به نظر می‌رسد به رقیبی قدرتمند در برابر ایران خودرو و سایپا تبدیل خواهد شد.

دو قطب فعلی خودروسازی کشور در مسیر خصوصی‌سازی قرار داشته و دیر یا زود به طور ۱۰۰ درصد خصوصی اداره شده و خارج از حیطه عملکرد دولت قرار خواهند گرفت. در این زمینه سایپا سریع‌تر از رقیب خود عمل کرده و با توجه به ترکیب هیات‌مدیره آن می‌توان گفت که بخش عمده‌ای از آن خصوصی شده است. واقعیتی که عدم اجرای مصوبه دولت در خصوص کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت خودروهای داخلی پس از هدفمندسازی یارانه‌ها از مظاهر آن است.

در این شرایط به نظر می‌رسد با توجه به شرایط انحصاری تولید خودرو در کشور، شکل‌گیری قطب سوم در این زمینه کمک زیادی به تعدیل بازار خودرو کشور در سال‌های آینده خواهد داشت.

برخی از کارشناسان معتقدند در چند سال آینده ممکن است پس از خصوصی‌سازی کامل ایران خودرو و سایپا، تصمیم‌گیری در خصوص شرایط و قیمت خودروهای تولیدی در این شرکت‌ها تنها به دست چند عضو هیات‌مدیره افتاده و حتی حقوق مصرف‌کنندگان ضایع شود.

به گفته آنان، در آن شرایط نیز احتمالا دولت با توجه به تعداد کارگران شاغل در این شرکت‌ها و برخی از عوامل دیگر، قدرت عمل چندانی در استفاده از ابزار تعرفه برای تعدیل بازار خودروی داخلی و دفاع از حقوق مصرف‌کنندگان نخواهد داشت.

در این شرایط شاید اقدام وزارت صنایع و معادن در ایجاد قطب سوم خودروسازی کشور بهترین راهکار برای جلوگیری از بروز این احتمالات در آینده باشد. به هر حال حداقل دستاورد شکل‌گیری یک شرکت جدید با هدف طراحی و تولید خودرو کاملا ایرانی، افزایش رقابت در بازار انحصاری تولید خودرو و کمک به رشد کیفی محصولات خواهد بود.

در آن صورت دیگر قطب‌های فعلی خودروسازی کشور نخواهند توانست برخی از خودروهای از رده خارج خود را تنها به دلیل سودآوری بالا، همچنان تولید و روانه بازار کنند.

طبق اخبار منتشر شده، طی حکمی از سوی وزیر صنایع و معادن، سید مجیدهدایت (رئیس هیات‌عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) مأموریت یافته در راستای افزایش رقابت‌پذیری و توسعه محصولات جدید در کشور در قالب یک شرکت حقوقی مستقل نسبت به طراحی و تولید یک خودرو کاملا ایرانی با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در استان اصفهان از قبیل طراحی و تولید قطعات، مجموعه‌ها، بدنه و برند اقدام کند.

انتخاب استان اصفهان نیز با توجه به وجود کارخانه‌های فولاد و ریخته‌گری و امثال آن می‌تواند مزیت بالایی برای ساخت یک کارخانه خودروسازی در آن به حساب آید؛ اتفاقی که باید آن را به فال نیک گرفت.

 بنابه گزارش ها دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا گفته است که اگر ایرانی ها تصمیم بگیرند المپیک لندن را تحریم کنند جایشان خالی نخواهد بود!



یک اظهار نظر بی شرمانه از جانب نخست وزیر بریتانیا.او در گفت و گویی اعلام کرده است که ایرانی ها می توانند بازی های المپیک لندن را تحریم کنند و اصلا به لندن نیایند.ایران هفته پیش هشدار داده بود که ممکن است المپیک ۲۰۱۲ لندن را به دلیل اینکه آرم آن با الهام از کلمه زایون (صهیون) طراحی شده است تحریم کند.این اتفاق در حالی افتاده است که نخست وزیر بریتانیا به روزنامه اخبار یهودی در لندن گفت:« نباید بدبین بود. اگر ایرانی ها نمی خواهند بیایند، نیایند - جایشان خالی نخواهد بود.اما به نظر من این دلیلی باورنکردنی برای نیامدن خواهد بود.»

با تمام این تفاسیر مقام های المپیک ایران سوءظن خود درباره نشان المپیک را در نامه ای به کمیته بین المللی المپیک منعکس کرده بودند.اما ژاک روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک با رد این ادعا گفته که او "بدون سر و صدا" به آن نامه پاسخ خواهد داد تا بگوید که این نشان "هیچ ارتباطی با نژادپرستی ندارد و دارای بار سیاسی نیست."
کامرون در مصاحبه با روزنامه "اخبار یهودی" همچنین اخطار داد از ورزشکارانی که مایل نباشند در سال ۲۰۱۲ با اسرائیلی ها رقابت کنند استقبال نخواهد شد.او گفت: «اگر می خواهند اینگونه رفتار کنند نمی توانند حضور یابند.کسی نباید چنین رویکردی به ورزش داشته باشد. اگر به بازی های المپیک می آیید، با همه رقابت دارید و اگر می خواهید چنین رفتار کنید از شما استقبال نخواهد شد.»

اظهار نظر هایی کاملا بی شرمانه.هنوز هیچ کدام از مقامات المپیک ایران به این قضیه واکنش نشان نداده اند و اصلا مشخص نیست که چه اتفاقاتی برای حضور در المپیک لندن خواهد افتاد.

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 21:15 :: نويسنده : مهدی پارسا

بدون شرح!!!!!

 

 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 17:9 :: نويسنده : مهدی پارسا

شیرین عبادی که سابقۀ دفاع از هم‌جنس بازان، بهائیان، منافقین، سلطنت‌طلبان و حتی صهیونیست ها را در کارنامه دارد، طی مصاحبه‌ای با یکی از سایت‌های حامی فتنه به نکتۀ جالبی در ارتباط با مهدی کروبی اشاره کرده است.
به گزارش شبکه ایران، عبادی در مصاحبه با سایت اتاق فکر لندن گفته است که "در مورد خانم رهنورد و خانم کروبی باید بگویم که شخصیت مستقل آن‌ها و دفاعی که از حقانیت همسران‌شان می‌کردند باعث دستگیری آن‌ها شد."
 
او در ادامه به نکتۀ جالبی اشاره کرده و می‌گوید: دیدیم که آخرین پیام آقای کروبی توسط همسرش ضبط و به بیرون ارسال شد.
 
البته سایت مذکور که از حصر فتنه‌گران با عنوان زندان نام برده،‌ توضیح نداده است که چگونه در بازداشتگاه مورد ادعای آنان، امکان فیلمبرداری و ارسال تصویر کروبی مهیا بوده است!
 
آقای کروبی در ماه های اخیر مصاحبه های متعددی با رسانه های بیگانه و ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داد که محور اکثر آنان تحریک آشوبگران به ایجاد ناآرامی بود.
 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 17:0 :: نويسنده : مهدی پارسا

يك عضو جدا شده از فرقه رجوي در بخشي از افشاگري هايش تصريح كرد كه ۹۵ درصد از زنان پادگان اشرف طي ۲۵ سال گذشته در اماكن عمومي و تفريحي عراق به تنهايي قدم نزده اند.


 


به گزارش پايگاه اطلاع رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور كشور)، يكي از افراد جدا شده از گروهك منافقين با بيان اين مطلب افزود: ۷۰ درصد از زنان منافقين مجرد بوده و تاكنون ازدواج نكرده اند و در مجموع ۱۰ درصد از زنان سازمان كه متاهل بوده اند داراي فرزند هستند.

وي اظهار داشت: از سال ۱۳۶۴ به بعد بچه دار شدن در تشكيلات منافقين ممنوع شده اما حاملگي هاي ناخواسته نيز وجود داشت و در ۲۵ سال گذشته از اين مجموعه كمتر از يك درصد در عراق يا اروپا بچه دار شده اند و مابقي مربوط به قبل از سال ۱۳۶۴ شمسي است.

وي با بيان اينكه گرايش زنان به فعاليت هاي مدني و مطرح شدن در زير مجموعه فمينيسم، بازاري است كه در قرن حاضر به ناحق مورد سوءاستفاده سازمان ها و احزاب سياسي قرار مي گيرد، ادامه داد: زناني كه در پادگان اشرف يا در اورسوراواز بايگاني شده اند از هر نوع آزادي اجتماعي به دور هستند زيرا اين زنان در تشكيلات سازمان مجاهدين حق انتخاب همسر نداشتند و تا سال ۱۳۶۸ شمسي تشكيلات منافقين مشخص مي كرد كه كدام زن با كدام مرد ازدواج كند.
وي در ادامه گفت: از سال ۱۳۶۸ شمسي تاكنون حق ازدواج از زنان و مردان منافقين در عراق و ساير نقاط دنيا سلب شده و آنها حق زندگي خانوادگي و زناشويي ندارند ضمن اينكه فرزندان اين افراد از آنها جدا شده و در اروپا نگهداري مي شوند.

