می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
یک شنبه 14 فروردين 1390برچسب:, :: 10:18 :: نويسنده : مهدی پارسا

بنابر اخبار واصله شبکه های لس آنجلسی که به پخش برنامه های مبتذل مشغول می باشند بشدت در حال رو نمودن دست های پشت پرده موجود در ساختار شبکه های رقبا و مدیران آنها بر آمده اند.

مدیر شبکه آی پی ان در برنامه ویژه ای با ارائه اسنادی مدعی کلاهبردای مدیر یک شبکه دیگر فارسی زبان از ایرانیان مقیم آمریکا و کانادا شد.بر اساس این گزارش،وی با نشان دادن اسنادی مدعی گردید که مدیر شبکه‌آی تی ان با همدستی یک شرکت ایتالیایی به نام سینولون به کلاهبرداری از ایرانیان پرداخته است.

این گزارش می افزاید،اوبا همدستی با این شرکت ایتالیایی میلیون ها دلار از ایرانیانی که مایل به سرمایه گذاری و اقامت در خارج بوده اند کلاهبرداری نموده است.

یک شنبه 14 فروردين 1390برچسب:, :: 10:16 :: نويسنده : مهدی پارسا

در هیاهوی شبکه هایی مانند فارسی وان، من و تو، جِم و ... چند ماهی است که شبکه ای آرام و بی صدا کار خود را آغاز کرده است که برآوردهای میدانی از موفقیت چشم گیر آن نسبت به مدت کوتاهی که از راه اندازی و پخش برنامه آن می گذرد، حکایت می کنند.

این شبکه که مشخص نیست توسط بخش خصوصی هدایت می شود و یا از سرمایه گذاری عمومی هم کمک گرفته است، با ایجاد تمایز آشکار با شبکه های مشابه، در مدتی کوتاه توانسته است، اعتماد بخش قابل توجهی از خانواده های مخاطب ماهواره را جلب کند و سهم بازار قابل توجهی از شبکه های ماهواره های رقیب کسر کند.

موفقیت شبکه 20 را می توان در تاکید بر سبک زندگی اسلامی و میهنی این شبکه جستجو کرد، جایی که با پخش موسیقی ها و فیلم های خانوادگی ایرانی و متناسب با "سبک زندگی خانواده ایرانی" به رقابت با شبکه های دیگر رفته است.

در هر حال، الگوی شبکه 20 و دلایل موفقیت آن می تواند قابل توجه نهادهای سیاستگذار در این زمینه قرار گیرد، چرا که نبرد اصلی جنگ نرم، جدا از مسایل سیاسی، هم اینک در جبهه فرهنگ خانواده برقرار است.

این شبکه چه متعلق به ایران باشد و چه پروژه ای باشد که با پوششی خانوادگی و سالم برای چرخش های آتی در فرصت های مورد نظر ایجاد شده باشد، ارزش فکر کردن و الگو برداری دارد: شبکه هایی که جلوه ای غیر دولتی داشته باشند، خانوادگی باشند، محتوای پاک پخش کنند و مهمتر از همه موفق باشند.

سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 16:55 :: نويسنده : مهدی پارسا

فرزاد حسنی یکی از پرحاشیه ترین مجریان صداوسیماست که اغلب این حاشیه ها به خاطر صحبت هایش در برنامه های مختلف ایجاد شده است و سر همین صحبت ها کار بجایی رسید که این مجری در سال 86 ممنوع التصویر شد.

حسنی که هم اکنون بیشتر در رادیو فعالیت می کند، معتقد است که مدیران صداوسیما بویژه ضرغامی به خاطر از دست ندادن صندلی ریاست حاضر به دفاع کردن از مجریان نیستند و رییس صدا و سیما و معاونانش باید ترس را از خود دور کنند.
حسنی درد دل های خود را درباره بی مهرهای مدیران صدا و سیما و رئیس آن، در همایش تقدیر از مجریان برتر، بر زبان آورد.
 
