می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:27 :: نويسنده : مهدی پارسا

ایرج قادری بازیگر و کارگردان کشورمون پس از یک دوره بیماری سخت امشب در تاریخ 91/2/16 دارفانی را وداع گفت روحش شاد و یادش گرامی

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 18:37 :: نويسنده : مهدی پارسا

فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» در حالی در جشنواره فیلم فجر حضور می‌یابد که اکبر عبدی در آن نقش یک مادر سالخورده را ایفا می‌کند.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 18:34 :: نويسنده : مهدی پارسا

پوستر سي امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر رونمايي شد.

به گزارش ايسنا پوستر اين دوره جشنواره توسط ابراهيم حقيقي طراحي شده است.
 
حقيقي طراح سيمرغ و پوستر چند دوره جشنواره فيلم فجر بوده است.
 
اين پوستر دقايقي پيش طي مراسمي در سالن اسوه با حضور محمد خزاعي دبير جشنواره سي ام و ابراهيم حقيقي رونمايي شد.
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 18:24 :: نويسنده : مهدی پارسا


گلشیفته فراهانی در مصاحبه با یک مجله مشهور فرانسوی، نفرت خود را از حجاب بیان کرده و امروز دست گلی دیگر به آب داد تا بگوید سرنوشت آزادی (لیبرالیسم) و سکولاریسم (جدایی دین از سیاست) چیزی جز نابودی ارزش ها نیست.


سایت اینترنتی مادام فیگارو madame.lefigaro عکس وی را کار کرده و در کامنت زیر آن آورده: حجاب در فرش قرمز هالیوود جایی ندارد و ... عکس توسط "ژان بابتیست موندینو" برای آکادمی "سزار و چومت" گرفته شده است.

یک شنبه 14 فروردين 1390برچسب:, :: 10:9 :: نويسنده : مهدی پارسا

قبول دارم که در بحث مسائل مربوط به مربیگری ام در یک تیم والیبال کمی دچار حاشیه شدم آن هم به خاطر اینکه مطبوعات به اصل حضور من در والیبال کاری نداشتند و اصلا هدف والیبالی من را فراموش کردند.

به گزارش شبکه ایران، محمد رضا گلزار هنرمند پرجاشیه ایرانی، در تازه ترین مصاحیه خود حرفهای جالبی را بیان کرده و از حاشیه سازی برخی برای فعالیتهای ورزشی اش انتقاد کرده است. بخشهایی از گفته های گلزار را به نقل ار روزنامه پرسپولیس می خوانید:

حاشیه سازی هایم را قبول دارم
قبول دارم که در بحث مسائل مربوط به مربیگری ام در یک تیم والیبال کمی دچار حاشیه شدم آن هم به خاطر اینکه مطبوعات به اصل حضور من در والیبال کاری نداشتند و اصلا هدف والیبالی من را فراموش کردند. من به والیبال آمدم که جوانان بیشتری به سالنهای سینما بیایند اما این موضوعات کمرنگ جلوه داده شد و بیشتر حاشیه ها به چشم آمد.

اهمیت باد مخالف
به هر حال من هم اعتقاد دارم و می گویم تا باد مخالف نباشد بادبادک بالا نمی رود. وقتی می خواهی بروی به اوج این باد مخالف حتما باید باشد تااین اتفاق بیافتد .

اسکی کردن را دوست دارم
هر هفته دو روز به پیست اسکی می روم و اسکی می کنم و کسانی که این مساله را به حاشیه می برند کسانی هستند که نه اسکی بلدند و نه توان اسکی کردن دارند و نه دوست دارند که در زندگی شان پیشرفت کنند. این آدمها من را مورد آزار خودشان قرار می دهند و یک عده هم هستند که اسم خودشان را گذاشته اند منتقد و حالا به هر ترتیبی یا از روی حسادت قلم به دست می گیرند و مطلبی را به ناحق می نویسند در حالی که اسکی ورزش دوم من است و سالهاست که با بچه های شمشک اسکی می کنم .

علاقه به چتربازی
کار نکرده ای که خیلی دوست دارم انجام بدهم خلبانی است.خیلی دوست داشتم خلبان شوم و پریدن با چتر را هم دوست دارم اما می ترسم که این کار را انجام دهم و دوباره آقایان برایم حاشیه درست کنند مگر اینکه یواشکی بروم و با چتر بپرم.

شنبه 6 فروردين 1390برچسب:, :: 13:57 :: نويسنده : مهدی پارسا

بهرام رادان از ستاره های مطرح سینمای ایران است. ستاره‌ای که رکورد جالبی در زمینه کسب سیمرغ جشنواره فجر کسب کرده. او جوان‌ترین بازیگر سینمای ایران است که قبل از 30 سالگی بیشترین سیمرغ بازیگری دریافت کرد.

بهرام رادان سابقه همکاری با مطرح ترین کا گردان‌های سینمای ایران از مهرجویی وکیمیایی، افخمی، بنی‌اعتماد و درخشنده، بزرگ‌نیا، ابوالحسن داوودی داشته و....امسال با فیلم یکی از ما دونفر ساخته تهمینه میلانی مهمان نوروزی سینماهاست. فیلمی که از فروش خوبی برخوردار شده و فروش آن نسبت به سینماهایی که در اختیار دارد حتی از فیلم اخراجی‌ها 3 بهتر است.