وي بيان داشت: ۲۰۰ دختر جواني كه گاها از آنها به عنوان صف مقدم تبليغات در عكس هاي پادگان اشرف استفاده مي شود، بين سال هاي ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ ميلادي از اروپا به پادگان اشرف اعزام شده اند و بايد گفت ۹۹ درصد آنان همان فرزندان شيرخوار و كودكي بودند كه از سال ۱۳۶۸ شمسي به زور از پدران و مادران خود جدا شده و به اروپا ارسال گرديدند.

اين عضو جدا شده از منافقين به فضاي خفقان و غيرانساني حاكم بر اردوگاه تشكيلات منافقين اشاره كرد و گفت: زنان سازمان مجاهدين همانند دختران و زنان در جامعه جهاني كه مي بايست از نعمت داشتن زندگي شخصي، عشق و عاطفه برخوردار باشند، نيستند و تشكيلات منافقين از آنان دختران و زناني جنگي و بي عاطفه توليد كرده است كه با ازدواج و قوانين زناشويي كه در تمامي جوامع بشري مرسوم است بيگانه اند ضمن اينكه تشكيلات منافقين حق هيچ نوع انتخابي براي زندگي شخصي خود ندارند و حق تحصيل و استفاده از دانش نوين جامعه بشري را نيز ندارند.

وي با بيان اينكه منافقين در اروپا با ژست هاي حقوق بشري تلاش مي كنند خود را جماعتي طرفدار حقوق بشر و حقوق زنان معرفي كنند، گفت: منافقين در خارج از عراق و به طور خاص در اروپا از مساوات و آزادي زنان حرف مي زنند، گروه ها و تشكل هاي بسيار زيادي به نام زنان ايجاد كرده و در گروه هاي حقوق بشري فعاليت مي كنند و به نام زنان و دفاع از آزادي زنان ايران، كنفرانس و سمپوزيوم برگزار مي كنند اما دريغ از آنكه خود ذره اي به آن اعتقاد و التزام عملي داشته باشند.
 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 16:57 :: نويسنده : مهدی پارسا

با پایان یافتن آخرین مهلت هیئت موسس دانشگاه آزاد برای معرفی اعضای پیشنهادی هیات امنای دانشگاه آزاد، شورای عالی انقلاب فرهنگی خود اقدام به تعیین اعضای هیات امنای این دانشگاه کرده است.

شبکه ایران نوشت:

 شورای عالی انقلاب فرهنگی هفته جاری را به عنوان آخرین مهلت هیئت موسس دانشگاه آزاد برای معرفی اعضای پیشنهادی هیات امنای دانشگاه آزاد اعلام کرده بود اما دبیر هیئت موسس 8گانیا%8 آزات7ر داشت: البته نظرات اعضای شو%Dفته جاری جلسه‌ای ندارد.

حمید میرزاده علت تشکیل نشدن جلسه هیئت موسس دانشگاه آزاد را "مشغله آقای هاشمی رفسنجانی" عنوان کرد.

ناظران منتظر بودند که در جلسه این هفته هیئت موسس دانشگاه آزاد 3 عضو پیشنهادی هئیت موسس برای عضویت در هیات امنای دانشگاه آزاد معرفی شوند.

اما با پایان یافتن آخرین مهلت هیئت موسس دانشگاه آزاد، شورای عالی انقلاب فرهنگی خود اقدام به تعیین اعضای هیات امنای این دانشگاه کرده است.

منصور کبگانیان، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز با اشاره به زمان اعلام شده برای تعیین اعضای هیئت امنا دانشگاه آزاد به مهر گفت: این هفته آخرین فرصت برای ارائه پیشنهادات بود و اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهادات خود را درباره هیئت امنای دانشگاه آزاد ارائه کرده اند.

کبگانیان افزود: این هفته آخرین فرصت برای ارائه پیشنهادات بود اما هنوز زمان برگزاری جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی قطعی نشده است.

صلاح نیست که اسامی افراد اعلام شود

وی افزود: اطلاع دارم که بسیاری از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهادات خود را درباره اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد ارائه داده اند.

کبگانیان اظهار داشت: البته نظرات اعضای شورای برای تعیین اعضای هیئت امنا به هم نزدیک است اما صلاح نیست که اسامی افراد قبل از طرح در جلسه عنوان شود.

پیش از این مقرر شده بود سه شنبه هفته جاری جلسه فوق العاده شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور بررسی اسامی اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد برگزار شود.

وی هفته گذشته گفته بود که وی "در جلسه فوق العاده هفته آینده سه نفر از اعضای حقیقی و سه نفر از اعضای هیات موسس دانشگاه آزاد معرفی می‌شوند."

اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه سه شنبه 26 بهمن ماه این شورا که به ریاست محمود احمدی‌نژاد برگزار شد به اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی که از مدت‌ها قبل آغاز شده بود پایان داد.

محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از جلسه 26 بهمن ماه این شورا از اصلاح ماده 1 بند 10 اساسنامه دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: هیئت موسس دانشگاه آزاد دو هفته فرصت خواهد داشت تا افراد پیشنهادی خود را برای هیئت امنا به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کند و شورا در جلسات آتی خود نسبت به تایید نفرات معرفی شده اهتمام خواهد ورزید.

بر اساس بند 1 ماده 10 اساسنامه اصلاح شده دانشگاه آزاد اسلامی که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است ترکیب هیات امنای این دانشگاه به طور کامل مشخص شده و علاوه بر این سه عضو پیشنهادی شورایعالی انقلاب فرهنگی، سه نفر از اعضای هیات مؤسس دانشگاه آزاد که یکی از آن‌ها حتما باید روحانی باشد، نیز حضور خواهند داشت.

بر این اساس، مقرر شده تا 3 نفر از اعضای هیئت علمی تمام وقت دانشگاه‌ها در مرتبه دانشیاری و یا بالاتر که هیچگونه سمت مدیریتی و حکومتی از جمله عضویت در مجامع و شوراهای دولتی و حکومتی نداشته باشند، به ‌تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی با معرفی اعضای شورا به عضویت هیئت امنای دانشگاه آزاد درآیند.
 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 16:48 :: نويسنده : مهدی پارسا

تازه‌هاي وب و اينترنت؛
وزارت دارايي فرانسه در كنترل هكرها

خبرگزاري فارس: هكرها با نفوذ به 150 رايانه حساس در وزارت دارايي فرانسه تلاش كردند اطلاعات و اسناد مرتبط با رياست اين كشور در اجلاس گروه G20 در ماه فوريه را به سرقت ببرند.
 

 ه گزارش فارس به نقل از آي‎دي‏جي، گزارش هاي خبري منتشر شده نشان مي دهد كه هكرها در اين زمينه به موفقيت هايي دست يافته اند؛ هرچند ابعاد اين مسئله به علت نگراني هاي امنيتي افشا نشده است.
 كرها همچنين تلاش كرده اند به ديگر وزارتخانه هاي فرانسه هم دستبرد بزنند.
 ر حال حاضر آژانس امنيت ملي سيستم هاي اطلاعاتي فرانسه موسوم به ANSSI در حال انجام تحقيقات گسترده در اين زمينه است تا ابعاد و ميزان خسارات حاصل از اين حملات مشخص شود.
 ailloux Patrick رئيس اجرايي اين آژانس مي گويد اين اولين بار است كه نهادها و وزارت‏خانه‏هاي دولتي فرانسه با چنين شدت و گستردگي مورد حملات هكري و سايبري قرار مي گيرند.
 ه نظر مي رسد اين حملات از دسامبر سال 2010 آغاز شده باشند و براي فريب كاربران و نفوذ به رايانه هاي آنان از شيوه قديمي ارسال اي‏ميل با ضمائم آلوده استفاده شده باشد.
اين ضمائم حاوي تروجان‏هاي خطرناكي بوده اند. با توجه به وسعت و شدت حملات برخي كارشناسان معتقدند احتمالا دولت ها يا سازمان هاي جاسوسي در اين زمينه دخالت كرده اند.
 

شنبه 14 اسفند 1389برچسب:, :: 1:19 :: نويسنده : مهدی پارسا

وی معمولا با استفاده از این خودرو برای دسترسی به مناطق نزدیک به منزل خود در منطقه العزیزیه شهر طرابلس استفاده می کند.

