می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
سه شنبه 16 فروردين 1390برچسب:, :: 18:11 :: نويسنده : مهدی پارسا

طالع بینی انسانها و شناخت خصوصیات آنها از روی حرف اول اسم آنان!!!!

توجه : در این روش به دلیل وجود نداشتن حروف “گ.پ.چ.ژ”باید به جای این حروف معادل فارسی آنما را قرار دهید .مثال : (ژچ گ)=ج (پ)=ب.


الف: خوش اخلاق و خوش رفتار و در باطن میانه رو و با همه ملاحظه کند و خونگرم میباشد و با همه کس زود صمیمی میشود ودر زندگی در جنگ و جدال و گفتگو به سر میبرد و پیراهن سیاه بر او نامبارک می باشد و محنت بسیار می کشد و هر چه را طلب کند زود بیابد و مریضی وی همیشه در باد قولنج گردن وپهلو می باشد.

 

 

برای مشاهده مطلب بروی ادامه مطلب کلیک کنید.

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 15 فروردين 1390برچسب:, :: 22:51 :: نويسنده : مهدی پارسا

به این تست شک نکنید . این آخرین و استانداردترین تست شخصیت شناسى است که این روزها در اروپا بین روانشناسان در جریان است . پاسخهایش هم اصلاً کار دشوارى نیست . کافى است کمى به خودتان رجوع کنید . یک کاغذ و قلم هم کنار دستتان باشد و جوابی را که انتخاب می کنید یادداشت کنید که بتوانید امتیازهایى که گرفته اید جمع بزنید ..

حاضرید ؟ پس شروع کنید:...

 

 

برای مشاهده مطلب بروی ادامه مطلب کلیک کنید.

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 23 اسفند 1389برچسب:, :: 9:27 :: نويسنده : مهدی پارسا

اگر مایلید اطلاعات بیشتری در مورد شخصیت خودتان و خصوصیاتی که باعث می شوند دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند پیدا کنید به تست زیر که شامل 15 سوال است با کمال صداقت پاسخ داده و گزینه هایی که انتخاب می کنید را یادداشت کنید تا نتیجه ای که گویای شخصیت شماست دستگیرتان شود. گرچه ممکن است تابحال نمونه های مختلف تست های روانشناسی را محک زده باشید ولی این تست جدیدترین تست روانشناسی است که منتشر شده و نتایج آن چندان دور از واقعیت نخواهد بود و بقولی به امتحانش می ارزد ...


1. فرض کنید شما مشخصه صورت کسی هستید، کدام قسمت از صورت او هستید؟
الف : چین وچروک
ب : لکه
ج : خال زیبایی
د : کک ومک
ت : لبخند

2. دوست دارید چه نوع پرنده ای باشید؟
الف : شباهنگ
ب : جغد
ج : عقاب
د : فلامینگو
ت : پنگوئن

براي مشاهده كامل مطلب بروي ادامه مطلب كليك كنيد




ادامه مطلب ...
پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:, :: 1:42 :: نويسنده : مهدی پارسا

متولدین فروردین : آهن

فلز زندگی متولدین فروردین آهن است که 9 برابر دیگران به آنها قدرت می دهد و شانس و موفقیت آنها را در زندگی نه برابر می کند . انرژی و اشتیاق روانی انها می تواند همچون مشعل فروزانی ٬ راه را برای دستیابی به آرمان های بزرگی که در سر می پرورانند روشن نماید. آنها پیشگامانی هستند که همواره دیگران را به سمت هدفی نایافتنی هدایت می نمایند.متولدین فروردین کمتر به دنبال اندوختن ثروت هستند.ولی اگر شروع به مال اندوزی کنند با چنان سرعتی پیش می روند که وقت نمی کنند بایستند و پول ها را بشمرند. در زمینه پول ٬ زمان و حتی لباس خود بسیار دست و دلبازانه عمل می کنند و هر قدر هم فقیر باشند همیشه چیزی برای بخشیدن دارند. آنها اعتقاد دارند که وقتی به دیگران کمک می کنند نه فقط خرسند می شوند بلکه این عمل آنها باعث می شود که دیگران هم متقابلا کاری برای آنها انجام دهند. ......

