می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, :: 13:5 :: نويسنده : مهدی پارسا

سلام خبر خوشی دارم برای ماه عسلی ها و اون خبر اینه که خانواده شهیدی که در برنامه عکسش نشون داده شد و بجای جعفر زمردیان دفن شده بود پیدا شد و پیگیری برنامه ماه عسل و احسان بعد سالها این شهید رو به خانواده خودش رسوند قرار هست که پنجشنبه یعنی پس فردا مادر اون شهید بیاد همدان متن مصاحبه ی جعفر زمردیان : محمدجواد زمردیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهید گمنام برنامه ماه عسل بعد از گذشت 27 سال شناسایی شد اظهار کرد: هویت این شهید گمنام بعد از طی یک فرایند خاصی بعد از گذشت دو ماه شناسایی شد.



وی ادامه داد: امروز رأس ساعت 9.30 صبح از سوی پیک ستاد کل نیروهای مسلح شناسایی هویت این شهید به ما ابلاغ شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه مادر شهید و خانواده این شهید بزرگوار روز پنجشنبه در همدان حضور می‌رسانند افزود: شهید ایرج خرم‌جاه متولد 1351 در روستای «سیبستان» از بخش سیف‌آباد هشتگرد استان البرز است و در تاریخ 27 دی ماه 1361 در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گشته است.

وی ابراز داشت: این شهید گرانقدر یکی از غواصان گردان غواصی سیدالشهدا(ع) است که در عملیات کربلای 5 در آب به شهادت رسیده و گروه تعاون پیکر شهید را از آب بدون داشتن هویت بیرون کشیده و به جای محمدجواد زمردیان در همدان به خاک سپرده شده است.

زمردیان با بیان اینکه این روستا دارای 12 شهید است، ادامه داد: با تفألی به قرآن کریم نام مراسم بزرگداشت تغییر نام سنگ قبر این شهید بزرگوار سوره مبارکه یونس آمد و به همین منظور اسم مراسم «یونس خاک» نامگذاری شد.

وی گفت: مادر شهید اصرار بر انتقال پیکر شهید بر محل زندگی خود داشت اما هیچ کدام از مراجع عظام تقلید اجازه نبش قبر را نمی‌دهند و فقط سنگ قبر تغییر خواهد کرد

پیوندهای روزانه