 
دبير ستاد هدفمندي يارانه‌ها در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
واريز سومين مرحله يارانه نقدي خانوارها بدون كاهش در اواخر فروردين



خبرگزاري فارس: معاون وزير امور اقتصادي و دارايي گفت: سومين مرحله يارانه نقدي اواخر فروردين ماه براي ارديبهشت پرداخت مي‌شود و رقم آن كاهش نخواهد داشت.

محمدرضا فرزين در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس در خصوص اعتبار هدفمندي يارانه‌ها در لايحه بودجه سال آينده اظهار داشت: اعتبار هدفمندي يارانه‌‌ها در لايحه بودجه سال آينده 62 هزار ميليارد تومان است كه 6 هزار ميليارد تومان آن متعلق به دولت و 56 هزار ميليارد تومان متعلق به سازمان هدفمندي يارانه‌هاست.
وي در خصوص برخي شبهات مبني بر كاهش سهم دولت و توليد از درآمد ناشي از اصلاح قيمتها و افزايش اعتبار يارانه نقدي خانوارها گفت: هنوز مباحث مربوط به هدفمندي يارانه‌ها در كميسيون تلفيق بودجه به نتيجه نرسيده است و براي هر اظهار نظري بايد منتظر به نتيجه رسيدن مباحث دولت و مجلس در تلفيق ماند.
فرزين در عين حال شايعات مطرح درباره عدم واريز و يا كاهش رقم يارانه نقدي در سال آينده را رد كرد و گفت: سومين مرحله پرداخت يارانه‌هاي نقدي خانوارها اواخر فروردين ماه و براي ارديبهشت انجام خواهد شد.
به گزارش خبرنگار اقتصادي فارس خانوارهايي كه تا كنون براي دريافت يارانه نقدي موفق به اعلام شماره حساب نشده‌اند، از 20 اسفندماه مي‌توانند در سايت ‌Refahi.ir شماره حساب خود را اعلام و از سومين مرحله پرداخت يارانه نقدي مشمول دريافت يارانه نقدي شوند.

جمعه 13 اسفند 1389برچسب:, :: 13:7 :: نويسنده : مهدی پارسا

با نهایی شدن سناریوی اختصاص سهمیه بنزین نوروزی، فروردین ماه امسال در مجموع 110 لیتر بنزین ویژه حمایتی نوروزی و سهمیه ماهانه به کارتهای خالی سوخت خودروها واریز خواهد شد.

به گزارش مهر، گزارشهای رسمی وزارت نفت از به پایان رسیدن سهمیه بنزین نیمه یارانه ای (بنزین 100 تومانی)...

براي مشاهده متن بروي ادامه مطلب كليك كنيد

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 11 اسفند 1389برچسب:, :: 2:16 :: نويسنده : مهدی پارسا

 

ارسال نامه اعتراضي كميته ملي المپيك ايران به IOC با واكنش عجولانه رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي روبرو شد.


 


ايسنا: اگرچه كميته ملي المپيك ايران تنها با ارسال نامه‌اي به كميته بين‌المللي المپيك مراتب اعتراض ايران را به طراحي لوگوي المپيك لندن اعلام كرده اما رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي با واكنشي عجولانه اعلام كردند، ايران گفته در صورت تغيير نكردن لوگوي اين بازيها، المپيك 2012 را تحريم مي‌كند.

اين در حالي است در خبري كه مورد استناد اين رسانه‌ها قرار گرفته هيچ جا از تحريم بازيها صحبت نشده و تنها ايران اعتراضش را به طراحان اين لوگو اعلام كرده است. با اين حال يكي از مقامات كميته بين‌المللي المپيك با رد وجود ارتباط بين لوگوي بازيها با علائم فراماسون گفت: "لوگوي المپيك 2012 تنها عدد 2012 را نشان مي‌دهد و چيز ديگري نيست."

يك سخنگوي كميته برگزاري بازيهاي المپيك تابستاني لندن هم در اين رابطه گفت: "اين لوگو در سال 2007 و پس از آزمايش و مشاوره طراحي شد. ما شگفت زده شده‌ايم كه چطور با گذشت اين زمان تازه چنين شكايتي مطرح شده است."
 

ارسال نامه اعتراضي كميته ملي المپيك ايران به IOC با واكنش عجولانه رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي روبرو شد.


 


ايسنا: اگرچه كميته ملي المپيك ايران تنها با ارسال نامه‌اي به كميته بين‌المللي المپيك مراتب اعتراض ايران را به طراحي لوگوي المپيك لندن اعلام كرده اما رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي با واكنشي عجولانه اعلام كردند، ايران گفته در صورت تغيير نكردن لوگوي اين بازيها، المپيك 2012 را تحريم مي‌كند.

اين در حالي است در خبري كه مورد استناد اين رسانه‌ها قرار گرفته هيچ جا از تحريم بازيها صحبت نشده و تنها ايران اعتراضش را به طراحان اين لوگو اعلام كرده است. با اين حال يكي از مقامات كميته بين‌المللي المپيك با رد وجود ارتباط بين لوگوي بازيها با علائم فراماسون گفت: "لوگوي المپيك 2012 تنها عدد 2012 را نشان مي‌دهد و چيز ديگري نيست."

يك سخنگوي كميته برگزاري بازيهاي المپيك تابستاني لندن هم در اين رابطه گفت: "اين لوگو در سال 2007 و پس از آزمايش و مشاوره طراحي شد. ما شگفت زده شده‌ايم كه چطور با گذشت اين زمان تازه چنين شكايتي مطرح شده است."
 

ارسال نامه اعتراضي كميته ملي المپيك ايران به IOC با واكنش عجولانه رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي روبرو شد.


 


ايسنا: اگرچه كميته ملي المپيك ايران تنها با ارسال نامه‌اي به كميته بين‌المللي المپيك مراتب اعتراض ايران را به طراحي لوگوي المپيك لندن اعلام كرده اما رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي با واكنشي عجولانه اعلام كردند، ايران گفته در صورت تغيير نكردن لوگوي اين بازيها، المپيك 2012 را تحريم مي‌كند.

اين در حالي است در خبري كه مورد استناد اين رسانه‌ها قرار گرفته هيچ جا از تحريم بازيها صحبت نشده و تنها ايران اعتراضش را به طراحان اين لوگو اعلام كرده است. با اين حال يكي از مقامات كميته بين‌المللي المپيك با رد وجود ارتباط بين لوگوي بازيها با علائم فراماسون گفت: "لوگوي المپيك 2012 تنها عدد 2012 را نشان مي‌دهد و چيز ديگري نيست."

يك سخنگوي كميته برگزاري بازيهاي المپيك تابستاني لندن هم در اين رابطه گفت: "اين لوگو در سال 2007 و پس از آزمايش و مشاوره طراحي شد. ما شگفت زده شده‌ايم كه چطور با گذشت اين زمان تازه چنين شكايتي مطرح شده است."
 

چهار شنبه 11 اسفند 1389برچسب:, :: 2:7 :: نويسنده : مهدی پارسا

با تشديد تنش‌ها در خاورميانه عربي روي داد:
 قوط 7 درصدي شاخص بورس عربستان طي يك روز

خبرگزاري فارس: به دنبال تشديد نگراني ها از گسترش بحران سياسي خاورميانه عربي به عربستان شاخص سهام بورس اين كشور با افت چشمگير 7 درصدي روبرو شد .
 

  به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از بلومبرگ شاخص سهام بورس عربستان با 7.73 درصد كاهش در روز سه شنبه به كمتر از 5482 واحد رسيد .
 رخي از تحليلگران و منابع آگاه از تصميم احتمالي مقامهاي بورس رياض براي تعطيلي احتمالي بورس اين كشور خبر مي دهند . به اعتقاد كارشناسان اقتصادي كاهش 7 درصدي شاخص سهام در يك روز زيان و ضرر بزرگي به سهامداران و شركتهاي حاضر در بورس عربستان وارد كرده است .
 شديد تنشهاي سياسي در ليبي، بحرين و عمان تاثير منفي زيادي بر بورس عربستان داشته است . كاهش توليد نفت ليبي همچنين تاثير منفي زيادي بر بازار جهاني نفت داشته است .
هيثم عربي كارشناس ارشد موسسه تحقيقاتي گلف منا اينوستمنت تاكيد كرد بي شك علت اصلي كاهش شاخص سهام در بورس عربستان عوامل سياسي است . نيروهاي عرضه و تقاضا هيچ تاثيري در كاهش شاخص سهام بورس كشورهاي عربي نداشته است .
 

 خبرگزاري فارس: عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: فردي كه رياست مجلس خبرگان رهبري را عهده‌دار مي‌شود بايد از مقبوليت عمومي در مجموعه خبرگان و در ميان مردم برخوردار باشد.