این مجری فعلی رادیو خطاب به دارابی معاون سیمای سازمان صداوسیما که در همایش حضور داشت گفت: امیدوارم مدیران نیز در جهت هدایت کردن و پاسخگو بودن راهکاری بیاندیشند و همه چیز فقط در یک مجری خلاصه نشود.
 
حسنی ادامه داد: دفاع از همه مجریان و تمامی کسانی که در صداوسیما مشغول فعالیت هستند وظیفه شما و آقای ضرغامی است؛ کاری که حضرتعالی و معاونان سابق و خود آقای ضرغامی هیچ وقت انجام ندادند و از مجریان دفاع نکردند.
 
این مجری فعلی رادیو تصریح کرد: همواره به عنوان یکی از مسئولان رسانه ملی، تماشاگر جهت گیری های آدم هایی بودید که از دور در مورد شما صحبت می کنند. یک جمله در یک سایت یا یک مقاله در یک روزنامه امکان دارد شما را از مدیریت خلع کند و ترس از این اتفاق را نه تنها در چهره شما (دارابی) بلکه در چهره شجاع ترین فرد حاضر در این جمع، اصغر پورمحمدی (مدیر شبکه سه سیما) نیز می بینم.
 
وی که با تشویق مجریان حاضر در همایش سخنان خود را ادامه می داد، با بیان اینکه «این ترس را از خود دور کنید» افزود: یادتان باشد که بزرگترین رسانه این جامعه هستید.
 
حسنی در ادامه خاطره ای بیان کرد و گفت: خاطرم هست روزی از دفتر آقای ضرغامی برگه ای برای من آمد. در یک سایتی، نسبت به یکی از برنامه های فوق العاده خوب که مجری گری در آن را جز افتخارات خود می دانم، نقدی شده بود. صفحات نخست سایت فحش به صداوسیما و بکار بردن بدترین تعابیر نسبت به نظام بود و صفحه سوم سایت نیز به من فحش داده بودند.
 
این مجری فعلی رادیو ادامه داد: فحشی که به من داده و نقدی که به من کرده بودند را پرینت گرفته و به دفتر آقای ضرغامی داده بودند و سپس ضرغامی رونوشت کرده بود تا آقای پورمحمدی پیگیری کند و نکته جالب همین پیگیری کردن دوستان بود که نمی دانستند چه کسی از چه کسی انتقاد می کند. متاسفانه ما بجای اینکه تاثیرگذار باشیم، تاثیرپذیر می شویم و شده ایم.
 
حسنی در ادامه خطاب به دارابی افزود: یک فکری به حال این وضعیت بکنید. امروز آمده ایم اینجا از خودمان بگوییم و مخالف هستم که برخی دوستان شعر می خوانند.
 
وی تصریح کرد: متاسفانه اینکه امروز پوشش مجری چگونه باشد، تمام درد مدیران سیما شده است و هیچ کس به محتوای حرف ها و غش و ریسه های بیهوده ای که این روزها در رسانه ملی رد و بدل می شود، اهمیت نمی دهد و زنگ نمی زند بگوید که این حرف هایی که مجری می زند چیست، اما به محض اینکه لباس مجری بویژه مجریان خانم کمی کج باشد سریع زنگ می زنند.
 
این مجری فعلی رادیو با بیان اینکه مدیران سیما برنامه ها را فقط به شکل صوری و به عنوان بیلان کاری تلقی می کنند تاکید کرد: اینکه آقای پورمحمدی نمی تواند چند تا از برنامه های شبکه خودش را نام ببرد به خاطر این است که اصلا برایش مهم نیست و فقط مواظب این هستند که لباس مجری مناسب باشد.
 
حسنی اظهار امیدواری کرد که این وضعیت روزی رفع شود و مدیران سیما برای حرفی که مجریان می زنند آنها را تقدیر کنند.
 
وی که تبعات پس از سخنرانی خود را به جان خریده بود، در پایان گفت: آنچه می خواستم را گفتم و بعد از آن نیز زیاد مهم نیست.
 