حالا شهرام شکیبا طنزنویس معروف در ویژه‌نامه نوروزی مجله زندگی ایده‌آل مطلب جالبی با عنوان "پیش‌گویی برای سال 90 بهرام رادان" نوشته که خواندنی است.

به گزارش پارس‌توریسم، متن کامل یادداشت شهرام شکیبا به شرح زیر است:

یک چیزهایی باهم جمع نمی‌شوند مثل آب و روغن. اگر آب و روغن را روی هم بریزی. هر قدر هم که همش بزنی باز هم از هم جدا می‌شوند. یک چیزهایی هم اساساً با هم مشکل دارند و برهم اثر می‌گذارند و یکی‌شان همیشه مغلوب می‌شود مثل آب و آتش. خوشگلی و بازیگری هم در آقایان هم حکم آب و آتش را دارد. می‌گویی نه؟ از رضا کیانیان بپرس! تنها کسی که این حکم را نقض کرده، بهرام رادان است.

پیش‌بینی‌های من از اوضاع واحوال رادان در سال 90به شرح زیر است:

1 -80فقره بلوتوث دست به دست می‌شود که در آنها یک نفر با موی بلند هست. همه هم می‌گویند تصویری از بهرام رادان است که هفته پیش در یک مهمانی برداشته‌اند. هیچ‌کس هم دقت نمی‌کند که رادان 3 سال است موهایش را کوتاه کرده.

2- در سال 90 بهرام رادان باعث شکل گرفتن صدها زندگی می‌شود چون هر پسری با او عکس بیاندازد آن را به دختر همسایه‌شان نشان می‌دهد و می‌گوید با بهرام رادان دوست است و سر حرف را باز می‌کند و ازدواج صورت می‌گیرد.

3- در سال 90 بهرام رادان باعث به‌هم خوردن صدها زندگی می‌شود چون همان خانم‌هایی که در مورد بالا ازدواج کرده‌اند بعد از مدت کوتاهی متوجه می‌شوند که همسرشان هیچ رفاقتی با رادان ندارد و دروغ‌گویی بیش نیست.

4- در سال 90 رادان با 10 میلیون سوال از جانب 10 میلیون نفر در جاهای گوناگون مواجه می‌شود که همگی‌شان درباره گلشیفته فراهانی است و 10 میلیون بار جواب می‌دهد " والا چه می‌دونم!"

5-در سال 90 هم مادر بزرگ‌ها با دیدن او خوشحال می‌شوند و می‌گویند: ننه تو همون علی سنتوری هستی؟ آخی! خدا را شکر که ترک کردی. خدارا شکر چه قدر خوب شدی.

6-در سال 90 بازهم جماعت عملی با دیدن او به فکر فرو می‌روند و به این می‌اندیشند که او را یک جایی دیده‌اند. اما به یاد نمی‌آورند.

توصیه: اگر در سال 90 کسی را دیدید که قبلا عملی بوده به او احترام بگذارید. شاید شب عید ترک کرده باشد. با عکس‌های‌تان با هنرپیشه‌ها هم الکی پز ندهید.

دو شنبه 23 اسفند 1389برچسب:, :: 2:24 :: نويسنده : مهدی پارسا

آقای مهدی پاکدل و خانم بهنوش طباطبایی در تاریخ ۱۳ اسفند ماه امسال با هم ازدواج کردند و آقای مهدی پاکدل برای اولین این خبر رو در برنامه ی زنده رود (شبکه اصفهان) اعلام کردند ...

 بیوگرافی مهدی پاکدل: در سال 1359 در اصفهان،شش فرزند و من فرزند آخر هستم. در یک فاصله بیست ساله به دنیا آمدیم. برادر بزرگم حسین، سپس سه خواهر، بعد مسعود به دنیا آمد که عکاس سینماست و ته‌تغاری خانواده هم من می‌باشم.
بیوگرافی بهنوش طباطبایی : متولد 1360
مدرک تحصیلی: لیسانس کامپیوتر
گذراندن یک دوره در کلاس های بازیگری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران

دو شنبه 23 اسفند 1389برچسب:, :: 1:40 :: نويسنده : مهدی پارسا

فرزاد حسنی، خبرهایی را در مورد برنامه ویژه سال تحویلش اعلام کرد.

وی هنگام اجرای یکی از برنامه‌های رادیویی‌اش، از مردم خواست میهمانان ویژه سال تحویل در شبکه سوم را به او پیشنهاد کنند.بر همین اساس، وی اعلام کرد: اصغر فرهادی و شهاب حسینی (کارگردان و بازیگر فیلم جدایی نادر از سیمین) موقع سال تحویل به برنامه او خواهند آمد. همچنین دو خواننده یعنی احسان خواجه‌امیری و رضا صادقی نیز در این برنامه حضور خواهند داشت.
این اتفاق با توجه به اکران نوروزی «جدایی نادر از سیمین» قطعا بازتاب فراوانی خواهد داشت.همچنین آزاده نامداری نیز در گفت و گوی جداگانه با سینمافا از اجرای برنامه ویژه سال تحویل در شبکه دوم سیما همراه با احسان کرمی خبر داد.لازم به ذکر است، احسان علیخانی اجرای شبکه جام جم و محمود شهریاری نیز اجرای برنامه سال تحویل شبکه تهران را بر عهده خواهند داشت.
 