   آيت الله شيخ حسن ممدوحي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كرمانشاه اظهار داشت: آيت الله مهدوي كني مقبوليت همه جانبه و صلاحيت لازم را براي رياست مجلس خبرگان رهبري دارد.
 ي افزود: نظر بيشتر اعضاي مجلس خبرگان رهبري درباره آيت الله مهدوي كني نظري مثبت است و اين مسئله حاكي از شايستگي قابل توجه ايشان است.
 يت الله ممدوحي تاكيد كرد: آيت الله مهدوي كني از چهره‌هاي برجسته انقلاب اسلامي و نظام است كه خدمات فراواني در طول دوران قبل و بعد از انقلاب انجام داده و مسئوليت‌هاي مختلفي را براي اسلام بر عهده داشته و در حال حاضر بهترين گزينه رياست مجلس خبرگان است.
نماينده مردم كرمانشاه در مجلس خبرگان رهبري افزود: ايشان در كل نظام و بين روحانيون و بزرگان از مقبوليت و ويژگي‌هاي خاصي برخوردار هستند و اين حجم مقبوليت شرايط را براي حضور ايشان به عنوان رياست مجلس خبرگان رهبري فراهم كرده است.

 

چهار شنبه 11 اسفند 1389برچسب:, :: 1:25 :: نويسنده : مهدی پارسا

 دانلود کلیپ تصویری در مورد لوگوی صهیونیزمی المپیک ۲۰۱۲ لندن ( ۳٫۵MB ۳gp )

alvadossadegh.persiangig.com/video/Secret Symbol of Olympic.2012.3gp/download 

پشت پرده لوگوی المپیک ۲۰۱۲ لندن
10 اسفند 89 - 22:32

آیا تا به حال لوگوی المپلک ۲۰۱۲ که قراره تو شهر لندن برگزار بشه رو دیدید؟

 

طرح بسیار عجیبی داره!


 

 به گفته طراحانش عدد ۲۰۱۲ رو نشون میده ، ضمن این که در داخل عدد ۲ نام شهر لندن و در داخل عدد ۰ نشان المپیک جا داده شده . اما در رابطه با اون قسمت مرکزی که به شکل مربع طراحی شده چیزی نخوندم . البته در یکی از وبلاگها خوندم که احتمالاً طراح خواسته شکل “چشم” رو ترسیم بکنه .

به تازگی هم در چند وبلاگ داخلی و خارجی مطلبی جالب در مورد این لوگو دیدم ، اون هم این که هر قطعه از این نشان به ضمن این که یک عدد رو نشون میده ، نشانگر یکی از حروف الفبای انگلیسی هم هست .

درواقع اولین عدد ۲ حرف Z ، عدد ۰ حرف O ، عدد ۱ حرف i و در نهایت دومین عدد ۲ حرف N رو نشون میده . همونطوری هم که در تصویر مشخصه ، اولین ۲ و آخرین ۲ (عدد دوی یکان و هزارگان) که دو حرف متفاوت رو نشون میدن به شکلی متفاوت باهم طراحی شدن .

با در کنار هم گذاشتن این حروف کلمه ZION به وجود میاد .

 


 

  با این فرض که این نشان کلمه ZION رو نشون میده ، وجود اون قطعه مرکزی هم معنی پیدا میکنه .

اما ZION یعنی چه؟

این کلمه بیش از همه برای یهودیان معنی و مفهوم داره . و معادل اون در زبان ما میشه “صهیون” .

 ز اونجایی که این کلمه یک معنی خاص و دقیق نداره

برای این که به معنی دقیق این کلمه برسیم بهترین راه پرسش از یک یهودیه!

 ما از اون جایی که یهودی در دسترسم نبود به نرم افزار دیکشنری بابیلون مراجعه کردم .

 

چون این نرم افزار ساخت یک شرکت اسراییلی ست . برای این که به اسراییلی بودن این نرم افزار یقین پیدا کنید میتونید نامش رو در خودش جستجو کنید :
 

 با جستجوی کلمه ZION (در واقع صهیون) در این نرم افزار هم به نتیجه زیر میرسید :

 من اولین بار که این نشان رو دیدم به یاد طراحی عجیب موزه یهودیان (در واقع موزه هولوکاست) در آلمان افتادم . خیلی وقت پیشها مطلبی در مورد طراحی مدرن این موزه خونده بودم . در اون مطلب از این موزه به عنوان یکی از از شاهکارهای معماری معاصر یاد شده بود .

تصویر این موزه از بالا :

 

 من هرچقدر گشتم تو مطالب مرتبط با این موزه نفهمیدم چرا این موزه به این شکل طراحی شده!

تا این که طراحی نشان المپیک رو دیدم و مطلب مشکوک بودن معنای اون رو خوندم .

قبول دارید که طرح این موزه و طرح نشان المپیک خیلی شبیه هم هستند ؟

نقشه موزه یهودیان آلمان (موزه هلوکاست) :

 

 جالبه که همون کلمه zion در این طرح هم کاملاً مشهوده :

شايدبشه نشان المپیک رو بی ارتباط به قوم اسراییل دونست ، اما یقیناً نمیشه در مورد موزه هلوکاست هم همین نظر رو داشت .

شرکت طراح این لوگو، کمپانی Wolff Olins می باشد. مدیر این کمپانی در حال حاضر، آقای Wally Olins است که هم خود و هم پدرش فراماسون بوده اند.

 

 بیان این واقعیات تنها برای افزایش آگاهی است تا با دیدی بازتر و ذهنی شفاف تر، مراسم افتتاحیه و مراسم اختتامیه را مورد بررسی قرار دهید و این سیستم صهیون جهانی را هر چه بیشتر افشا کنید.

 


 

سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:, :: 17:32 :: نويسنده : مهدی پارسا

برگزیدگان پنجمین جشنواره بین المللی شعر فجر، با حضور رئیس جمهور، در تالار وحدت معرفی شدند.


 


این برگزیدگان 13 نفر هستند که در بخش های چهارگانه "کلاسیک و سنتی"، "سپید و نیمایی"، "کودک و نوجوان" و "ترانه و تصنیف" انتخاب شدند.

_ بخش کلاسیک و سنتی:

هیئت داوران در این بخش اثری را حائز رتبه اول ندانست، نفر دوم مریم آریان قره بلاغ از کرج و محمد جواد شاه مرادی از تهران به طور مشترک حائز رتبه دوم شدند، و امیر حسین نیکزاد از کرج نیز به عنوان نفر سوم انتخاب شد.

_ بخش سپید و نیمایی:

در این بخش هیئت داوران اثری را حائز رتبه اول ندانست، علی هوشمند از بوشهر به عنوان نفر دوم و مجید نظافت یزدی از مشهد و صدیقه مراد زاده از ورامین به طور مشترک به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

_ برگزیدگان بخش کودک و نوجوان:

بابک نیک طلب از تهران به عنوان نفر اول، عصمت اسلامی از تهران به عنوان نفر دوم و حسین تولایی از تهران به عنوان نفر سوم این بخش برگزیده و معرفی شدند.

_ برگزیدگان بخش ترانه و تصنیف:

در این بخش که نخستین بار به جشنواره اضافه شده است، سامیه سلیمی از هرمزگان، سیدحسین متولیان، اسماعیل فرزانه و مهدی ایوبی از تهران برگزیده شدند و از آنان قدردانی شد.

امسال 40 هزار اثر از هزار و 289 شاعر به دبیرخانه دائمی جشنواره شعر فجر ارسال شده بود.

رئیس جمهور در مراسم پایانی پنجمین جشنواره بین المللی شعر فجر گفت: آثار به جا مانده از شاعران این سرزمین سرشار از عشق و امید، و در سایه توحید و یگانه پرستی است.

احمدی نژاد افزود: همه شاعران فارسی‌گوی كه آثارشان ماندگار شده است شیفته خدایند و در پی وصل به انسان كامل هستند كه او تجلی خدا و مظهر جلال و جمال خداست.

وی گفت: دعوت این شاعران عارف به توحید، زهد، پاكی، خدمت به خلق، دستگیری از افتادگان، مهربانی با مردم، عدالت، عشق، امید و بهروزی، همه و همه دعوت به پیوستن به انسان كامل است.

رییس جمهور، ایران را گلستانی از گل های به بار نشسته خوش عطر و خوش رنگ از انسان های متعالی توصیف كرد و گفت: اعتقاد دارم که اگر این فرهنگ و اندیشه امروز به دنیا معرفی و در دل و جان بشریت جاری شود، مشکلی در جامعه بشری نخواهد ماند.
 