دو شنبه 23 اسفند 1389برچسب:, :: 2:24 :: نويسنده : مهدی پارسا

آقای مهدی پاکدل و خانم بهنوش طباطبایی در تاریخ ۱۳ اسفند ماه امسال با هم ازدواج کردند و آقای مهدی پاکدل برای اولین این خبر رو در برنامه ی زنده رود (شبکه اصفهان) اعلام کردند ...

 بیوگرافی مهدی پاکدل: در سال 1359 در اصفهان،شش فرزند و من فرزند آخر هستم. در یک فاصله بیست ساله به دنیا آمدیم. برادر بزرگم حسین، سپس سه خواهر، بعد مسعود به دنیا آمد که عکاس سینماست و ته‌تغاری خانواده هم من می‌باشم.
بیوگرافی بهنوش طباطبایی : متولد 1360
مدرک تحصیلی: لیسانس کامپیوتر
گذراندن یک دوره در کلاس های بازیگری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران

دو شنبه 23 اسفند 1389برچسب:, :: 2:11 :: نويسنده : مهدی پارسا

يادش بخير من كه اين عكسها رو ميبينم ياد 20سال پيش ميافتم كه برنامه كودك نگاه ميكرديم و خانم خامنه اي براي بچه هاي ديروز برنامه اجرا ميكرد واقعاً ياد اون زمانها بخير درسته زمان جنگ بود و خيلي سختي كشيديم اما الآن برامون شيرينه اگه براي شماهم زيباست برام نظراتتونو بنويسيد ممنون ميشم اگه خطره اي يادتون ميندازه برام بنويسيد شايد بهترين خاطره بشه يه مطلب  براي ديدن بقيه دوستان مرسي

 

سعيد و آقاي حكايتي يادش بخير

اينها هم خواهر هاي برومند(زيزيگولو وخونه مادر بزرگه و...)خودمونيما ديگه پير شديما

واي بازم مدرسم دير شد

 

 

 

دو شنبه 23 اسفند 1389برچسب:, :: 1:40 :: نويسنده : مهدی پارسا

فرزاد حسنی، خبرهایی را در مورد برنامه ویژه سال تحویلش اعلام کرد.

وی هنگام اجرای یکی از برنامه‌های رادیویی‌اش، از مردم خواست میهمانان ویژه سال تحویل در شبکه سوم را به او پیشنهاد کنند.بر همین اساس، وی اعلام کرد: اصغر فرهادی و شهاب حسینی (کارگردان و بازیگر فیلم جدایی نادر از سیمین) موقع سال تحویل به برنامه او خواهند آمد. همچنین دو خواننده یعنی احسان خواجه‌امیری و رضا صادقی نیز در این برنامه حضور خواهند داشت.
این اتفاق با توجه به اکران نوروزی «جدایی نادر از سیمین» قطعا بازتاب فراوانی خواهد داشت.همچنین آزاده نامداری نیز در گفت و گوی جداگانه با سینمافا از اجرای برنامه ویژه سال تحویل در شبکه دوم سیما همراه با احسان کرمی خبر داد.لازم به ذکر است، احسان علیخانی اجرای شبکه جام جم و محمود شهریاری نیز اجرای برنامه سال تحویل شبکه تهران را بر عهده خواهند داشت.
 

 بکه های مختلف سیما امسال با مجموعه ای از فیلم های ایرانی و خارجی از 24 اسفندماه به استقبال نوروز 90 می روند.



به گزارش رجانيوز، تلویزیون امسال مانند سال های گذشته مجموعه ای از فیلم های ایرانی و خارجی در ژانرهای مختلف را برای ایام نوروز تدارک دیده است که احتمال دارد برخی از فیلم ها به روال همیشگی تلویزیون جابه جا و یا اصلا از جدول پخش حذف شوند. اسامی و ساعت پخش فیلم های هر شبکه در ادامه به تفکیک می آید:

