می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 1:19 :: نويسنده : مهدی پارسا

این پزشک متخصص تاثیر چاقی روی ساختار فیزیکی مغز را با استفاده از سیستم تصویربرداری ام آر آی بررسی کرده است تا مغز 44 فرد چاق را با 19 فرد لاغر در گروه سنی و سابقه پزشکی یکسان مقایسه کند.

فارس نوشت: پژوهشگران دریافتند که بزرگ شدن اندازه شکم و دور کمر، کوچکتر شدن و تحلیل رفتن مغز انسان را سبب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری کشور، آنتونیو کانولیت از متخصصان دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک اظهار کرد: چاقی با افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 در ارتباط است که کاهش توان ذهنی از عوارض این نوع از دیابت است.

این پزشک متخصص تاثیر چاقی روی ساختار فیزیکی مغز را با استفاده از سیستم تصویربرداری ام آر آی بررسی کرده است تا مغز 44 فرد چاق را با 19 فرد لاغر در گروه سنی و سابقه پزشکی یکسان مقایسه کند.

بر پایه این گزارش، کانولیت دریافت که در افراد چاق بخشی از مغز موسوم به "آمیگدالا " که بر رفتارهای تغذیه ای تاثیرگذار است حاوی مقادیر فراوانی آب است. همچنین بخشی از مغز که در کنترل تکانه‌های عصبی نقش دارد در افراد چاق تحلیل می‌رود. بنابراین این یافته‌ها تایید می کند که این نواحی مغزی در افراد چاق یا به تعداد کمتری نورون دارند یا نورونهای آنها تحلیل می‌رود.

چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:, :: 23:15 :: نويسنده : مهدی پارسا

تابه حال به این فکر کرده اید که انداختن انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد؟ ما به شما می گوییم که هر انگشت نشانه چیست و چطور انداختن انگشتر در انگشتان مختلف تفاوت می کند.
گاهی اوقات، علیرغم همه تلاشهایی که می کنیم، زندگی به مراد ما پیش نمی رود. این همان زمانی است که بعضی از آدم به سراغ فال و طالع بینی می روند تا به طریقی زندگیشان را رونق بدهند.
کف بینی، فال اعداد، تاروت، و از این قبیل بعضی از راه هایی هستند که متخصصین این رشته ادعا دارند به وضعیت کنونی افراد کمک می کند. یک چیزی که خیلی برای من جالب بود انگشترهایی است که این متخصصین به افراد توصیه می کنند که بیندازند. این انگشترها وقتی با سنگ تولد هر کس ادغام شود در خیلی از جوانب زندگی هر فرد تعادل ایجاد می کند. اما آیا تا به حال این سوال برایتان پیش آمده که هر انگشت برای انداختن انگشتر چه معنا و مفهومی دارد؟ آیا انداختن انگشتر در یک انگشت بخصوص نشان دهنده یک مفهوم عمیق است؟ پس اجازه بدهید نگاهی به مفهوم انگشت های مختلف برای انداختن انگشتر بیندازیم.