وی افزود: ریشه مشکلات جامعه بشری از آنجا نشات می گیرد که دل ها و اندیشه ها از عشق حقیقی، محبت و شناخت حقیقت انسان غافل شده اند.
 
احمدی نژاد تصریح كرد: دلی که سرشار از عشق است موری را هم نمی آزارد چه رسد به این که بمب بسازد و لشکرکشی، کشتار و قتل عام راه بیندازد.
 
رییس جمهور در ادامه شعر را ترجمان هنرمندانه حالات روحی و تعالی اندیشه و جان شاعر خواند و گفت: شعر زبان مشترک دل های آدمیان، و شاعری تجلی یک تکاپوی تماشایی برای به اوج کشیدن انسان و ظهور پی در پی او در افق های بالاتر و والاتر است.
 
احمدی نژاد، ایران را سرزمین بزرگان شعر و ادب عنوان کرد که با کلک خویش حقیقت عشق را به نظم و نثر کشیده اند و با بالاترین معانی و زیباترین الفاظ بیان کرده اند.

رئیس جمهور همچنین در بخشی از سخنان خود دو بیتی ای را كه سروده بود، قرائت كرد:

 ما از تبار رستم و فرهاد و آرشیم
وندر شرار فتنه آخر سیاوشیـم

 ر انتظار رویت آن مهــر آفرین
در مجمر سپیده سپندی بر آتشیم


شاعران و ادیبان حاضر در مراسم نیز كه از ذوق و قریحه رییس جمهوری به وجد آمده بودند با گفتن احسنت، طبع شعر محمود احمدی نژاد را ستودند.
 

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 23:9 :: نويسنده : مهدی پارسا

وزير ارتباطات در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
 

حذف كدهاي بين‌شهري تا پايان برنامه پنجم


 


خبرگزاري فارس: وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: حذف كدهاي بين‌شهري قطعي است اما در حال بررسي اين هستيم كه از چه راه‌هائي دولت اين ضرر را براي اپراتورها جبران كند.
 رضا تقي‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس در خصوص حذف كدهاي بين‌شهري اظهار داشت: موضوع حذف كدهاي بين‌‌شهري به دليل هزينه‌دار بودن بحث مفصلي است.
 وي ادامه داد: به دليل هزينه‌دار بودن حذف كدهاي بين‌شهري، اگر اين اقدام موجب ضرر و كاهش درآمد اپراتورها شود،‌ بايد براساس قانون اصل 44 اين ضرر را دولت تامين كند.
 وي افزود: اين طرح هم اكنون در حال بررسي است تا مشخص شود از چه راه‌هايي مي‌توان اين ضرر را جبران كرد.
 وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات تصريح كرد: حذف كدهاي بين‌شهري قطعاً در برنامه‌هاي آتي ما قرار دارد.
تقي‌پور گفت: كدهاي بين‌شهري در طول برنامه پنجم حذف خواهند شد.
 

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 23:7 :: نويسنده : مهدی پارسا

ارتباطات سران فتنه محدود شد


 


خبرگزاري فارس: سخنگوي قوه قضاييه گفت: رفت و آمد و ارتباطات تلفني سران فتنه محدود شده و اگر اقتضائات مورد نياز فراهم شود قدم‌هاي بعدي هم در رابطه با دستگيري و محاكمه آنها انجام خواهد شد.
 ه گزارش خبرنگار قضايي فارس حجت‌الاسلام غلامحسين محسني اژه‌اي سخنگوي قوه قضاييه عصر امروز (دوشنبه) در نهمين نشست خبري خود با نمايندگان رسانه‌هاي داخلي كشور در پاسخ به خبرنگار فارس مبني بر اينكه وزير اطلاعات از انجام اقداماتي درباره پرونده شهادت صانع ژاله خبر داده و همچنين عنوان كرده كه افرادي در اين پرونده به عنوان متهم دستگير شده‌اند، گفت: اينكه اقدامات خوبي انجام شده يا خير را، وزير اطلاعات بايد بگويد اما تاكنون هيچ پرونده‌اي در اين باره به دستگاه قضايي نيامده است.

 وي ادامه داد: از آنجا كه پرونده‌اي در رابطه با شناسايي يا دستگيري متهمان به دستگاه قضايي نيامده، از اينكه اتهامات يا حتي تعداد متهمان چند نفر است، خبر ندارم.

 قدم‌ بعدي دستگيري و محاكمه سران فتنه است

 خنگوي قوه قضاييه در پاسخ به سؤال يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه در طول ماه‌هاي گذشته بارها از مجرم بودن و گناهكار بودن سران فتنه سخناني به ميان آمده است. آيا وقت آن نرسيده اين افراد محاكمه شوند، گفت: واژه فتنه زماني به كار گرفته مي‌شود كه فضا مبهم باشد و مرزهايي مشخص نشده باشد. اما امروز همه قضايا مشخص شده و دست اجانب و تحريك كنندگان خارجي نمايان شده است.

 ي ادامه داد: امروز ضدانقلاب عريان به ميدان آمده و مطمئناً سياست برخوردي قوه قضاييه از اين پس متفاوت‌تر از گذشته خواهد بود.

 ژه‌اي با اشاره به اين مطلب كه خوشبختانه با روشن شدن فضا عده‌اي از افرادي كه پيش از اين سخني درباره سران فتنه نگفته بودند از آنها اظهار انزجار كردند، گفت: خوشبختانه با سران فتنه اتمام حجت شد و امروز اين افراد هيچ جايگاهي بين ملت ندارند.

 ادستان كل كشور با اشاره به اين مطلب كه در اولين اقدام ارتباط سران فتنه قطع شد، گفت: رفت و آمد و ارتباطات تلفني اين افراد محدود شد و اگر چنانچه اقتضائات مورد نياز فراهم شود قدم‌هاي بعدي هم در رابطه با دستگيري و محاكمه آنها انجام خواهد شد.

  گزارش دستگيري فائزه هاشمي به دستگاه قضايي نيامده است

 حسني اژه‌اي در پاسخ به اين سؤال كه در روز 25 خرداد خانم فائزه هاشمي در يكي از خيابان‌هاي تهران دستگير شده و پس از مدتي آزاد شد، گفت: از اينكه خانم فائزه هاشمي در اين چند ماه اخير چند بار دستگير شده يا آزاد شده، اطلاعي ندارم اما تاكنون از ناحيه نيروهاي انتظامي درباره دستگيري ايشان در آن روز گزارشي به صورت رسمي به دستگاه قضايي نرسيده است.

 ي ادامه داد: بر اساس اطلاعات خودمان خانم فائزه هاشمي حدود 2 ساعت در يكي از خيابان‌هاي تهران نگه داشته شده و بعد هم رها شده است. تاكنون هيچ گزارش رسمي به دستگاه قضايي نيامده است.

  مدت زمان رسيدگي به برخي پرونده‌ها كاهش پيدا كرده است

 ادستان كل كشور در پاسخ به سؤال يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه آيا با توجه به تأكيدات رئيس قوه قضاييه مبني بر كاهش زمان رسيدگي به پرونده‌هاي قضايي در اين حوزه شاهد كاهش مدت زمان رسيدگي بوده‌ايم يا خير، گفت: مطمئناً با توجه به تأكيدات رئيس قوه قضاييه رسيدگي به برخي از جرائم شاهد كوتاه شدن زمان رسيدگي بوده‌ايم اما به اين نكته توجه داشته باشيد كه برخي از پرونده‌ها به واسطه ماهيت پرونده امكان كاهش زمان رسيدگي وجود ندارد و بعضاً شاهد آن هستيم كه مدت زماني 4 ساله براي رسيدگي به يك پرونده نياز است.

  مجلس و دولت با تصويب بودجه افزايشي قوه قضاييه را كمك كنند

 حسني اژه‌اي در بحث كوتاه شدن زمان رسيدگي به پرونده‌ها گفت: يكي از ملزومات كاهش مدت زمان رسيدگي به پرونده‌ها، داشتن نيروي انساني كافيست كه اين امر رابطه مستقيم با تأمين بودجه و اعتبارات لازم دارد.

 ي با اشاره به اين مطلب كه بر اساس برآوردهاي انجام شده بيش از 2 هزار كارمند نسبت به پست‌هاي مصوب در قوه قضاييه كمبود وجود دارد، گفت: ما تاكنون اصرار كرديم كه اجازه بدهند با تصويب بودجه اين تعداد نيروي كمبودي قوه قضاييه استخدام شود اما تاكنون اين موضوع محقق نشده است.

  فلسفه وجودي شوراهاي حل اختلاف رفع مشكلات مردم به‏دست خودشان است

 خنگوي قوه قضاييه با اشاره به فلسفه وجودي تأسيس شوراهاي حل اختلاف گفت: فلسفه تأسيس اين شوراها اين بود كه مشكلات مردم توسط خودشان در جايي غيردولتي رفع شود.