**شبکه یک:
شبکه یک سیما فیلم های نوروزی خود را امسال از 23 اسفندماه آغاز می کند و این فیلم ها هر روز ساعت 16:10 روی آنتن این شبکه می روند.
بنابراین گزارش، شبکه سیما که با شعار شبکه یک شبکه هر ایرانی فعالیت می کند، پیش از این فقط مجموعه ای از فیلم های تلویزیونی ایرانی را که بسیاری از آنها فاقد کیفیت اولیه بودند پخش می کرد، اما با آمدن «مهدی فرجی» از مدیریت شبکه دو سیما به مدیریت شبکه یک، این قانون از بین رفت و امسال شبکه یک سیما گلچینی از فیلم های ایرانی و خارجی را با هم به روی آنتن می برد تا بتواند ذائقه مخاطبان خود را تامین کند.
اسامی فیلم های نوروزی شبکه یک سیما که احتمال دارد با تغییر در جدول پخش آن رو برو باشیم، به شرح زیر است:

*غیرقابل ردیابی (24 اسفندماه)، زیرخاکی (24 اسفندماه)، پلیس بروکلین (25 اسفندماه)، گروگان (25 اسفندماه)، خوب، بد، عجیب (26 اسفندماه)، همان نور معرفت (26 اسفندماه)، چهره به چهره (27 اسفندماه)، شاتر آیلند (28 اسفندماه)، کاراگاه دی (29 اسفندماه)، سـرخ (1 فرودین)، خداحافظ تهران (2 فروردین)، محموله (3 فروردین)، جنگجویان طوفان (4 فروردین)، تـلقـیـن (INSEPTION) (5 فروردین)، شکار روباه (6 فروردین)، بـدون رد پا (7 فروردین)، القاء (8فروردین)، بـازی با مـرگ (9 فروردین)، به دنبال اریک (10 فروردین)، سه روز بعد (11 فروردین)، منـطـقـه سبـز (12 فروردین)، الم شنگه (13 فروردین).

**شبکه دو:

فیلم های امسال شبکه دو سیما مخلوطی از فیلم های مربوط به کودکان و نوجوانان و بزرگسالان است و تفکیک مشخصی در ارائه فیلم ها صورت نگرفته است.
فیلم های شبکه دو سیما در ایام نوروز هر روز ساعت 17 روی آنتن می روند که اسامی و روز پخش آنها به شرح زیر است:

*یک اتفاق ظاهراً ساده (24 اسفندماه)،رابین هود (24 اسفندماه)، میمون های فضایی 2(24 اسفندماه)، داستان اسباب بازی 3 (24 اسفندماه)، اژدها تونو چطور آموزش بدین (24 اسفندماه)، میراث پر درد سر (25 اسفندماه)،خرگوش مخملی (26 اسفندماه)، دم زری (27 اسفندماه)، شهر در دست بچه ها (28 اسفندماه)، ایکیچان توبوکو (29 اسفندماه)، حدس بزن چه کسی برای عید می آید (1 فرودین)، قلمرو حیوانات (2 فرودین)، ویکـی (3 فرودین)، همنشین (4 فرودین)، مرد نفرت انگیز (5 فرودین)، سرخ پوست (6 فرودین)، سیب سنجد سمنو (7 فرودین)، دلاوران کوچک (8 فرودین)، آلبرت و دوست نامرئی (9 فرودین)، هاچ (10 فرودین)، فوتبالیست های بازیگوش (11 فرودین)، جا مانده (12فرودین)، ماجراهای سامی (13 فرودین)،

**شبکه سه:

شبکه سه سیما که به عنوان شبکه جوانان شناخته می شود، مجموعه ای از فیلم هایی که اکثر آنها را فیلم های اکشن و هیجانی تشکیل می دهند و لابلای آنها فیلم های هندی نیز دیده می شود، به روی آنتن خواهد برد.
البته فیلم های این شبکه هنوز کامل نشده اند و در جدول پخش جای چند روز هنوز خالی است که احتمال دارد این روزها به پخش فیلم هایی از سینمای ایران اختصاص داشته باشد که هنوز تصمیم قطعی برای پخش آنها گرفته نشده است. فیلم های این شبکه تلویزیونی هر روز ساعت 20:15 پخش می شوند و اسامی آنها بدین شرح است:
* روز 24 اسفند به دلیل پخش مسابقات جام باشگاه های آسیا، شبکه سه فیلم سینمایی پخش نمی کند. عمو بوت نات (25 اسفندماه)، افسانه کین (26 اسفندماه)، الو (27 اسفندماه)،فیلم سینمایی 28 اسفندماه هنوز مشخص نشده است، پسرکاراته باز (29 اسفندماه)، گردشگر(1 فرودین)، نبرد تایتانها (2 فرودین)، پدر (3فرودین)، افسانه جادوگر (4 فرودین)، موعد مقرر (5 فرودین)، فیلم سینمایی روز 6 فروردین هنوز مشخص نشده است، شهر (7 فرودین)، مکانیک (8 فرودین)، فیلم سینمایی روز 9 فروردین هنوز مشخص نشده است،
اون یکی ها (10 فرودین)، اسم من خان (11 فرودین)، شبح نویسنده (12 فرودین)، فیلم سینمایی روز 13 فروردین نیز هنوز مشخص نشده است.