مفهوم انگشت های مختلف برای انداختن انگشتر
انگشت شست:
نشان دهنده قدرت اراده در فرد است. این انگشت با خودِ درونی فرد در ارتباط است. وقتی به شما گفته می شود که در انگشت شستتان انگشتری بیندازید، به دقت مراقب تغییراتی که در زندگیتان اتفاق می افتد باشید. این انگشتر قدرت اراده شما را تقویت خواهد کرد.
انگشت اشاره:
نشان دهنده قدرت، رهبری و جاه طلبی است. این انگشت نشان دهنده یک نوع قدرت خاص است. این مسئله به خصوص در قدیم الایام وقتی پادشاهان قدرتمند در انگشت اشاره خود انگشتر می انداختند بیشتر نمود دارد. درنتیجه، انداختن انگشتر در این انگشت به شما در این زمینه کمک می کند.
انگشت وسط :
نشان دهنده فردیت و هویت فرد است. این انگشت که در وسط قرار گرفته است نشاندهنده یک زندگی متعادل و متوزان است. انداختن انگشتر در این انگشت به شما کمک می کند زندگی متعادلتری داشته باشید.
انگشت انگشتری انگشت چهارم :
انگشت انگشتری دست چپ به قلب رابطه مستقیم دارد. به خاطر همین است که حلقه ازدواج در این انگشت انداخته می شود. این انگشت همچنین نشاندهنده احساسات و خلاقیت در فرد است. انداختن انگشتر در انگشت چهارم دست راست به شما کمک می کند در زندگی خود خوشبین تر باشید.
انگشت کوچک:
نشان دهنده همه چیز در روابط شماست. این انگشت نشاندهنده روابط ما با محیط بیرون می باشد و دقیقاً مخالف شست است که به خودِ درونی ما اشاره دارد. این انگشت نشاندهنده رفتار ما با دیگران است. انداختن انگشتر در این انگشت به شما کمک می کند روابط خود را تقویت کنید، به خصوص درمورد ازدواج. به ارتقاء روابط کاری هم کمک می کند.
انگشترها در میان سایر جواهرات اهمیت بیشتری دارند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید هر انگشتری دستتان کنید، بهتر است با یک متخصص درمورد نوع جواهری که می خواهید دست کنید صحبت کنید. این انگشتر، چه یک انگشتر الماس یا انگشتر نامزدی یا عروسی یا هر انگشتر دیگری باشد، نمی توان زیبایی آنها را بعنوان جواهرهایی شیک نادیده گرفت. پس فقط به دلایل باورها و اعتقادات مذهبی نیست که خیلی ها انگشتر دست میکنند، این مسئله می تواند جنبه مدگرایی هم داشته باشد. دلیل آن مهم نیست، مهم این است که انداختن انگشتر به ارتقاء وضعیت ظاهر شما کمک می کند.

چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:, :: 23:8 :: نويسنده : مهدی پارسا

 

English - I love you
Afrikaans - Ek het jou lief
Albanian - Te dua
Arabic - Ana behibak (to male)
Arabic - Ana behibek (to female)
Armenian - Yes kez sirumen
Bambara - M'bi fe
Bangla - Aamee tuma ke bhalo aashi
Belarusian - Ya tabe kahayu
Bisaya - Nahigugma ako kanimo
Bulgarian - Obicham te
Cambodian - Soro lahn nhee ah
Cantonese Chinese - Ngo oiy ney a
Catalan - T'estimo
Cheyenne - Ne mohotatse
Chichewa - Ndimakukonda
Corsican - Ti tengu caru (to male)
Creol - Mi aime jou
Croatian - Volim te
Czech - Miluji te
Danish - Jeg Elsker Dig
Dutch - Ik hou van jou
Esperanto - Mi amas vin
Estonian - Ma armastan sind
Ethiopian - Afgreki'
Faroese - Eg elski teg
Farsi - Doset daram
Filipino - Mahal kita
Finnish - Mina rakastan sinua
French - Je t'aime, Je t'adore
Gaelic - Ta gra agam ort
Georgian - Mikvarhar
German - Ich liebe dich
Greek - S'agapo
Gujarati - Hoo thunay prem karoo choo
Hiligaynon - Palangga ko ikaw
Hawaiian - Aloha wau ia oi
Hebrew - Ani ohev otah (to female)
Hebrew - Ani ohev et otha (to male)
Hiligaynon - Guina higugma ko ikaw
Hindi - Hum Tumhe Pyar Karte hae
Hmong - Kuv hlub koj
Hopi - Nu' umi unangwa'ta
Hungarian - Szeretlek
Icelandic - Eg elska tig
Ilonggo - Palangga ko ikaw
Indonesian - Saya cinta padamu
Inuit - Negligevapse
Irish - Taim i' ngra leat
Italian - Ti amo
Japanese - Aishiteru
Kannada - Naanu ninna preetisuttene
Kapampangan - Kaluguran daka
Kiswahili - Nakupenda
Konkani - Tu magel moga cho
Korean - Sarang Heyo
Latin - Te amo
Latvian - Es tevi miilu
Lebanese - Bahibak
Lithuanian - Tave myliu
Malay - Saya cintakan mu / Aku cinta padamu
Malayalam - Njan Ninne Premikunnu
Mandarin Chinese - Wo ai ni
Marathi - Me tula prem karto
Mohawk - Kanbhik
Moroccan - Ana moajaba bik
Nahuatl - Ni mits neki
Navaho - Ayor anosh'ni
Norwegian - Jeg Elsker Deg
Pandacan - Syota na kita!!
Pangasinan - Inaru Taka
Papiamento - Mi ta stimabo
Persian - Doo-set daaram
Pig Latin - Iay ovlay ouyay
Polish - Kocham Ciebie
Portuguese - Eu te amo
Romanian - Te ubesk
Russian - Ya tebya liubliu
Scot Gaelic - Tha gra\dh agam ort
Serbian - Volim te
Setswana - Ke a go rata
Sign Language - ,\,,/ (represents position of fingers when signing'I Love You')
Sindhi - Maa tokhe pyar kendo ahyan
Sioux - Techihhila
Slovak - Lu`bim ta
Slovenian - Ljubim te
Spanish - Te quiero / Te amo
Swahili - Ninapenda wewe
Swedish - Jag alskar dig
Swiss-German - Ich lieb Di
Tagalog - Mahal kita
Taiwanese - Wa ga ei li
Tahitian - Ua Here Vau Ia Oe
Tamil - Nan unnai kathalikaraen
Telugu - Nenu ninnu premistunnanu
Thai - Chan rak khun (to male)
Thai - Phom rak khun (to female)
Turkish - Seni Seviyorum
Ukrainian - Ya tebe kahayu
Urdu - mai aap say pyaar karta hoo
Vietnamese - Anh ye^u em (to female)
Vietnamese - Em ye^u anh (to male)
Welsh - 'Rwy'n dy garu
Yiddish - Ikh hob dikh
Yoruba - Mo ni fe