 بکه های مختلف سیما امسال با مجموعه ای از فیلم های ایرانی و خارجی از 24 اسفندماه به استقبال نوروز 90 می روند.



به گزارش رجانيوز، تلویزیون امسال مانند سال های گذشته مجموعه ای از فیلم های ایرانی و خارجی در ژانرهای مختلف را برای ایام نوروز تدارک دیده است که احتمال دارد برخی از فیلم ها به روال همیشگی تلویزیون جابه جا و یا اصلا از جدول پخش حذف شوند. اسامی و ساعت پخش فیلم های هر شبکه در ادامه به تفکیک می آید:

**شبکه یک:
شبکه یک سیما فیلم های نوروزی خود را امسال از 23 اسفندماه آغاز می کند و این فیلم ها هر روز ساعت 16:10 روی آنتن این شبکه می روند.
بنابراین گزارش، شبکه سیما که با شعار شبکه یک شبکه هر ایرانی فعالیت می کند، پیش از این فقط مجموعه ای از فیلم های تلویزیونی ایرانی را که بسیاری از آنها فاقد کیفیت اولیه بودند پخش می کرد، اما با آمدن «مهدی فرجی» از مدیریت شبکه دو سیما به مدیریت شبکه یک، این قانون از بین رفت و امسال شبکه یک سیما گلچینی از فیلم های ایرانی و خارجی را با هم به روی آنتن می برد تا بتواند ذائقه مخاطبان خود را تامین کند.
اسامی فیلم های نوروزی شبکه یک سیما که احتمال دارد با تغییر در جدول پخش آن رو برو باشیم، به شرح زیر است:

*غیرقابل ردیابی (24 اسفندماه)، زیرخاکی (24 اسفندماه)، پلیس بروکلین (25 اسفندماه)، گروگان (25 اسفندماه)، خوب، بد، عجیب (26 اسفندماه)، همان نور معرفت (26 اسفندماه)، چهره به چهره (27 اسفندماه)، شاتر آیلند (28 اسفندماه)، کاراگاه دی (29 اسفندماه)، سـرخ (1 فرودین)، خداحافظ تهران (2 فروردین)، محموله (3 فروردین)، جنگجویان طوفان (4 فروردین)، تـلقـیـن (INSEPTION) (5 فروردین)، شکار روباه (6 فروردین)، بـدون رد پا (7 فروردین)، القاء (8فروردین)، بـازی با مـرگ (9 فروردین)، به دنبال اریک (10 فروردین)، سه روز بعد (11 فروردین)، منـطـقـه سبـز (12 فروردین)، الم شنگه (13 فروردین).

**شبکه دو:

فیلم های امسال شبکه دو سیما مخلوطی از فیلم های مربوط به کودکان و نوجوانان و بزرگسالان است و تفکیک مشخصی در ارائه فیلم ها صورت نگرفته است.
فیلم های شبکه دو سیما در ایام نوروز هر روز ساعت 17 روی آنتن می روند که اسامی و روز پخش آنها به شرح زیر است:

*یک اتفاق ظاهراً ساده (24 اسفندماه)،رابین هود (24 اسفندماه)، میمون های فضایی 2(24 اسفندماه)، داستان اسباب بازی 3 (24 اسفندماه)، اژدها تونو چطور آموزش بدین (24 اسفندماه)، میراث پر درد سر (25 اسفندماه)،خرگوش مخملی (26 اسفندماه)، دم زری (27 اسفندماه)، شهر در دست بچه ها (28 اسفندماه)، ایکیچان توبوکو (29 اسفندماه)، حدس بزن چه کسی برای عید می آید (1 فرودین)، قلمرو حیوانات (2 فرودین)، ویکـی (3 فرودین)، همنشین (4 فرودین)، مرد نفرت انگیز (5 فرودین)، سرخ پوست (6 فرودین)، سیب سنجد سمنو (7 فرودین)، دلاوران کوچک (8 فرودین)، آلبرت و دوست نامرئی (9 فرودین)، هاچ (10 فرودین)، فوتبالیست های بازیگوش (11 فرودین)، جا مانده (12فرودین)، ماجراهای سامی (13 فرودین)،

**شبکه سه:

شبکه سه سیما که به عنوان شبکه جوانان شناخته می شود، مجموعه ای از فیلم هایی که اکثر آنها را فیلم های اکشن و هیجانی تشکیل می دهند و لابلای آنها فیلم های هندی نیز دیده می شود، به روی آنتن خواهد برد.
البته فیلم های این شبکه هنوز کامل نشده اند و در جدول پخش جای چند روز هنوز خالی است که احتمال دارد این روزها به پخش فیلم هایی از سینمای ایران اختصاص داشته باشد که هنوز تصمیم قطعی برای پخش آنها گرفته نشده است. فیلم های این شبکه تلویزیونی هر روز ساعت 20:15 پخش می شوند و اسامی آنها بدین شرح است:
* روز 24 اسفند به دلیل پخش مسابقات جام باشگاه های آسیا، شبکه سه فیلم سینمایی پخش نمی کند. عمو بوت نات (25 اسفندماه)، افسانه کین (26 اسفندماه)، الو (27 اسفندماه)،فیلم سینمایی 28 اسفندماه هنوز مشخص نشده است، پسرکاراته باز (29 اسفندماه)، گردشگر(1 فرودین)، نبرد تایتانها (2 فرودین)، پدر (3فرودین)، افسانه جادوگر (4 فرودین)، موعد مقرر (5 فرودین)، فیلم سینمایی روز 6 فروردین هنوز مشخص نشده است، شهر (7 فرودین)، مکانیک (8 فرودین)، فیلم سینمایی روز 9 فروردین هنوز مشخص نشده است،
اون یکی ها (10 فرودین)، اسم من خان (11 فرودین)، شبح نویسنده (12 فرودین)، فیلم سینمایی روز 13 فروردین نیز هنوز مشخص نشده است.