**شبکه چهار:

شبکه چهار به رغم داشتن مخاطبان خاص، همواره آثاری را انتخاب و پخش می کند که مخاطبان ویژه خود را دارند و همواره نیز از این انتخاب تلویزیون لذت می برند.
شبکه چهار سیما امسال در میان آثاری که روی آنتن می برد، جمعی از آثار شاخص سینمای ایران را نیز گنجانده است. پخش آثار موفق سینمای ایران از شبکه چهار سیما برگ برنده این شبکه در میان سایر شبکه ها که حجم عظیمی از تولیدات خارجی و یا تله فیلم های ضعیف سهم آنهاست، برگ برنده ای به شمار می آید.
فیلم های شبکه چهار سیما هر روز ساعت 18 پخش می شوند و اسامی آنها به شرح زیر است:

*پارک ژوراسیک 1 (24 اسفندماه)، پارک ژوراسیک 2(25 اسفندماه)، پارک ژوراسیک 3 (26 اسفندماه)، در آغاز یک روز (27 اسفندماه)، سرگذشت ریدیک (28 اسفندماه)، خانه‌ای در غبار (29 اسفندماه)، نـوع چهارم (1 فرودین)، بی‌پولی (2 فرودین)، نوامبر دیوانه (3 فرودین)، اتاق فرمت (4 فرودین)، دیوید کاپرفیلد (5 فرودین)، آزمون (6 فرودین)، محاکمه (7 فرودین)، نشانی (8 فرودین)، تیغ‌های خونین (9 فرودین)، کنعان (10 فرودین)، تابستانی که گذشت (11 فرودین)، سلام ناشر محترم (12 فرودین)، قطارسیبری (13 فروردین).

**شبکه تهران:

شبکه تهران که یک شبکه استانی محسوب می شود نیز امسال مانند سال های گذشته با پخش هر روزی فیلم های سینمایی به استقبال بهار می رود. هرچند سهم شبکه تهران از میان انبوه آثاری که روانه آنتن می شوند، آثار کم کیفیت تر است، این شبکه تلاش می کند تا با همراهی بهمن هاشمی و استفاده از شیوه های نوین نظیر طرح سوال پیرامون ماجرای فیلم ها، به فیلم های خود رونق بدهد و بتواند مخاطبان پایتخت نشین را پای این شبکه نگه دارد.
فیلم های نوروزی شبکه تهران به شرح زیر است:

*طعمه(24 اسفندماه)، حد نهایی (25 اسفندماه)، بازی 1 (25 اسفندماه)، بازی2 (26 اسفندماه)، گرفتار در آتش (27 اسفندماه)، شبح 1(28 اسفندماه)، شبح 2 (29 اسفندماه)، نیش زنبور(1 فرودین)، فرمانده (2 فرودین)،از دور دست طلوع (3 فرودین)، توقف ناپذیر(4 فرودین)، پنج نقابدار به دنبال تلافی (5 فرودین)،
شکست ناپذیر (6 فرودین)، کتانی سفید (7 فرودین)، آتش و یخ (8 فرودین)، مسابقه موش‌ها (9 فرودین)، پلیس های اخراجی (10 فرودین)، قاصد تندرو (11فرودین)، فیلم سینمایی 12 فروردین هنوز مشخص نشده است. آتش بازی (13 فرودین).