 

 

 

سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 12:28 :: نويسنده : مهدی پارسا

بولتن نیوز نوشت:

در پی اقدام دیروز سبزها در تهران، شیخ کروبی طی نامه ای به سفارت انگلیس در مورد جزئیات عملکرد هواداران خود توضیحاتی ارسال کرد که با واکنش سفارت جزیره انگلیس مواجه شد. متن کامل نامه کروبی و جواب سفارت جزیره انگلیس بدین شرح است:


نامه کروبی به سفارت انگلیس:
عالیجناب سفیر کبیر محترم!
دیروز همان گونه که شاهد بودید و در گزارشهای مستند به فیلمهای سفارشی و آبکی خبرنگاران شهروند ما ملاحظه فرمودید در لبیک به دعوت این حقیر و معاون اول محترم، جمعیتی میلیونی در حدود 1000 نفر به خیابانها آمدند و...

براي مشاهده كامل متن به ادامه مطلب مراجعه كنيد



ادامه مطلب ...
سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 1:33 :: نويسنده : مهدی پارسا

تمامي آمارها حكيت از افزايش چشمگير 61 درصدي ورود دختران به دانشگاه دارد و رفته رفته از جمعيت افراد ذكور در دانشگاهها كمتر مي شود

 

      شعار علیه انگلیس روی آنتن زنده بی‌بی‌سی فارسی!  
 

 

 فردی که بی بی سی او را شاهد عینی معرفی کرد بدون بیان هیچ گونه اظهار نظری، تنها عنوان کرد که توجه شما را به شعارهای مردم تهران جلب می کنم. ثانیه هایی بعد صدای تهرانی ها از تلویزیون بی‌بی‌سی به گوش رسید که فریاد می‌زدند "مرگ بر انگلیس"، "بی‌بی‌سی حیا کن، مملکت رو رها کن" و ...

تلویزیون دولتی انگلیس که امروز برنامه هایش را زودتر از همیشه شروع کرده، کوشیده است که با قطع مکرر برنامه های عادی خود و برقراری ارتباط زنده با افرادی در تهران، فضای پایتخت را ملتهب توصیف کند.

در همین راستا دقایقی پیش مجری بی بی سی فارسی با قطع برنامه عادی، بر صفحه این تلویزیون ظاهر شد و اعلام کرد که بی بی سی می خواهد با یک شاهد عینی در یکی از خیابان های تهران گفت وگو و رویدادهای تهران را از قول او بیان کند.
 