**شبکه چهار:

شبکه چهار به رغم داشتن مخاطبان خاص، همواره آثاری را انتخاب و پخش می کند که مخاطبان ویژه خود را دارند و همواره نیز از این انتخاب تلویزیون لذت می برند.
شبکه چهار سیما امسال در میان آثاری که روی آنتن می برد، جمعی از آثار شاخص سینمای ایران را نیز گنجانده است. پخش آثار موفق سینمای ایران از شبکه چهار سیما برگ برنده این شبکه در میان سایر شبکه ها که حجم عظیمی از تولیدات خارجی و یا تله فیلم های ضعیف سهم آنهاست، برگ برنده ای به شمار می آید.
فیلم های شبکه چهار سیما هر روز ساعت 18 پخش می شوند و اسامی آنها به شرح زیر است:

*پارک ژوراسیک 1 (24 اسفندماه)، پارک ژوراسیک 2(25 اسفندماه)، پارک ژوراسیک 3 (26 اسفندماه)، در آغاز یک روز (27 اسفندماه)، سرگذشت ریدیک (28 اسفندماه)، خانه‌ای در غبار (29 اسفندماه)، نـوع چهارم (1 فرودین)، بی‌پولی (2 فرودین)، نوامبر دیوانه (3 فرودین)، اتاق فرمت (4 فرودین)، دیوید کاپرفیلد (5 فرودین)، آزمون (6 فرودین)، محاکمه (7 فرودین)، نشانی (8 فرودین)، تیغ‌های خونین (9 فرودین)، کنعان (10 فرودین)، تابستانی که گذشت (11 فرودین)، سلام ناشر محترم (12 فرودین)، قطارسیبری (13 فروردین).

**شبکه تهران:

شبکه تهران که یک شبکه استانی محسوب می شود نیز امسال مانند سال های گذشته با پخش هر روزی فیلم های سینمایی به استقبال بهار می رود. هرچند سهم شبکه تهران از میان انبوه آثاری که روانه آنتن می شوند، آثار کم کیفیت تر است، این شبکه تلاش می کند تا با همراهی بهمن هاشمی و استفاده از شیوه های نوین نظیر طرح سوال پیرامون ماجرای فیلم ها، به فیلم های خود رونق بدهد و بتواند مخاطبان پایتخت نشین را پای این شبکه نگه دارد.
فیلم های نوروزی شبکه تهران به شرح زیر است:

*طعمه(24 اسفندماه)، حد نهایی (25 اسفندماه)، بازی 1 (25 اسفندماه)، بازی2 (26 اسفندماه)، گرفتار در آتش (27 اسفندماه)، شبح 1(28 اسفندماه)، شبح 2 (29 اسفندماه)، نیش زنبور(1 فرودین)، فرمانده (2 فرودین)،از دور دست طلوع (3 فرودین)، توقف ناپذیر(4 فرودین)، پنج نقابدار به دنبال تلافی (5 فرودین)،
شکست ناپذیر (6 فرودین)، کتانی سفید (7 فرودین)، آتش و یخ (8 فرودین)، مسابقه موش‌ها (9 فرودین)، پلیس های اخراجی (10 فرودین)، قاصد تندرو (11فرودین)، فیلم سینمایی 12 فروردین هنوز مشخص نشده است. آتش بازی (13 فرودین).

**سیمای استانها:

سیمای استان ها که با دیجیتالی شدن تلویزیون و استفاده از ست آپ باکس های دیجیتالی قابل دسترس برای همه ایرانیان شد، در ایام نوروز هر روز ساعت 13:30 یک فیلم سینمایی پخش می کند.
فیلم های این شبکه را بیشتر تله فیلم هایی تشکیل می دهند که تولید مراکز استان ها هستند و علاوه بر روایت داستان فیلم، به طور غیر مستقیم نیز به ویژگی های مختلف استانی که فیلم در آن تولید شده می پردازند.
اسامی فیلم های سیمای استان ها به شرح زیر است:
*آرام تا ارام (29 اسفندماه)، خاطره گمشـده (1 فرودین)، ستاره هـای روی زمـیـن 1 (2فرودین)،زستاره های روی زمـیـن2 (3 فرودین)، ملاقات غیر ممکن (4 فرودین)، شیدایی (5 فرودین)، در میان زنان 1(6 فرودین)، در میـان زنـان2 (7 فرودین)، در میان زنان3 (8 فرودین)، در میـان زنان 4 (9 فرودین)، بغض باوه یال (شاعر قله های مه آلود) (10 فرودین)، مرگ مغزی (11 فرودین)، بهـمنا (12فرودین)، یک تیر و دو نشان (13 فرودین)، کونگ فـو میمون دیوانه (19فرودین)، معمای ارتا (26 فرودین).
 