**سیمای استانها:

سیمای استان ها که با دیجیتالی شدن تلویزیون و استفاده از ست آپ باکس های دیجیتالی قابل دسترس برای همه ایرانیان شد، در ایام نوروز هر روز ساعت 13:30 یک فیلم سینمایی پخش می کند.
فیلم های این شبکه را بیشتر تله فیلم هایی تشکیل می دهند که تولید مراکز استان ها هستند و علاوه بر روایت داستان فیلم، به طور غیر مستقیم نیز به ویژگی های مختلف استانی که فیلم در آن تولید شده می پردازند.
اسامی فیلم های سیمای استان ها به شرح زیر است:
*آرام تا ارام (29 اسفندماه)، خاطره گمشـده (1 فرودین)، ستاره هـای روی زمـیـن 1 (2فرودین)،زستاره های روی زمـیـن2 (3 فرودین)، ملاقات غیر ممکن (4 فرودین)، شیدایی (5 فرودین)، در میان زنان 1(6 فرودین)، در میـان زنـان2 (7 فرودین)، در میان زنان3 (8 فرودین)، در میـان زنان 4 (9 فرودین)، بغض باوه یال (شاعر قله های مه آلود) (10 فرودین)، مرگ مغزی (11 فرودین)، بهـمنا (12فرودین)، یک تیر و دو نشان (13 فرودین)، کونگ فـو میمون دیوانه (19فرودین)، معمای ارتا (26 فرودین).
 

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 15:50 :: نويسنده : مهدی پارسا

آخرین نیوز: سایت رسمی سریال مختارنامه، پس از پخش قسمت بیست و یکم این سریال که در بخشی از آن حضرت عباس در کنار علقمه با ابراهیم مالک اشتر سخن می گوید، عکسی از این صحنه را که در آن چهره بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع) به وضوح مشخص است، منتشر کرد.

      شعار علیه انگلیس روی آنتن زنده بی‌بی‌سی فارسی!  
 

 

 فردی که بی بی سی او را شاهد عینی معرفی کرد بدون بیان هیچ گونه اظهار نظری، تنها عنوان کرد که توجه شما را به شعارهای مردم تهران جلب می کنم. ثانیه هایی بعد صدای تهرانی ها از تلویزیون بی‌بی‌سی به گوش رسید که فریاد می‌زدند "مرگ بر انگلیس"، "بی‌بی‌سی حیا کن، مملکت رو رها کن" و ...

تلویزیون دولتی انگلیس که امروز برنامه هایش را زودتر از همیشه شروع کرده، کوشیده است که با قطع مکرر برنامه های عادی خود و برقراری ارتباط زنده با افرادی در تهران، فضای پایتخت را ملتهب توصیف کند.

در همین راستا دقایقی پیش مجری بی بی سی فارسی با قطع برنامه عادی، بر صفحه این تلویزیون ظاهر شد و اعلام کرد که بی بی سی می خواهد با یک شاهد عینی در یکی از خیابان های تهران گفت وگو و رویدادهای تهران را از قول او بیان کند.
 
فردی که بی بی سی او را شاهد عینی معرفی کرد بدون بیان هیچ گونه اظهار نظری، تنها عنوان کرد که توجه شما را به شعارهای مردم تهران جلب می کنم.
 
ثانیه هایی بعد صدای تهرانی ها از تلویزیون بی بی سی به گوش رسید که فریاد می زدند "مرگ بر انگلیس"، "بی‌بی‌سی حیا کن، مملکت رو رها کن" و ...
 
تا زمانی که دست اندرکاران بی بی سی موفق شدند این ارتباط صوتی را قطع کنند شعارها چندین بار پخش شد.
مجری برنامه هم که از این رویداد نامطلوب دستپاچه شده بود، از بینندگان بی بی سی "عذر" خواست و گفت که چون در تهران خبرنگار ندارند چنین اتفاقی روی داده است!
 