فردی که بی بی سی او را شاهد عینی معرفی کرد بدون بیان هیچ گونه اظهار نظری، تنها عنوان کرد که توجه شما را به شعارهای مردم تهران جلب می کنم.
 
ثانیه هایی بعد صدای تهرانی ها از تلویزیون بی بی سی به گوش رسید که فریاد می زدند "مرگ بر انگلیس"، "بی‌بی‌سی حیا کن، مملکت رو رها کن" و ...
 
تا زمانی که دست اندرکاران بی بی سی موفق شدند این ارتباط صوتی را قطع کنند شعارها چندین بار پخش شد.
مجری برنامه هم که از این رویداد نامطلوب دستپاچه شده بود، از بینندگان بی بی سی "عذر" خواست و گفت که چون در تهران خبرنگار ندارند چنین اتفاقی روی داده است!
 
وی پس از یک میان برنامه، بار دیگر از مخاطبان بی بی سی عذرخواهی کرد اما در موضعی متفاوت گفت که درباره این رویداد دیگر اظهار نظر نمی کند.
دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 19:52 :: نويسنده : مهدی پارسا
این فیلم که به اذعان برخی مسئولان ارشد ارشاد، فیلمی با مضمونی خوب اما اجرایی ضعیف است، روایتگر برخی ترفندهای دشمنان در رخدادهای پس از انتخابات است و در آن، چهار دانشجو ناخواسته وارد ماجرایی می‌شوند که یک تیم خرابکار، برای اغتشاش در تهران در حال برنامه‌ریزی است، در این بین، فرار این دانشجویان که از دو گروه حامیان و مخالفان دولت هستند، راه به جایی نبرده و...
سرویس فرهنگی ـ اتفاقی که شب گذشته، یکشنبه، در سالن همایش‌های برج میلاد رخ داد، به طور قطع در تاریخ جشنواره فیلم فجر بی‌سابقه بوده و شاید در آینده هم تکرار نشود... نمایش نخستین فیلم‌ سیاسی در دوره معاونت جدید سینمایی، به قدری از سوی برخی تحمل نشد، که برخی اهالی سینما، از چنین برخوردهایی شوکه شده و از تداوم آن ابراز نگرانی کردند
براي مشاهده كامل بحث بروي ادامه مطلب كليك كنيد

 

 



ادامه مطلب ...

اينهم يه جورشه ديگه!!!

 

دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 12:30 :: نويسنده : مهدی پارسا

اين لباس عروس 15 ميليون دلاري و از پر طاووس درست شده!!

 

دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 12:27 :: نويسنده : مهدی پارسا

بدون شرح!!!!

دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 12:25 :: نويسنده : مهدی پارسا

یه روزی یه مرده نشسته بود و داشت روزنامه اش رو می خوند

كه زنش یهو ماهی تابه رو می كوبه سرش.

مرده میگه: برا چی این كارو كردی؟

زنش جواب میده: به خاطر این زدمت كه تو جیب شلوارت یه تیكه كاغذ پیدا كردم

كه توش اسم جنى (یه دختر) نوشته شده بود …

مرده میگه : وقتی هفته پیش برای تماشای مسابقه اسب دوانی رفته بودم

اسبی كه روش شرط بندی كردم اسمش جنی بود.

زنش معذرت خواهی می کنه و میره به کارای خونه برسه.

سه روز بعدش مرد داشت تلویزین تماشا می كرد كه زنش این بار با یه قابلمه ی بزرگتر كوبید

رو سر مرده که تقریبا بیهوش شد.

وقتی به خودش اومد پرسید این بار برا چی منو زدی زنش جواب داد: آخه اسبت زنگ زده بود.

دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 12:19 :: نويسنده : مهدی پارسا

 

دو تا دیوونه از تیمارستان فرار می کنن. ریل راه آهن و می گیرن و راه می افتن طرف شهر.

اولی میپرسه: کی می رسیم به شهر؟

دومیه یه نقطه رو اون دورا نشون می­ده

و میگه: هر وقت این دو تا خط به هم برسن.