زماني كه اكران «اخراجي‌ها۲» تمام شد و زلزله‌ «اخراجي‌ها۳» پيش آمد شايد كمتر كسي باور مي‌كرد كه اين كار ساخته شود اما «اخراجي‌ها۳» در حدود ۳ ماه قبل جلوي دوربين رفت و با حضور ۳۰ نفر بازيگر اصلي و بيش از ۲ هزارنفر هنرور در ۱۵ نقطه تهران فضاي پرشوري ايجاد كرد. حتي در برخي مواقع نيروهاي انتظامي نگران بودند اين تعداد آدم كه براي فيلم تظاهرات مي‌كنند ممكن است در حين خلق فضا، حركت‌هاي‌شان به مسائل سياسي كشيده شود اما بايد بگويم هر جا بنرهاي فيلم بالا مي‌رفت مردم همراه هنرورهاي فيلم مي‌شدند وبه نفع فيلم شعار مي‌دادند ، در جو فيلم بازي مي‌كردند و اين نشان از همدلي مردم بود.

 كارگردان فيلم «اخراجي‌ها۳» گفت: زماني كه زلزله‌ اين فيلم پيش آمد شايد كمتر كسي باور مي‌كرد كه «اخراجي‌ها۳» ساخته شود و استقبال از «اخراجي‌ها۱» محاسبات آمريكا را به هم ريخت و استقبال هفت ميليوني از «اخراجي‌ها‌۲» نوعي سونامي بود.

به گزارش جهان به نقل از توانا ، مراسم اكران خصوصي فيلم سينمايي «اخراجي‌ها۳» به كارگرداني مسعود ده‌نمكي شامگاه پنج‌شنبه (۱۹اسفند ماه) در تالار بزرگ وزارت كشور با حضور بازيگران و عوامل فيلم برگزار شد.
بنا براين گزارش اين مراسم در حالي آغاز شد كه ازدحام جمعيت در پشت درهاي سالن به اوج خود رسيده بود و بسياري از افراد در تلاش براي ورود به سالن نمايش بودند و طبق گفته‌ها بيش از ۱۰ هزار نفر درخواست حضور در اين مراسم را داشته و بنا بود اين مراسم در استاديوم ورزشي شيرودي برگزار شود اما به دليل سردي هوا تصميم گرفته شد اكران خصوصي فيلم در دو سانس در تالار بزرگ كشور انجام شود.
در ابتداي اين مراسم سيدجواد هاشمي ضمن خوشامدي‌گويي به حاضران اظهار داشت: افتخار مي‌كنيم كه در تالار بزرگ كشور ميزبان حضور طرفداران اخراجي‌ها از اقصي نقاط ايران هستيم، اميدوارم از اين فيلم نيز مانند «اخراجي‌هاي ۱ و ۲» لذت ببريد و با توجه به اين كه بيش از ۱۰ هزار نفر خواستار حضور در اين مراسم بودند حقيقتاً از كساني كه در پشت درهاي تالار هستند و هنوز موفق به حضور در سالن نشده‌اند عذرخواهي مي‌كنم.
به گزارش فارس، در ادامه برنامه ده‌نمكي با دعوت هاشمي به روي سن آمد و گفت: بنده يك عذرخواهي به تمام كساني كه در پشت درهاي تالار منتظر مانده‌اند بدهكارم چرا كه مي‌دانم بسياري از اين عزيزان از نقاط دور و شهرستان‌ها آمده‌اند.

*استقبال از «اخراجي‌هاي ۱» محاسبات آمريكا را به هم ريخت

وي افزود: امروز چهار سال از ساخت «اخراجي‌هاي ۱» مي‌گذرد ، زماني كه اين فيلم كليد خورد هيچ كس تصور نمي‌كرد ساخت آن منجر به چنين اتفاقي در سطح كشور شود، يك روزنامه آمريكايي در وصف شما تماشاگران جمله جالبي نوشته بود مبني بر اين كه «اخراجي‌ها ۱» محاسبات آمريكا را در خصوص جوانان ايران به هم ريخت و تأكيد كرده بود كه ما فكر مي‌كرديم اگر روزي ايران تهديد شود تنها جواناني كه در جبهه حضور داشتند به صحنه مي‌آيند اما استقبالي كه از اين فيلم شد نشان داد كه ما اشتباه كرديم و جوانان ايراني را نشناختيم.


*استقبال ۷ ميليوني از «اخراجي‌ها‌۲» نوعي سونامي بود

ده‌نمكي با مرور سرنوشت «اخراجي‌هاي‌۱ و۲ » در اكران خاطر نشان كرد: قاچاق فليم «اخراجي‌ها۱» باعث شد افسانه‌اي اتفاق نيافتد و زماني كه بحث «اخراجي‌ها۲» به ميان آمد، اين فيلم را حتي در بخش مسابقه جشنواره فيلم فجر نپذيرفتند، چرا كه ديدند «اخراجي‌ها۱» با وجود اين كه جايزه‌اي دريافت نكرد، با استقبال عمومي مواجه شد. بنابراين در خصوص «اخراجي‌ها۲» گفتند پيش‌دستي كنيم تا اين فيلم حتي در بخش مسابقه جشنواره نباشد تا آراي مردمي نيز نداشته باشد.
اين كارگردان اظهار داشت: در برخي تحليل‌ها نيز مطرح شد كه اين فيلم فاقد كيفيت سينمايي است و به درد سينما نمي‌خورد اما استقبال ‌بيش از ۷ ميليون نفر درمدت يك ماه در سينماها به قولي سونامي ايجاد كرد.