 ي ادامه داد: البته در رابطه با شوراهاي حل اختلاف اخيرا آسيب‌شناسي‌هايي هم انجام شده و كمبودهاي موجود در اين شوراها نيز احصا شده است كه اميدواريم با برطرف شدن اين كمبودها و همچنين رفع برخي مشكلات ميزان زمان رسيدگي به پرونده‌ها نيز كاهش پيدا كند.

  افرادي كه در خارج عليه نظام اقدام كنند، تحت تعقيب قرار بگيرند

 خنگوي قوه قضاييه در پاسخ به سؤال يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه عده‌اي از اتباع ايراني پس از خروج از كشور عليه نظام اتهام‎افكني مي‌كنند و وجهه نظام را خراب كرده‌اند آيا اين افراد قابل تعقيب هستند يا خير، گفت: بديهي است كساني كه مرتكب جرم مي‌شوند چه تبعه ايراني باشند و چه تبعه خارجي، اين امكان وجود دارد كه تحت تعقيب قرار بگيرند.

 ي ادامه داد: امروز شاهد آن هستيم كه عده‌اي كه پيش از اين ادعاهايي نيز درباره عضويت در نظام داشتند، امروز ذليلانه به عنوان جيره خواران آمريكا درآمده‌اند و عليه نظام تبليغ مي‌كنند.

 حسني اژه‌اي گفت: دادستان‌هاي هر استان و دادستان تهران مي‌توانند عليه اين افراد اعلام جرم كنند و براي آنها پرونده تشكيل دهند و آنان را تحت تعقيب قرار دهند.

  مردم در پرونده انبوه‌سازان به حقشان مي‌رسند

 حسني اژه‌اي در پاسخ به سؤال يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه سرنوشت پرونده انبوه‌سازان شفق و نگين غرب به كجا رسيده است، گفت: در اين پرونده تمام تلاش مسئولان قوه قضاييه بر اين بود كه مردم به حقشان برسند.

 ي ادامه داد: رئيس قوه قضاييه در جلسه‌اي كه با حضور رئيس كل دادگستري استان تهران، دادستان تهران و رئيس دادگستري شهر تهران برگزار شد، به اين افراد مأموريت داد تا تلاش كنند افرادي كه در اين پرونده دچار ضرر و زيان شده‌اند، به نحوي به اموالشان دست پيدا كنند.

 ي ادامه داد: در اين راستا يك قاضي جديد براي پرونده در نظر گرفته شد و مقرر شد اموال مردم به آنها بازگردانده شود.

دادستان كل كشور گفت: تاكنون 509 مورد از شاكيان اين پرونده با فراخواني كه از سوي دستگاه قضا انجام شده به دادگاه آمده‌اند و قرار است تا اواسط ارديبهشت سال آينده واحدهاي مسكوني به آنها داده شود. 900 مورد ديگر هم در دستور كار قرار دارد تا حقوق از دست رفته اين افراد هم به آنها بازگردانده شود.
 

یک شنبه 8 اسفند 1389برچسب:, :: 19:57 :: نويسنده : مهدی پارسا

هفته گذشته طی اقدامی عجیب و هتاکانه یکی از اساتید دانشکده شیمی دانشگاه تربیت معلم دانشجوی دختر را به دلیل استفاده از پوشش چادر از آزمایشگاه اخراج کرد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، روز 2 اسفند پس از حضور یکی از دانشجویان محجبه همراه با چادر در آزمایشگاه دانشکده شیمی استاد "ا.ش" با بیان این جمله که " اگر می خواهی با چادر در کلاس حاضر شوی دیگر سر کلاس من نیا " وی را از کلاس اخراج کرد.

 لازم به ذکر است که این عمل شنیع در حالی روی داد که متاسفانه با تسامح مسئولین دانشگاه موارد دیگری نیز از اینگونه اقدامات ضد اسلامی در دانشگاه تربیت معلم دیده شده است.

دانشجویان دانشگاه تربیت معلم با محکومیت شدید این عمل سخیف خواستار برخورد شدید مسئولان با این فرد هتاک شدند.

نکته قابل ذکر آنکه قانون منع استفاده از چادر در آزمایشگاه ها و بخش های پزشکی در سایر دانشگاه ها همچون دانشگاه شاهد باعث ایجاد تنش برای دانشجویان محجبه و چادری شده و بارها نمونه این اتفاق رخ داده است.

به نظر این رفتار رضاخانی اساتیدی چون "ا.ش" جز با برخورد مستقیم و صلبی با این افراد و رفع قوانین منع حجاب در آزمایشگاه ها و بخش های پزشکی قابل حل نیست.
 

خبرگزاري فارس: يك منبع آگاه گفت: آيت الله هاشمي رفسنجاني با ارسال پيامي از طريق نماينده خود به آيت‌الله مهدوي كني از وي درخواست كرد تا براي رياست مجلس خبرگان رهبري كانديدا شوند.
 

 

 يك منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس افزود: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به واسطه يكي از ائمه جمعه موقت تهران اخيرا به آيـت‌الله مهدوي كني پيغام داد كه ايشان براي رياست مجلس خبرگان كانديدا شوند.
 ين عضو مجلس خبرگان كه حامل اين پيام بود، از قول آيت‌الله هاشمي رفسنجاني نقل كرده است كه: "من اصراري براي آمدن ندارم. آيت‌الله مهدوي كني حتما كانديدا شوند ".
 امبرده همچنين به نقل از هاشمي رفسنجاني گفته است: "من هرباري كه براي رياست مجلس خبرگان كانديدا مي‌شدم، نزد مقام معظم رهبري مي‌رفتم و ايشان تاكيد مي‌كردند كه شما بيائيد اما اين‌بار كه به ديدار مقام معظم رهبري رفتم، حضرت آقا فرمودند: من نظر نفي و اثباتي ندارم . . . ".
 ه گفته اين منبع آگاه چند روز پس از اين ماجرا عضو مجلس خبرگان رهبري مجددا طي تماسي با آيت‌الله مهدوي كني به ايشان اعلام مي‌كند تصميم آقاي هاشمي رفسنجاني عوض شده و مي‌خواهد كانديداي رياست شود.
 رخي شنيده‌ها حاكي از آن است كه فشارهاي ناشي از اطرافيان و برخي جريانات سياسي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني را وادار به تغيير تصميم اوليه خود كرده است.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام ديروز در جلسه اين مجمع گفت: "در اجلاس دوره قبل خبرگان رهبري، رياست خبرگان را شخصاً به آيت‌الله مهدوي كني پيشنهاد كردم و خود مايل به پذيرش آن نبودم

 

جانشين فرماندهي نيروي انتظامي كشور گفت: نيروي انتظامي با مزاحمان و حادثه‌آفرينان چهارشنبه آخر سال برخورد جدي خواهد كرد و اين افراد تا پايان تعطيلات نوروز مهمان ما خواهند بود.



احمدرضا رادان در حاشيه جلسه 126 ستاد مبارزه با مواد مخدر كه صبح امروز در مجموعه فرهنگي شقايق برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در افق برنامه پنجم توسعه نگراني مردم در بحث سوءمصرف مواد مخدر وجود دارد كه در جلسه امروز وظايف مختلف سازمانها در اين زمينه ديده شد.

وي با بيان اينكه امروز در بحث مبارزه كلان با مواد مخدر گامهاي اساسي برداشته شده افزود: امروز انواع مواد مخدر كه در نوع خود كم سابقه است وجود دارد و اگر چه نسبت به سال گذشته كاهش وجود داشته است اما نگراني مردم در خصوص مصرف خرد و توزيع خرد مواد مخدر احساس مي‌شود.

رادان تصريح كرد: درست است كه در سازمان زندانها وضعيت نگهداري معتادان كم است اما بايد مكانهايي غير از زندان طراحي و ايجاد شود.

رادان يادآور شد: در بحث چهارشنبه‌ آخر سال كه مردم اصرار دارند آن را به صورت مراسمي برگزار كنند توصيه مي‌شود بزرگترها در كنار كوچكترها قرار گيرند تا خطرها كمتر شود و سزاوار نيست براي يك شب سال‌ها پشيماني ايجاد شود.

وي يادآور شد: در اين روز با متخلفان به صورت جدي برخورد مي‌شود و به صورت محله‌محور برنامه‌هاي چهارشنبه‌سوري اجرا خواهد شد و افرادي كه در چهارشنبه آخر سال مزاحمت يا حادثه‌آفريني كنند با هماهنگي قوه قضاييه تا پايان تعطيلات مهمان ما هستند.