می رن و می رن … تا اولیه خسته میشه. می گه: پس چرا نمی رسیم؟

دومیه برمی گرده و عقبو نگاه می کنه و می گه: فکر کنم ردش کردیم.

دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 12:16 :: نويسنده : مهدی پارسا

يارو با زنش میرند پیش دندانپزشک و شروع میکنه به رجز خوانی که:

آقای دکتر بیخود وقتت رو با داروی بیحسی و مسکن تلف نکن، یکضرب دندان را بکش و کار را تمام کن.

دکتر میگه: ایول الله به شجاعت شما، کاش همه مریضا اینطوری بودن! خوب حالا کدام دندانه که درد میکنه؟

طرف به زنش میگه: عزیزم دندان خرابت را به آقای دکتر نشان بده!

دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 12:10 :: نويسنده : مهدی پارسا

مامانه ساعت 7 صبح میآد بالای سرپسرش میگه

: رضاجون بلند شو باید بری مدرسه دیرمیشه.

رضا از زیر پتو میگه: نه من نمی خوام برم مدرسه اونجا هیچکس منو دوست نداره،

بچه ها باهام بدن، معلما ازم متنفرن، حتی فراش مدرسه هم سایه ام با تیر میزنه.

مامانه میگه: آخه رضا جون نمیشه که نری مدرسه آخه ناسلامتی تو مدیر مدرسه ای!

دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 12:7 :: نويسنده : مهدی پارسا

 

رئیس تیمارستان به یکی از مراقب ها می گوید:

«من در این جا از همه راضی هستم، فقط دیوانه ای هست که اصرار دارد من برج ایفل را از او بخرم.»

مراقب می گوید:

«خب، چرا نمی خرید؟»

رئیس تیمارستان می گوید:

«آخر پول ندارم. اگر داشتم، حتما می خریدم.»

دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 1:8 :: نويسنده : مهدی پارسا

مواد طبیعی بسیاری برای کاهش وزن در دسترس قرار دارند. با این حال، به‌نظر می‌رسد که چای حاوی عسل و دارچین یکی از دلپذیرترین مواد طبیعی برای کاهش وزن باشد. آیا این معجون پرانرژی می‌تواند به کسی در رسیدن به وزن مناسب کمک کند؟

بسیاری از مردم ادعا می‌کنند که نوشیدن 2 بار در روز (صبح و شب) مخلوط عسل و دارچین در کاهش وزن مؤثر است. یک حقیقت علمی برای این ادعا وجود دارد.

براي مشاهده تمامي بحث به ادامه مطلب مراجعه شود



ادامه مطلب ...
دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 1:6 :: نويسنده : مهدی پارسا

مراديان در عين حال تصريح كرد: ممكن است در نهايت بحث كارشناسي به اين نتيجه برسد كه يارانه دانشجو همانند ساير آحاد باشد و به جاي ارائه يارانه جداگانه به دانشجو، تسهيلات جانبي كه اكنون در اختيار صندوق است به شكل مديريت شده در اختيار دانشجو قرار گيرد. 

رييس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با بيان اينكه طرح ارائه يارانه جداگانه به دانشجو در دستور كار و بررسي صندوق قرار دارد از بررسي اين موضوع در كارگروهي خبر داد.

كيوان مراديان كوچك سرايي در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه دانشجو در يك موقعيت ممتاز زماني از زندگي خود قرار دارد و اين زمان براي خود او و كشور بسيار ارزشمند است، تصريح كرد:

به جهت اينكه از اين زمان حداكثر استفاده و بهره وري به عمل آيد، دانشجو بايد علاوه بر سرانه‌اي كه همانند آحاد جامعه مي‌گيرد، براي اينكه بتواند فعاليت‌هاي پژوهشي خودش را انجام دهد، يك سرانه كمي به او اختصاص يابد كه اين موضوع در دست بررسي است، ضمن اينكه در حال تعريف ارائه تسهيلاتي به موازات آن هستيم.

وي در خصوص مبلغ يارانه پرداختي به دانشجو نيز گفت: اين موضوع در حال كار كارشناسي است، بديهي است در تعيين ميزان آن مقطع تحصيلي دانشجو نيز نقش دارد.