*كمتر كسي باور مي‌كرد كه «اخراجي‌ها۳ »ساخته شود

مسعود ده‌نمكي تصريح كرد: زماني كه اكران «اخراجي‌ها۲» تمام شد و زلزله‌ «اخراجي‌ها۳» پيش آمد شايد كمتر كسي باور مي‌كرد كه اين كار ساخته شود اما «اخراجي‌ها۳» در حدود ۳ ماه قبل جلوي دوربين رفت و با حضور ۳۰ نفر بازيگر اصلي و بيش از ۲ هزارنفر هنرور در ۱۵ نقطه تهران فضاي پرشوري ايجاد كرد. حتي در برخي مواقع نيروهاي انتظامي نگران بودند اين تعداد آدم كه براي فيلم تظاهرات مي‌كنند ممكن است در حين خلق فضا، حركت‌هاي‌شان به مسائل سياسي كشيده شود اما بايد بگويم هر جا بنرهاي فيلم بالا مي‌رفت مردم همراه هنرورهاي فيلم مي‌شدند وبه نفع فيلم شعار مي‌دادند ، در جو فيلم بازي مي‌كردند و اين نشان از همدلي مردم بود.

با پايان سخنان ده‌نمكي بازيگران و عوامل پشت صحنه فيلم «اخراجي‌ها۳» به روي سن آمدند و با تشويق پرشور حضار مواجه شدند.
بازيگران؛ اكبرعبدي، حسام نواب‌صفوي، سيدجواد هاشمي، ليلا اوتادي، ابوالفضل همراه ،يوسف صيادي، علي دهكردي، محمود مقامي، سيروس كهوري‌نژاد، ابوالفضل همراه، ماشاالله شاهمرادي‌زاده، مريم كاوياني، رز رضوي، مريم سلطاني و حليمه سعيدي و عوامل پشت صحنه؛ نورالدين گودرزي؛ دستيار اول كارگردان، فروزان جلالي؛ مدير برنامه‌ريزي، فرشاد گل‌سفيدي؛ مدير فيلمبرداري، ايمان اميدواري؛ طراح چهرپرداز، حسن روح‌پروري؛ طراح صحنه و لباس، بابك اخوان؛ صدابردار، سيدعليرضا علويان؛ صداگذار، فتانه محسني؛ منشي صحنه، بابك برزويه؛‌عكاس و الهه گودرزي؛ روابط عمومي چهره‌هاي حاضر در سن بودند.

شنبه 14 اسفند 1389برچسب:, :: 1:16 :: نويسنده : مهدی پارسا

نمايش فيلم‌هاي جشنواره توسط انجمن سينماي انقلاب و دفاع مقدس؛
«خاك و آتش»؛ فيلمي سراسر غرور و غيرت



خبرگزاري فارس: اين روزها تماشاي بازي «فريبرز عرب‌نيا» آن‌قدر جذاب هست كه هر مخاطبي را كيفور كند. حال تفاوتي نمي‌‌كند كه عرب‌نيا در نقش «مختار» عرب و شيعه‌مذهب در سريال مختارنامه حاضر شود و يا «جيند» بلوچ و سنّي‌مذهب در فيلم سينمايي خاك و آتش.

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 23:11 :: نويسنده : مهدی پارسا

«سخنراني پادشاه» صدرنشين شد
 

اعلام فهرست كامل برندگان جوايز اسكار


 


 

خبرگزاري فارس: فهرست كامل برندگان هشتاد و سومين دوره از جوايز اسكار بامداد امروز در حالي اعلام شد كه فيلم «سخنراني پادشاه» با كسب چهار جايزه اصلي در صدر ديگر برندگان نشست.