جانشين فرماندهي نيروي انتظامي كشور خاطرنشان كرد: در ابتداي چهارشنبه آخر سال ساختن مواد دستي خطرناك و تلفات حاصل از آن وجود دارد و در طول اين روز استفاده از اين مواد و صدمات جبران‌ناپذير حاصل از آن وجود دارد كه برخورد نيروي انتظامي با مزاحمان جدي خواهد بود.

شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 23:11 :: نويسنده : مهدی پارسا

عبادی با این جملات اظهاراتی را که درباره برنامه فتنه گران و حامیان خارجی آنان برای سوءاستفاده از هدفمندی یارانه‌ها مطرح شده است، تایید و به نوعی اذعان کرد که او و جریان متبوعش درصدد ایجاد ناآرامی پس از تورم احتمالی هدفمند کردن یارانه ها بوده اند.

به گزارش شبکه ایران، در شرایطی که ادعاهای مختلفی از سوی محافل سیاسی و رسانه های جریان آشوب های اسرائیلی، درباره بی ارتباط بودن اقدامات آنان با مراکز تصمیم گیری در خارج از کشور مطرح می شود، شیرین عبادی از فعالان مخالف ایران در سخنانی پشت پرده این ادعاها را روشن تر کرد.
وی که یکی از وکلای فرقه غیرقانونی بهائیان است، در گفت وگو با دویچه وله به تبرئه موکلان خود پرداخت و در عین حال ادعاهای جریان متبوعش را هم زیر سوال برد.
عبادی در سخنانش پس از اذعان به اینکه "برای بهائی ها هرگونه دخالت در امور سیاسی ممنوع است"، در توجیه حضور اعضای این فرقه غیرقانونی در آشوب ناکام 25 بهمن، گفت: توجه داشته باشید که سیاست به معنای وسیع کلمه با زندگی روزمره‌ی همه‌ی شهروندان عجین است.
وی سپس به افشای طرح های سوخته فتنه گران پس از اجرای هدفمندی یارانه ها پرداخت و عنوان کرد: وقتی قیمت گاز چهار برابر می‌شود و یا میزان بهای ارزاق عمومی به شدت گران می‌شود، حتی مردمی که سیاسی نیستند نیز درصدد اعتراض برمی‌آیند.

به نظر می رسد اشاره عبادی به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها و افزایش قیمت برخی کالاهاست.



وی با این جملات اظهاراتی را که درباره برنامه فتنه گران و حامیان خارجی آنان برای سوءاستفاده از هدفمندی یارانه‌ها مطرح شده است، تایید و به نوعی اذعان کرد که او و جریان متبوعش درصدد ایجاد ناآرامی پس از تورم احتمالی هدفمند کردن یارانه ها بوده اند.
البته تدابیر مختلف دولت و همراهی همه جانبه مردم آغاز بسیار خوبی را برای هدفمندی یارانه رقم زد و برنامه ریزی های محافل خارج نشین و فتنه گران را برای بهره برداری از تبعات اجرای این طرح و ایجاد ناآرامی بر باد داد؛ برنامه ریزی هایی که شیرین عبادی امروز نسخه سوخته آن ها را افشا کرد.
اما نکته دیگری که خانم عبادی به طور ناخواسته آن را زیر سوال برد، ادعاهای جریان آشوب طلب اسرائیلی درباره هدف از ایجاد آشوب 25 بهمن بود.
میرحسین موسوی و مهدی کروبی در بیانیه خود ادعای "حمایت از مردم مصر و تونس" را برای آشوب این روز مطرح کرده بودند. از سوی دیگر برخی فعالان جریان آشوب هدف خود را اعلام حیات جریان اپوزیسیون سیاسی و مخالفت با جمهوری اسلامی اعلام کرده بودند.
اما عبادی در سخنانش ادعای جریان آشوب طلب را رد و در عین حال عنوان کرده است که آشوب اسرائیلی روز 25 بهمن اقتصادی بوده است و هدف آشوب طلبان رسیدن به قدرت نبوده "بلکه هدف این است که چرا این شرایط به‌وجود آمده و حکومت باید شرایط را عوض کند."
هرچند ادعای شیرین عبادی از سوی بخشی از فتنه گران قابل قوبل نیست اما می تواند پشت پرده برخی برنامه ریزی های خارج از کشور و آشفتگی پردامنه در جریان آشوب طلب را روشن کند.

وی که چندی پیش 5 عضو معدوم گروهک های تروریستی پژاک و تندر را «زندانی سیاسی» جا زده و از آنان حمایت کرده بود، چند روز پیش هم این موضوع را که عوامل ترور شهید صانع ژاله در روز 25 بهمن عضو گروهک منافقین بوده‌اند، رد کرد.

عبادی که از سوی محافل بیگانه "فعال حقوق بشر" نامیده می شود، پیش از این نیز به توجیه اقدامات گروهک تروریستی منافقین و حمایت از فرقه غیرقانونی بهائیان پرداخته بود.

دو عضو مجلس خبرگان رهبری خبر نقل شده در برخی رسانه ها در مورد توصیه رهبر معظم انقلاب به آقای هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست مجلس خبرگان را تکذیب کردند.

رهبر انقلاب نظری در رد یا تایید هیچ فردی برای کاندیداتوری ریاست خبرگان ارائه نفرمود‌ه‌اند 

به گزارش شبکه ایران،‌ آیت‌الله اکبر قره‌باغی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به انتخابات آتی هیئت رئیسه خبرگان رهبری، گفت: برخی‌ها اظهاراتی را مطرح کرده‌اند و گفته‌اند که مقام معظم رهبری تکلیف فرمودند فردی مجدداً برای ریاست خبرگان کاندیدا شود در حالی که این موضوع کاملاً کذب است.

وی افزود: تاکنون رهبر معظم انقلاب اسلامی در نفی یا اثبات فرد خاصی برای ریاست خبرگان اظهار نطری نداشته‌اند و کلاً حضرت آقا در این امور وارد نمی‌شوند.

قره‌باغی از تلاش‌های رسانه‌‌ای برای انتخابات آتی خبرگان رهبری انتقاد کرد و گفت: این نمایندگان مردم هستند که رئیس آتی مجلس خبرگان را انتخاب خواهند کرد.

رهبر انقلاب نظری در رد یا تایید هیچ فردی برای کاندیداتوری ریاست خبرگان ارائه نفرمود‌ه‌اند

آیت‌الله عبدالنبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری هم درباره انتخابات آتی هیئت رئیسه خبرگان رهبری، اظهار داشت: این خبر که مقام معظم رهبری به آقای هاشمی تکلیف کرده‌اند کاندیدای ریاست خبرگان شود، تنها یک شانتاژ رسانه‌ای است چرا که حضرت آقا درباره رد یا تائید هیچ فردی نظری نفرموده‌اند.

وی افزود: اصولا مقام معظم رهبری در انتخابات مجلس خبرگان دخالت نمی‌فرمایند؛ بنابراین آقایان شانتاژ آفرینی نکنند چراکه رئیس آینده مجلس خبرگان رهبری در اجلاس خبرگان انتخاب خواهد شد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری از توافق اکثریت نمایندگان خبرگان در عدم رای به هاشمی رفسنجانی خبر داد و گفت: حضرات آیات، مهدوی کنی، مصباح یزدی، محمدیزدی و جنتی چهار نامزد احتمالی انتخابات آتی ریاست مجلس خبرگان رهبری هستند.

سایت آفتاب نیوز نوشت:

رئیس بنیاد گفت‌وگوی تمدن‌ها در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه و روحانیون گفت: چرا باید موسوی و کروبی و همسرانشان که سابقه درخشان در انقلاب و جمهوری اسلامی دارند و در دلبستگی شان به اصل انقلاب و نظام تردیدی نیست دچار حصر و محدودیت شوند و بی‌مهابا به انواع تهمت‌ها متهم شوند.



او که بار دیگر خواستار آزادی زندانیان می​شد، ادعا کرد که ارتباط موسوی و کروبی و نخبگان دیگر با مردم و جوانان، خود سبب مهار شدن غلیان‌ها و جلوگیری از سوء‌استفاده کسانی خواهد شد که می‌خواهند اعتراض‌ها را متوجه اصل نظام کنند.

خاتمی همچنین حرکت‌های مردمی اخیر را غلیان خشمی فروخورده علیه خودکامگی و استبداد دانست که سوزناک ترین درد تاریخی است و در ادامه افزود: این حرکت‌ها در جهت آزادی و رفع تحقیر ملت‌ها توسط مستبدان و استعمارگران و نشانه رشد انسان امروز که جز به تأمین حاکمیت بر سرنوشت خود تن نمی‌دهد.