مراديان در عين حال تصريح كرد: ممكن است در نهايت بحث كارشناسي به اين نتيجه برسد كه يارانه دانشجو همانند ساير آحاد باشد و به جاي ارائه يارانه جداگانه به دانشجو، تسهيلات جانبي كه اكنون در اختيار صندوق است به شكل مديريت شده در اختيار دانشجو قرار گيرد.

همچنين ممكن است طرح به صورت تلفيقي اجرا شود به اين نحو كه بخشي از حمايت‌ها به شكل ارائه يارانه و بخشي ديگر به شيوه اعطاي تسهيلات از سوي صندوق رفاه دانشجويان صورت گيرد.

وي با تاكيد بر اينكه در مجموع طرح اجرايي به نفع دانشجو مي‌باشد تا به او فشار مالي وارد نشود، ادامه داد: در صورت اتمام كاركارشناسي و تصويب نهايي كارگروه، از مهر سال آينده اين طرح‌ها قابليت اجرايي دارد.

حذف سرانه رفاهي، در دستور كار قرار ندارد

وي با تاكيد براينكه در سال تحصيلي جاري نرخ خدمات رفاهي دانشجويان هيچ افزايشي نخواهد يافت، اظهاركرد: هرگونه افزايش در خدمات رفاهي در كنارش تسهيلات حمايتي ارائه خواهد شد. اما بنا نيست در سال جاري هيچ كاهشي در بخش يارانه دانشگاه‌ها داشته باشيم.

رييس صندوق رفاه دانشجويان وزارت‌علوم افزود: ‌حذف سرانه رفاهي، در دستور كار قرار ندارد،‌ تنها مديريت مي‌شود به گونه‌اي كه دانشگاه و دانشجو همراه آحاد مردم آمادگي پيدا كنند كه اين طرح را به شكل مطلوب و متناسب با ساختار دانشگاه اجرايي كنند.

مراديان با اشاره به حذف يارانه‌ها تا پنج سال آينده، اظهاركرد: در اين زمينه بخش‌هايي كه بايد حمايت شوند شناسايي شده‌اند تا در قالب‌هاي يارانه‌اي حمايت شوند و سرانه افراد هم به حساب‌هايشان ريخته مي‌شود.

رييس صندوق رفاه دانشجويان در خاتمه با بيان اينكه طرح هدفمندي يارانه‌ها در نهايت به نفع دولت، دانشگاه و دانشجو خواهد بود، تصريح كرد: بايد زيرساخت‌هاي دانشگاه، فضاي دانشگاه، ابزارها و مكانيزم مديريتي را تا پنج سال آينده به سمتي پيش ببريم كه طي آن دانشجو آماده باشد و دولت نفعي كه مي‌خواهد، از هدفمندي ببرد.

دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 1:1 :: نويسنده : مهدی پارسا

دانلود كليپ شوخي خركي يك عرب بادوستش

 

براي دانلود كليپ بروي لينك زير راست كليك كرده و گزينه save target as را انتخاب نمائيد

usb100100.20upload.net/files/1389/bahman/shookho-khande-bia4clip-com-.3gp

دو شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 23:59 :: نويسنده : مهدی پارسا

دانلود كليپ تصويري ورزش پاركور !!

براي دانلود كليپ بروي لينك زير راست كليك كرده و گزينه save target as را انتخاب نمائيد

usb100100.20upload.net/files/1389/bahman/Parkoor-Bia4clip-.3gp

 

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 23:53 :: نويسنده : مهدی پارسا

دانلود كليپ گردهمائي مو فرفري ها در تهران!!

براي دانلود كليپ بروي لينك زير راست كليك كرده و گزينه save target as را انتخاب نمائيد

 

usb100100.20upload.net/files/1389/bahman/moo-ferferi.3gp

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 23:46 :: نويسنده : مهدی پارسا

دانلود 7 كليپ كه بصورت يك كليپ درآمده است .