براي مشاهده متن كامل بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:, :: 23:15 :: نويسنده : مهدی پارسا

تابه حال به این فکر کرده اید که انداختن انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد؟ ما به شما می گوییم که هر انگشت نشانه چیست و چطور انداختن انگشتر در انگشتان مختلف تفاوت می کند.
گاهی اوقات، علیرغم همه تلاشهایی که می کنیم، زندگی به مراد ما پیش نمی رود. این همان زمانی است که بعضی از آدم به سراغ فال و طالع بینی می روند تا به طریقی زندگیشان را رونق بدهند.
کف بینی، فال اعداد، تاروت، و از این قبیل بعضی از راه هایی هستند که متخصصین این رشته ادعا دارند به وضعیت کنونی افراد کمک می کند. یک چیزی که خیلی برای من جالب بود انگشترهایی است که این متخصصین به افراد توصیه می کنند که بیندازند. این انگشترها وقتی با سنگ تولد هر کس ادغام شود در خیلی از جوانب زندگی هر فرد تعادل ایجاد می کند. اما آیا تا به حال این سوال برایتان پیش آمده که هر انگشت برای انداختن انگشتر چه معنا و مفهومی دارد؟ آیا انداختن انگشتر در یک انگشت بخصوص نشان دهنده یک مفهوم عمیق است؟ پس اجازه بدهید نگاهی به مفهوم انگشت های مختلف برای انداختن انگشتر بیندازیم.


مفهوم انگشت های مختلف برای انداختن انگشتر
انگشت شست:
نشان دهنده قدرت اراده در فرد است. این انگشت با خودِ درونی فرد در ارتباط است. وقتی به شما گفته می شود که در انگشت شستتان انگشتری بیندازید، به دقت مراقب تغییراتی که در زندگیتان اتفاق می افتد باشید. این انگشتر قدرت اراده شما را تقویت خواهد کرد.
انگشت اشاره:
نشان دهنده قدرت، رهبری و جاه طلبی است. این انگشت نشان دهنده یک نوع قدرت خاص است. این مسئله به خصوص در قدیم الایام وقتی پادشاهان قدرتمند در انگشت اشاره خود انگشتر می انداختند بیشتر نمود دارد. درنتیجه، انداختن انگشتر در این انگشت به شما در این زمینه کمک می کند.
انگشت وسط :
نشان دهنده فردیت و هویت فرد است. این انگشت که در وسط قرار گرفته است نشاندهنده یک زندگی متعادل و متوزان است. انداختن انگشتر در این انگشت به شما کمک می کند زندگی متعادلتری داشته باشید.
انگشت انگشتری انگشت چهارم :
انگشت انگشتری دست چپ به قلب رابطه مستقیم دارد. به خاطر همین است که حلقه ازدواج در این انگشت انداخته می شود. این انگشت همچنین نشاندهنده احساسات و خلاقیت در فرد است. انداختن انگشتر در انگشت چهارم دست راست به شما کمک می کند در زندگی خود خوشبین تر باشید.
انگشت کوچک:
نشان دهنده همه چیز در روابط شماست. این انگشت نشاندهنده روابط ما با محیط بیرون می باشد و دقیقاً مخالف شست است که به خودِ درونی ما اشاره دارد. این انگشت نشاندهنده رفتار ما با دیگران است. انداختن انگشتر در این انگشت به شما کمک می کند روابط خود را تقویت کنید، به خصوص درمورد ازدواج. به ارتقاء روابط کاری هم کمک می کند.
انگشترها در میان سایر جواهرات اهمیت بیشتری دارند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید هر انگشتری دستتان کنید، بهتر است با یک متخصص درمورد نوع جواهری که می خواهید دست کنید صحبت کنید. این انگشتر، چه یک انگشتر الماس یا انگشتر نامزدی یا عروسی یا هر انگشتر دیگری باشد، نمی توان زیبایی آنها را بعنوان جواهرهایی شیک نادیده گرفت. پس فقط به دلایل باورها و اعتقادات مذهبی نیست که خیلی ها انگشتر دست میکنند، این مسئله می تواند جنبه مدگرایی هم داشته باشد. دلیل آن مهم نیست، مهم این است که انداختن انگشتر به ارتقاء وضعیت ظاهر شما کمک می کند.