وی افزود: درست است که وابستگی به بیگانه، هم‌پیمانی با رژیم صهیونیستی، رواج ظلم و تبعیض و برباد رفتن منابع طبیعی این کشورها همگی انگیزه‌هایی برای این قیام‌ها و عواملی برای فهم درست این حرکت‌‌ها است ولی نباید از یک علت بزرگ که وجه مشترک این قیام‌های متعدد است غافل ماند و آن اینکه در همه این کشورها وجه غالب، وجود حکومت‌های خودکامه‌ای بوده است که دست در دست بیگانه با زور و سرنیزه و سرکوب و ایجاد فضای رعب و مشت آهنین بر مردم حکومت کرده‌اند.

صراط - سازنده آثار سینمایی غیراخلاقی، وابسته فرهنگی پنتاگون در افغانستان و مشاور میرحسین موسوی به دیوانه بودن خودش اعتراف کرد!

محسن مخملباف، طی مصاحبه ای با یک شبکه سلطنت طلب، از بیماری‏ روانی اش که در اثر اقتدار جهانی ولی فقیه و آرزوهای بر باد رفته اپوزیسیون، بوجود آمده، گلایه کرد.
 


این کارگردان فیلم های ضداخلاقی، در تماس تلفنی با یک شبکه سلطنت طلب، به بیماری روانی خود که سال ها از آن رنج می برد اشاره کرد و گفت: «سال ها پیش من مریض شده و به دکتر رفتم. دکتر هر چه بررسی کرد، نفهمید که مشکل من چیست».

به گزارش صراط نیوز وی افزود: «عاقبت، دکتر به من گفت که تو چه آرزویی داری؟! و من گفتم آرزویم این است که آقای خامنه ای از قدرت کنار برود و معلوم شد که علت مریضی های من این آرزوی برآورده نشده بوده است!».

وی در ادامه اذعان کرد که اپوزیسیون جمهوری اسلامی پشت سدّ ولایت فقیه، گرفتار شده اند.

مخلباف، ادامه داد: «ولی فقیه عمود خیمه نظام اسلامی است و ما تا این عمود را نیندازیم، قادر به پایین کشیدن خیمه‏ی نظام نخواهیم بود».

معاون سازمان ملی جوانان هرمزگان با بیان اینکه مشاهده شده است که در قشم برخی از چینی‌ها با تغییر هویت خود اقدام به ازدواج با دختران ایرانی می‌کنند، نسبت به گسترش این پدیده هشدار داد.

به گزارش فارس ، مهین زارع در جمع مدیران با اشاره به اهمیت ازدواج و نقش آن در تکامل جوانان، اظهار داشت: امروزه و طی سال‌های اخیر این مقوله در کشور بعضا دچار تحولاتی شده است که در این راه همواره شاهد فراز و نشیب‌هایی هستیم.

وی افزود: دین مبین اسلام دستورات متعدد و سفارشات متنوعی را در مورد ازدواج و اهمیت آن به مسلمانان سفارش کرده و در همین راستا است که تا می‌توانیم باید جامعه را در راستای ازدواج آگاهانه، آسان و به موقع راهنمایی کنیم.

معاون سازمان ملی جوانان هرمزگان در ادامه با بیان اینکه این سازمان به همراه تشکل‌های مردم نهاد طی سال‌جاری برنامه‌های متعددی را در راستای ترغیب هر چه بیشتر جوانان به ازدواج و پایداری ازدواج‌ها اجرایی کرده، اضافه کرد: امید است با توجه بیشتر در برنامه‌های کلان به سازمان‌های مردم نهاد شاهد حصول نتایج هر چه بهتر در این راستا باشیم.

زارع در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به علل ناپایداری برخی از ازدواج‌ها و افزایش آمار طلاق در استان یادآور شد: علل متعددی به عنوان عوامل طلاق و جدایی زوجین در سال‌های اولیه زندگی تاکنون احصا شده که در این میان باید با رصد و سنجش دلایل نسبت به تقلیل و ارائه راه حل‌ها کوشا باشیم.

این مسئول با اشاره به پدیده ازدواج‌های غیرقانونی ادامه داد: در سال‌های گذشته مشاهده می‌شد که برخی از اتباع خارجه و به ویژه افاغنه غیرمجاز اقدام به ازدواج با اتباع ایرانی می‌کردند که حاصل این امر در بعد قابل توجهی گسترش زنان و کودکان بی‌سرپرست است.

معاون سازمان ملی جوانان هرمزگان با بیان اینکه در پی اطلاع‌رسانی و ارتقای درک جامعه از تبعات نامطلوب ازدواج‌های غیرقانونی با اتباع غیرمجاز افاغنه شاهد فروکش کردن این نوع ازدواج‌ها طی سال‌های اخیر در استان هستیم.

وی در ادامه سخنان خود نسبت به تغییر هویت برخی از اتباع چینی برای ازدواج با دختران ایرانی در قشم هشدار داد و افزود: اتباعی از کشور چین در قشم حضور دارند که با تغییر هویت خود با دختران ایرانی ازدواج می‌کنند که به نظر می‌آید باید در این بخش پیشگیری‌های لازم به عمل آید چرا که در صورت گسترش این پدیده باید شاهد تولد فرزندان بی‌هویت و بی‌سرپرست در اینگونه مناطق باشیم.

زارع اضافه کرد: ارتباط حوزه اجتماعی سازمان ملی جوانان را که نگاه می‌کنیم مشاهده می‌شود گزارش‌هایی مبنی بر این وجود دارد که جوانان و کودکانی هستند که به دلیل عدم مشخص بودن هویتشان نمی‌توانند در مراکز آموزشی و سوادآموزی حضور یابند.

جمعه 6 اسفند 1389برچسب:, :: 1:55 :: نويسنده : مهدی پارسا

آخرين خبرهاي رسيده از ليبي حكايت از آن دارد كه پسر كوچك معمر قذافي ديكتاتور ليبي با اعلام برائت از پدر خود به انقلابي‌هاي شرق ليبي پيوسته است.

به گزارش رجانيوز به نقل از العالم، خبرهاي رسيده از ليبي عنوان مي‌كند كه "سيف العرب " كوچكترين پسر قذافي با اعلام برائت از جنايات پدر خود از او روي گردان شده و به انقلابي‌هاي شرق ليبي پيوسته است.

بر اساس گزارش‌ها سيف العرب از سوي قذافي به شهر انقلابي بنغازي فرستاده شده بود تا مردم آن جا را سركوب كند، اما بر پدر خود شوريده و به انقلابي‌ها پيوسته است.

سيف العرب تاكيد كرده پدرش يا خودكشي يا به آمريكاي لاتين فرار مي‌‌كند.

پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:, :: 12:23 :: نويسنده : مهدی پارسا
با اشاره به پيشرفت هسته‌اي ايران؛
باراك: ايراني‌ها اصلا نااميد نمي‌شوند
 
 

خبرگزاري فارس: وزير جنگ رژيم صهيونيستي با اشاره ضمني به كارشكني‌ها در پيشرفت برنامه هسته‌اي تاكيد كرد كه با اين همه ايران مشكلات را يكي يكي كنار مي‌زند و اصلا نااميد نمي‌شود.

به گزارش فارس، «ايهود باراك» وزير جنگ رژيم صهيونيستي اعلام كرد، مشكلاتي كه ايران در مسير برنامه هسته‌اي خود با آن روبه‌روست با انگيزه بالا از سر راه برمي‌دارد.

وزير جنگ رژيم صهيونيستي به سي‌ان‌ان گفت: ايران در از بين بردن مشكلات همچنان به پيش مي‌رود و هنوز با انگيزه كافي به پيشرفت خود ادامه مي‌دهد تا سرانجام موفق شود.

ايهود باراك افزود: روشن است كه آنان (ايراني‌ها) در اين خصوص (برنامه هسته‌اي) با كندي و تاخير روبه‌رو شدند و الان با سرعت كمتري اين راه را ادامه مي‌دهند ولي آنچه خسته‌كننده است اين است كه ايراني‌ها پيشرفت خود را ادامه مي‌دهند. آنان كم كم همه مشكلات را از سر راه برمي‌دارند. ايراني‌ها اصلا نااميد نمي‌شوند.

در عين حال وزير جنگ رژيم صهيونيستي مدعي شد كه ايران تا يك سال آينده اين قدرت را دارد كه سلاح اتمي توليد كند. اين در حالي است كه مئير داگان رئيس سابق موساد در آخرين گزارش كاري خود تاكيد كرد كه اگر فشارهاي بين‌المللي از ايران برداشته شود و اگر ايران هم قصد توليد سلاح اتمي را داشته باشد، اين اتفاق تا سال 2015 اين امكان را نخواهد داشت.

پیوندهای روزانه