براي دانلود كليپ بروي لينك زير راست كليك كرده و گزينه save target as را انتخاب نمائيد

 

usb100100.20upload.net/files/1389/bahman/Funny-Bia4clip-com-.3gp

دانلود موزيك بسيارزيباي رضا صادقي بنام لبخندخدا (اين آهنگ هم اكنون بروي اين وبلاگ در حال پخش است)

براي دانلود كليپ بروي لينك زير راست كليك كرده و گزينه save target as را انتخاب نمائيد

 

usb100100.20upload.net/files/1389/bahman/Reza-Sadeghi-Labkhande-Khodaa.mp3

دانلود كليپ دوربين مخفي

براي دانلود كليپ بروي لينك زير راست كليك كرده و گزينه save target as را انتخاب نمائيد

usb100100.20upload.net/files/1389/bahman/dorbin-makhfi.3gp

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 17:10 :: نويسنده : مهدی پارسا

دانلود كليپ طوطي سخنگو

 

دانلود

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 16:35 :: نويسنده : مهدی پارسا

خبر دستگیری چند فوتبالیست معروف در یک مهمانی شبانه یکی از اخبار مهم چند روز پیش فوتبال ایران بود.
«ع.ن» یکی از نفرات دستگیر شده بود که همه را به یاد علیرضا ‌نیکبخت‌واحدی می‌انداخت اما او به شدت خبر حضورش در مهمانی معروف را رد می‌کند و به سؤالات پاسخ می‌دهد.
«ع.ن» معروف تو بودی که دستگیر شدی؟...

 

براي خواندن متن كامل مصاحبه بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 16:30 :: نويسنده : مهدی پارسا

این یک تست خودشناسی است که شما می توانید با پاسخ دادن به سوالات خود را محک زده وبدانید که چقدر جسارت دارید؟

جسارت به معنای پر رویی و گستاخی نیست وحتی به معنی اعتماد به نفس بالا هم نیست! بلکه جسارت به معنی بهترین عملکرد در وضعیت بحرانی است واین رفتار باید به نحوی باشد که انسان متضرر نشود

 

براي ديدن متن كامل بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 16:26 :: نويسنده : مهدی پارسا

موبایل چهار سیم‌کارته به بازار آمد

 

تا به حال موبایل هایی که قابلیت استفاده همزمان از دو سیم کارت را داشته اند، در بازار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند. در واقع دو سیم کارته بودن موبایل مورد مصرف بسیاری از دارندگان موبایل تا به حال بوده است. اما آیا چهار سیم کارت همزمان هم می تواند مورد استفاده باشد؟

به گزارش بانکی، شرکت OTECH اولین تولید کننده موبایل با قابلیت ۴ سیم کارت است. این شرکت این محصول را برای کسانی مفید می داند که بسیار مسافرت می کنند و در کشورهای متعدد به خطوط موبایل نیاز دارند. این شرکت با اطلاع از وجود خطوط بین الملل می گوید مسلما داشتن خط هر کشور بیشتر به لحاظ هزینه صرف خواهد داشت.

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 16:21 :: نويسنده : مهدی پارسا

روشهای کمک به افراد افسرده

 

کاری که شما می توانید بکنید تا دوباره به حالت طبیعی برگردند و از زندگی لذت ببرند چیست؟ پیشنهادات زیر شاید به نظر خیلی ساده برسند اما واقعاً موثرند.
 
قانون شماره یک:
چه یک گیاه باشد، چه حیوان و چه انسان، اگر زنده باشد، با مهر و محبت شما شانس بیشتری برای پیشرفت و کامیابی دارد.

قانون شماره دو:...

براي مشاهده متن بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 16:19 :: نويسنده : مهدی پارسا

شاید این تست برای شما تکراری باشد , اما ارزش دوباره امتحان کردنش را دارد ..

تست هوش باید پس از خواندن سئوال در عرض فقط ۵ ثانیه به آن جواب درست را بدهید در پایان تعداد پاسخهای درست شما ضرب در ۱۰ میشود و میزان آی کیو شما را نشان میدهد (آسانی سوالات شما را گول نزند !!!)