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 16:30 :: نويسنده : مهدی پارسا

این یک تست خودشناسی است که شما می توانید با پاسخ دادن به سوالات خود را محک زده وبدانید که چقدر جسارت دارید؟

جسارت به معنای پر رویی و گستاخی نیست وحتی به معنی اعتماد به نفس بالا هم نیست! بلکه جسارت به معنی بهترین عملکرد در وضعیت بحرانی است واین رفتار باید به نحوی باشد که انسان متضرر نشود

 

براي ديدن متن كامل بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 16:21 :: نويسنده : مهدی پارسا

روشهای کمک به افراد افسرده

 

کاری که شما می توانید بکنید تا دوباره به حالت طبیعی برگردند و از زندگی لذت ببرند چیست؟ پیشنهادات زیر شاید به نظر خیلی ساده برسند اما واقعاً موثرند.
 
قانون شماره یک:
چه یک گیاه باشد، چه حیوان و چه انسان، اگر زنده باشد، با مهر و محبت شما شانس بیشتری برای پیشرفت و کامیابی دارد.

قانون شماره دو:...

براي مشاهده متن بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 16:19 :: نويسنده : مهدی پارسا

شاید این تست برای شما تکراری باشد , اما ارزش دوباره امتحان کردنش را دارد ..

تست هوش باید پس از خواندن سئوال در عرض فقط ۵ ثانیه به آن جواب درست را بدهید در پایان تعداد پاسخهای درست شما ضرب در ۱۰ میشود و میزان آی کیو شما را نشان میدهد (آسانی سوالات شما را گول نزند !!!)

۱- بعضی از ماهها ۳۰ روز دارند بعضی ۳۱ روز چند ماه ۲۹ روز دارد؟

براي ديدن بقيه مطلب بروي ادامه مطلب كليك كنيد

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 16:15 :: نويسنده : مهدی پارسا

7 پیشنهاد ساده برای حل، 7 مشکل دیوانه‌کننده!

ما مدت‌هاست فکر می‌کنیم غذا می‌خوریم که سیر شویم. اما طب قدیم، درمان بسیاری از بیماری‌ها را در مواد غذایی ساده یا تغییر بعضی عادت‌های ساده جست‌وجو می کرد. هنوز هم بعضی مشکلات و ناراحتی‌های جسمی را به راحتی خوردن یک لیوان آب، می‌توان درمان کرد. برای اثبات این ادعا هم به توصیه‌های محققان متوسل می‌شویم که برای درمان فوری بعضی از مشکلات و بیماری‌ها، راه‌حل‌هایی طبیعی ارائه کرده‌اند.
براي ديدن بقيه مطلب بروي ادامه مطلب كليك كنيد


ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 16:3 :: نويسنده : مهدی پارسا
طالع بینی اسم
طالع بینی انسانها و شناخت خصوصیت آنها از روی حرف اول اسم آنان !!!
توجه : در این روش به دلیل وجود نداشتن حروف "گ.پ.چ.ژ"باید به جای این حروف معادل فارسی آنما را قرار دهید. مثال : (ژچ گ)=ج (پ)=ب....
 
براي ديدن كل مطلب بروي ادامه مطلب كليك كنيد
 


ادامه مطلب ...
شنبه 23 بهمن 1398برچسب:, :: 23:14 :: نويسنده : مهدی پارسا

(( پرچم بالاست ))

سلام

دوستان عزيز با عضويت در اين وبلاگ ميتوانيد از تمامي مطالب آن استفاده

كنيد

عضويت بسيار سريع و رايگان است.