 ه گزارش خبرگزاري فارس به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، هشتاد و سومين دوره از رقابت‌هاي اسكار دقايقي پيش به كار خود پايان داد، فهرست كامل برندگان اين دوره از رقابت‌ها به شرح زير است:
 ر بخش جايزه اسكار بهترين فيلم سال:
 يلم «سخنراني پادشاه» به كارگرداني «تام هوپر»
 ر بخش جايزه اسكار بهترين بازيگر نقش اول مرد:
 كالين فرث» براي فيلم «سخنراني پادشاه»
 ر بخش جايزه اسكار بهترين بازيگر نقش اول زن:
 ناتالي پورتمن» براي فيلم «قوي سياه»
 ر بخش جايزه اسكار بهترين بازيگر نقش مكمل مرد:
 كريستين بل» براي فيلم «مبارز»
 ر بخش جايزه اسكار بهترين بازيگر نقش مكمل زن:
 مليسا لئو» براي فيلم «مبارز»
 ر بخش جايزه اسكار بهترين كارگرداني:
 تام هوپر» براي فيلم «سخنراني پادشاه»
 ر بخش جايزه اسكار بهترين فيلم خارجي‎زبان:
 يلم دانماركي «در جهاني بهتر»
 ر بخش جايزه اسكار بهترين فيلمنامه غيراصلي (اقتباسي):
 آئرون سوركين» براي فيلم «شبكه اجتماعي»
 ر بخش جايزه اسكار بهترين فيلمنامه اصلي (غيراقتباسي):
 ديويد سيدلر» براي فيلم «سخنراني پادشاه»
 ر بخش جايزه اسكار بهترين انيميشن سينمايي:
 نيميشن «داستان اسباب‌بازي 3»
 ر بخش جايزه اسكار بهترين كارگردان هنري:
 يلم «آليس در سرزمين عجايب» به كارگرداني «تيم برتون»
 ر بخش جايزه اسكار بهترين فيلمبرداري:
 يلم «الهام» (سرآغاز)
 ر بخش جايزه اسكار بهترين ميكس صدا:
 يلم «الهام» (سرآغاز)
 ر بخش جايزه اسكار بهترين تدوين صدا:
 يلم «الهام» (سرآغاز)
 ر بخش جايزه اسكار بهترين موسيقي اصلي (غيراقتباسي):
 ترنت رزنور» و «آتيكوس راس» براي فيلم «شبكه اجتماعي»
 ر بخش جايزه اسكار بهترين ترانه اصلي (غيراقتباسي):
 رانه «ما متعلق به يكديگريم» سروده «رندي نيومن» در انيميشن «داستان اسباب‌بازي 3»
 ر بخش جايزه اسكار بهترين طراحي لباس:
 يلم «آليس در سرزمين عجايب»
 ر بخش جايزه اسكار بهترين مستند بلند سينمايي:
 ستند «شغل دروني»
 ر بخش بهترين مستند كوتاه:
 ستند «بيگانگان بيش از اين نه»
 ر بخش جايزه اسكار بهترين تدوين فيلم:
 يلم «شبكه اجتماعي» به كارگرداني «ديويد فينچر»
 ر بخش جايزه اسكار بهترين گريم:
 يلم «مرد گرگ‌نما»
 ر بخش جايزه اسكار بهترين انيميشن كوتاه:
 نيميشن «چيز گم‌شده»
 ر بخش جايزه اسكار بهترين جلوه‌هاي ويژه:
 يلم «الهام» (سرآغاز)
 ر بخش جايزه اسكار بهترين فيلم كوتاه زنده و اكشن:
فيلم «خداي عشق».

 

 

 
«سخنراني پادشاه» جايزه اسكار بهترين فيلم را از آنِ خود كرد

خبرگزاري فارس: فيلم سينمايي «سخنراني پادشاه» به‎كارگرداني «تام هوپر» برنده جايزه اسكار بهترين فيلم سال شد.

 

 به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از خبرگزاري رويترز، هشتاد و سومين مراسم اسكار هم‌اكنون رو به اتمام است و تاكنون فيلم سينمايي «سخنراني پادشاه» به كارگرداني «تام هوپر» به عنوان پيشتاز ديگر برندگان اين دوره از رقابت‌ها برنده جايزه اسكار بهترين فيلم سال شده است.
 

 ايزه مهم بهترين كارگرداني نيز به «تام هوپر»، كارگردان اين فيلم اعطاء شد و «ديويد سيدلر» نويسنده فيلم توانست جايزه بهترين فيلمنامه اصلي (غيراقتباسي) را از آنِ خود كند.
 مچنين همان‎گونه كه پيش‌بيني شده بود، «كالين فرث»، بازيگر نقش پادشاه بريتانيا در اين فيلم برنده جايزه بهترين بازيگر نقش اول مرد و «ناتالي پورتمن»، بازيگر فيلم «قوي سياه» برنده جايزه اسكار بهترين بازيگر نقش اول زن شد.
جايزه بهترين بازيگر نقش مكمل مرد و زن اين دوره از رقابت‌ها نيز به ترتيب به «كريستين بل» و «مليسا لئو» براي فيلم «مبارز» اعطا شد.
 

سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:, :: 15:31 :: نويسنده : مهدی پارسا

براي ديدن همه عكسها بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 19:52 :: نويسنده : مهدی پارسا
این فیلم که به اذعان برخی مسئولان ارشد ارشاد، فیلمی با مضمونی خوب اما اجرایی ضعیف است، روایتگر برخی ترفندهای دشمنان در رخدادهای پس از انتخابات است و در آن، چهار دانشجو ناخواسته وارد ماجرایی می‌شوند که یک تیم خرابکار، برای اغتشاش در تهران در حال برنامه‌ریزی است، در این بین، فرار این دانشجویان که از دو گروه حامیان و مخالفان دولت هستند، راه به جایی نبرده و...
سرویس فرهنگی ـ اتفاقی که شب گذشته، یکشنبه، در سالن همایش‌های برج میلاد رخ داد، به طور قطع در تاریخ جشنواره فیلم فجر بی‌سابقه بوده و شاید در آینده هم تکرار نشود... نمایش نخستین فیلم‌ سیاسی در دوره معاونت جدید سینمایی، به قدری از سوی برخی تحمل نشد، که برخی اهالی سینما، از چنین برخوردهایی شوکه شده و از تداوم آن ابراز نگرانی کردند
براي مشاهده كامل بحث بروي ادامه مطلب كليك كنيد

 

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 12:44 :: نويسنده : مهدی پارسا

مسئولین جشنواره گفته اند که فرصت بازبینی فیلم ها توسط هیئت داوران امشب تمام می شود و با توجه به اینکه اولین نسخه اخراجی ها تا صبح فردا حاضر خواهد شد بدین ترتیب مورد داوری قرار نخواهد گرفت.