وی پس از یک میان برنامه، بار دیگر از مخاطبان بی بی سی عذرخواهی کرد اما در موضعی متفاوت گفت که درباره این رویداد دیگر اظهار نظر نمی کند.
شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 23:53 :: نويسنده : مهدی پارسا
رامبد شکرابی - حدیث فولادوند
امین تارخ - منصوره شادمنش
جهانگیر کوثری - رخشان بنی اعتماد
پیام صابری - زیبا بروفه
بهمن زرین پور - مینا جعفرزاده
پیمان قاسم خانی - بهاره رهنما
امیر جعفری - ریما رامین فر
عباس صالحی - رزیتا غفاری
سعید تهرانی - لادن طباطبایی
محمود پاک نیت - مهوش صبر کن
جمشید آهنگرانی - منیژه حکمت
حسن جوهرچی - مهناز بیات
اتیلا پسیانی - فاطمه تقوی
حسین عرفانی - شهلا ناظریان
اسماعیل ریاحی - شهلا ریاحی
شهرام اسدی - لادن مستوفی
محسن مخملباف - مرضیه مشگینی
بهروز افخمی - ناهید طلوع
فرخ نعمتی - سهیلا رضوی
کیومرث پوراحمد - مهرانه ربی
میر ولی ا.... مدنی - رویا تیموریان
فرشید نوابی - الهام چرخنده
مسعودجعفری جوزانی - فهیمه سرخابی
نجف دریا بندری - فهیمه راستکار
سروش خلیلی - فاطمه دانش زاد
حمید فرخ نژاد - فروزان جلیلی فر
غلامرضا آزادی - فریال بهزاد
ابوالفضل جلیلی - مریم اشرفی ( عکاس )
محمود کریمی حکاک - یاسمین ملک نصر
بابک نوری - هاله ارجمند کرمانی
شاهرخ فروتنیان - افسانه چهره آزاد
فرشید رحیمیان - کتایون ریاحی
ناصر هاشمی - سیما تیرانداز
نیما فلاح - سحر ولد بیگی
علی دهکری - آفرین چیت ساز
حسن پورشیرازی - مهنار افضلی
حمید سمندریان - هما روستا
محد رضا شریفی نیا - آزیتا حاجیان
علی مصفا - لیلا حاتمی
یوسف مرادیان - سار خوئینی ها
مهدی هاشمی - گلاب آدینه
امین حیایی - نیلوفر خوش خلق
بهرام بیضایی - مژده شمسایی
بهزاد فراهانی - فهیمه رحیم نیا
مجید جعفری - اکرم محمدی
نیما بانکی - لیلی رشیدی
احمد حامد - فاطمه معتمد آریا
جمشید جهانزاده - فرزانه نشاط خواه
عزیز ساعتی - میترا محاسنی
آتش تقی پور - شهین علیزاده
بهروز بقایی - پرستو گلستانی
رفیع پیتز - آتنه فقیه نصیری
هادی مرزبان - فرزانه کابلی
جلال مقامی - ر فعت هاشم پور
مهرداد شکرابی - عاطفه رضوی
عبدالرضا گنجی - فاطمه گودرزی
فریبرز کامکاری - الهام پاوه نژاد
اصغر همت - افسر اسدی
محمد رحمانیان - مهتاب نصیر پور
علی اسیوند - حمیرا ریاضی
داوود رشیدی - احترام برومند
شنبه 23 بهمن 1398برچسب:, :: 23:14 :: نويسنده : مهدی پارسا

(( پرچم بالاست ))

سلام

دوستان عزيز با عضويت در اين وبلاگ ميتوانيد از تمامي مطالب آن استفاده

كنيد

عضويت بسيار سريع و رايگان است.

لطفا در نظرسنجي شركت كرده و بعد از ديدن مطالب نظر بدين و با

نظراتتون منو در به روز كردن اين وبلاگ دلگرم كنيد

سپاسگذارم.

گزارش تصویری از افتتاحیه فروشگاه آجیل و شیرینی مهران غفوریان با حضور بازیگران سینما و تلویزیون همچون:پرستو گلستانی,مهران غفوریان,یوسف تیموری و یوسف صیادی.



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پیوندهای روزانه