لطفا در نظرسنجي شركت كرده و بعد از ديدن مطالب نظر بدين و با

نظراتتون منو در به روز كردن اين وبلاگ دلگرم كنيد

سپاسگذارم.

شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 20:43 :: نويسنده : مهدی پارسا

لباس های تنگ:

 افرادی که لباس های تنگ میپوشند عموما افرادی مغرور و زود...

براي ديدن بقيه متن بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 20:39 :: نويسنده : مهدی پارسا

کسی نیست که بخواهد نقش پررنگ دوست و دوستی را در زندگیش انکار کند چه سعادت ها و شقاوت ها که از دوستی ها بر خواسته است !!

براي ديدن كامل بحث بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...

آرامش داشته باشید و ساکت بنشینید.

۱- در متن زیر C را پیدا کنید. از مکان نمای موس استفاده نکنید.

OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO COOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO

براي ديدن تمامي تستها و نتيجه بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 20:27 :: نويسنده : مهدی پارسا

بر اساس پژوهش دانشمندان، طول انگشت می‌تواند احتمال بروز پرخاشگری را در مردان و نه زنان نشان دهد. بچه‌هایی که انگشت انگشتری درازتری دارند در آزمون‌های ریاضی نمرات بالاتری نسبت به آزمون‌های ادبی و شفاهی به دست می‌آورند‌، در حالیکه بچه‌هایی که انگشت اشاره بلندتری دارند، برعکس در آزمون‌های شفاهی یا خواندن و نوشتن نمرات بالاتری از آزمون‌های ریاضی به دست می‌آورند.
 در عین حال، بر اساس پژوهش های دانشمندان، افرادی که انگشت انگشتری‌ طولانی‌تر از انگشت اشاره دارند، بیشتر در معرض آرتروز (استئوآرتریت)‌ قرار می‌گیرند.
در عین حال، بر اساس پژوهش های دانشمندان، افرادی که انگشت انگشتری‌ طولانی‌تر از انگشت اشاره دارند، بیشتر در معرض آرتروز (استئوآرتریت)‌ قرار می‌گیرند.
یک بررسی در سال 2004 که نتایج آن در مجله زیست‌شناسی آمریکا منتشر شده بود نیز نشان داد که هر چه برخی از بخش‌های جفتی بدن نامتقارن‌تر باشند - مثلا یک گوش یا پنجه پا از دیگری بزرگتر باشد - احتمال بیشتری هست که آن شخص در هنگام تحریک‌شدن علائم پرخاشگری را از خود نشان دهد.
"زینپ بندرلیوگلو" از دانشگاه ایالتی اوهایو در این باره می‌گوید:‌ "عوامل استرس‌زا در حین بارداری - مانند عدم رعایت بهداشت یا سیگار - به عدم تقارن بخش‌های بدن منجر می‌شوند. همین عوامل استرس‌زا بر رشد دستگاه عصبی مرکزی که تکانه‌های روانی و پرخاشگری را کنترل می‌کند، تاثیر می‌گذارند". او گفت‌: "گرچه عدم تقارن بخش‌های بدن علت پرخاشگری نیست، اما این دو خصوصیت تحت تاثیر عوامل مشابهی در حین بارداری هستند."

شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 20:21 :: نويسنده : مهدی پارسا

شاید از یکسری موارد ساده اما مؤثر برای خودتان مثل اختصاص زمان استراحت روزانه و یا سپری کردن اوقات شاد با دوستان آگاه باشید جدای از این قبیل موارد یکسری از تمرینات و عادات دیگری نیز وجود دارد که پیروی از آنها میتوان از میزان استرس زندگی کاست. 

براي ديدن متن كامل بروي ادامطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...

این آزمایش ساده به اینگونه است که مطابق تصویر (1) دستانتان را در حالیکه انگشتان از هم فاصله دارند بلافاصله و بدون هیچ فکری مانند تصاویر (2) و (3) در هم گره کنید ...

براي ديدن عكس و بقيه مطلب بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پیوندهای روزانه