به گزارش رجانیوز، مسعود ده نمکی کارگردان فیلم سینمایی اخراجی ها در وبلاگش نوشت: نمی دانم این خبر خوب است یا نه؟اما مسئولین جشنواره گفته اند که فرصت بازبینی فیلم ها توسط هیئت داوران امشب تمام می شود و با توجه به اینکه اولین نسخه اخراجی ها تا صبح فردا حاضر خواهد شد بدین ترتیب مورد داوری قرار نخواهد گرفت.

اما حتی این خبر قطعی هم باشد به احترام مخاطبان جشنواره اخراجی ها در تمامی سانس ها برای مردم نمایش داده خواهد شد.

نمی دانم شاید اینطوری با یک تیر دو نشان زده شده باشد هم خیال رقبا راحت شد هم خیال رفقا!

در این چند روز برخی سایت ها و شبکه های ماهواره ای در یک فرار به جلو اعلام می کردند که قرار است جوایز جشنواره را به اخراجی ها بدهند دیگر با این کار فکر کنم خیال آنها هم راحت شد.نمی دانم چرا نا خود آگاه یاد ضرب المثل مرغ عزا و عروسی می افتم.

از روزی که برخی سایت ها و رسانه ها با شیطنت مردم را به قاچاق فیلم تشویق کرده اند این احتمال وجود دارد که برخی از ترس تکرار تاریخ دست به هر کاری بزنند .امیدوارم حد اقل اگر مورد قضاوت قرار نمی گیریم مورد قساوت هم واقع نشویم... و مسئولین جشنواره بیشتر مراقب امنیت فیلم باشند.

شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 23:53 :: نويسنده : مهدی پارسا
رامبد شکرابی - حدیث فولادوند
امین تارخ - منصوره شادمنش
جهانگیر کوثری - رخشان بنی اعتماد
پیام صابری - زیبا بروفه
بهمن زرین پور - مینا جعفرزاده
پیمان قاسم خانی - بهاره رهنما
امیر جعفری - ریما رامین فر
عباس صالحی - رزیتا غفاری
سعید تهرانی - لادن طباطبایی
محمود پاک نیت - مهوش صبر کن
جمشید آهنگرانی - منیژه حکمت
حسن جوهرچی - مهناز بیات
اتیلا پسیانی - فاطمه تقوی
حسین عرفانی - شهلا ناظریان
اسماعیل ریاحی - شهلا ریاحی
شهرام اسدی - لادن مستوفی
محسن مخملباف - مرضیه مشگینی
بهروز افخمی - ناهید طلوع
فرخ نعمتی - سهیلا رضوی
کیومرث پوراحمد - مهرانه ربی
میر ولی ا.... مدنی - رویا تیموریان
فرشید نوابی - الهام چرخنده
مسعودجعفری جوزانی - فهیمه سرخابی
نجف دریا بندری - فهیمه راستکار
سروش خلیلی - فاطمه دانش زاد
حمید فرخ نژاد - فروزان جلیلی فر
غلامرضا آزادی - فریال بهزاد
ابوالفضل جلیلی - مریم اشرفی ( عکاس )
محمود کریمی حکاک - یاسمین ملک نصر
بابک نوری - هاله ارجمند کرمانی
شاهرخ فروتنیان - افسانه چهره آزاد
فرشید رحیمیان - کتایون ریاحی
ناصر هاشمی - سیما تیرانداز
نیما فلاح - سحر ولد بیگی
علی دهکری - آفرین چیت ساز
حسن پورشیرازی - مهنار افضلی
حمید سمندریان - هما روستا
محد رضا شریفی نیا - آزیتا حاجیان
علی مصفا - لیلا حاتمی
یوسف مرادیان - سار خوئینی ها
مهدی هاشمی - گلاب آدینه
امین حیایی - نیلوفر خوش خلق
بهرام بیضایی - مژده شمسایی
بهزاد فراهانی - فهیمه رحیم نیا
مجید جعفری - اکرم محمدی
نیما بانکی - لیلی رشیدی
احمد حامد - فاطمه معتمد آریا
جمشید جهانزاده - فرزانه نشاط خواه
عزیز ساعتی - میترا محاسنی
آتش تقی پور - شهین علیزاده
بهروز بقایی - پرستو گلستانی
رفیع پیتز - آتنه فقیه نصیری
هادی مرزبان - فرزانه کابلی
جلال مقامی - ر فعت هاشم پور
مهرداد شکرابی - عاطفه رضوی
عبدالرضا گنجی - فاطمه گودرزی
فریبرز کامکاری - الهام پاوه نژاد
اصغر همت - افسر اسدی
محمد رحمانیان - مهتاب نصیر پور
علی اسیوند - حمیرا ریاضی
داوود رشیدی - احترام برومند
شنبه 23 بهمن 1398برچسب:, :: 23:14 :: نويسنده : مهدی پارسا

(( پرچم بالاست ))

سلام

دوستان عزيز با عضويت در اين وبلاگ ميتوانيد از تمامي مطالب آن استفاده

كنيد

عضويت بسيار سريع و رايگان است.

لطفا در نظرسنجي شركت كرده و بعد از ديدن مطالب نظر بدين و با

نظراتتون منو در به روز كردن اين وبلاگ دلگرم كنيد

سپاسگذارم.

گزارش تصویری از افتتاحیه فروشگاه آجیل و شیرینی مهران غفوریان با حضور بازیگران سینما و تلویزیون همچون:پرستو گلستانی,مهران غفوریان,یوسف تیموری و یوسف صیادی.



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پیوندهای روزانه