۱- بعضی از ماهها ۳۰ روز دارند بعضی ۳۱ روز چند ماه ۲۹ روز دارد؟

براي ديدن بقيه مطلب بروي ادامه مطلب كليك كنيد

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 16:15 :: نويسنده : مهدی پارسا

7 پیشنهاد ساده برای حل، 7 مشکل دیوانه‌کننده!

ما مدت‌هاست فکر می‌کنیم غذا می‌خوریم که سیر شویم. اما طب قدیم، درمان بسیاری از بیماری‌ها را در مواد غذایی ساده یا تغییر بعضی عادت‌های ساده جست‌وجو می کرد. هنوز هم بعضی مشکلات و ناراحتی‌های جسمی را به راحتی خوردن یک لیوان آب، می‌توان درمان کرد. برای اثبات این ادعا هم به توصیه‌های محققان متوسل می‌شویم که برای درمان فوری بعضی از مشکلات و بیماری‌ها، راه‌حل‌هایی طبیعی ارائه کرده‌اند.
براي ديدن بقيه مطلب بروي ادامه مطلب كليك كنيد


ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 16:3 :: نويسنده : مهدی پارسا
طالع بینی اسم
طالع بینی انسانها و شناخت خصوصیت آنها از روی حرف اول اسم آنان !!!
توجه : در این روش به دلیل وجود نداشتن حروف "گ.پ.چ.ژ"باید به جای این حروف معادل فارسی آنما را قرار دهید. مثال : (ژچ گ)=ج (پ)=ب....
 
براي ديدن كل مطلب بروي ادامه مطلب كليك كنيد
 


ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 13:11 :: نويسنده : مهدی پارسا

بدون شرح!!

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 13:9 :: نويسنده : مهدی پارسا

ما حیوانات را خیلی‌ دوست داریم، بابایمان هم همینطور. ما هر روز در مورد حیوانات حرف می‌زنیم ، بابایمان هم همینطور. بابایمان همیشه وقتی‌ با ما حرف میزند از حیوانات هم یاد می‌کند، مثلا امروز بابایمان دوبار به ما گفت؛ توله‌سگ مگه تو مشق نداری که نشستی پای تلویزیون؟ و هر وقت ما پول میخواهیم میگوید کره‌ خر مگه من نشستم سر گنج ؟

چند روز پیشا وقتی‌ ما با مامانمان و بابایمان میرفتیم خون عمه زهره اینا یک تاکسی داشت میزد به پیکان بابایمان. بابایمان هم که آن روی سگش آمده بود بالا به آقاهه گفت؛ مگه کوری گوساله؟ آقاهه هم گفت: کور باباته یابو، پیاده میشم همچین میزنمت که به خر بگی‌ زن دایی, بابایمان هم گفت: برو بینیم جوجه و عین قرقی پرید پایین ولی‌ آقاهه از بابایمان خیلی‌ گنده تر بود و بابایمان را مثل سگ کتک زد. بعدش مامانمان به بابایمان گفت؛ مگه کرم داری آخه؟ خرس گنده مجبوری عین خروس جنگی بپری به مردم؟

فامیلهای ما هم خیلی‌ حیوانات را دوست دارند، پارسال در عروسی‌ منوچهر پسر خاله مان که رفت قاطی‌ مرغ‌ها، شوهر خاله‌مان دو تا گوسفند آورد که ما با آنها خیلی‌ بازی کردیم ولی‌ بعدش شوهر خاله‌مان همان وسط سرشان را برید! ما اولش خیلی‌ ترسیدیم ولی‌ بابایمان گفت چند تا عروسی‌ برویم عادت می‌کنیم، البته گوسفندها هم چیزی نگفتند و گذاشتند شوهر خاله‌مان سرشان را ببرد، حتما دردشان نیامد. ما نفهمیدیم چطور دردشان نیامده چون یکبار در کامپیوتر داداشمان یک فیلم دیدیم که دوتا آقاهه سر یک آقاهه رو بریدند و اون آقاهه خیلی‌ دردش اومد. یکی از بچه ها که سرش توی حساب بود میگفت اینها وهابی و سلفی هستند و خیلی خیلی وحشی و حیوونند

آنهائی که بزرگتر هستند میگویند یکبار یکی از مسئولان قدیم گفت صدام به من میگه گربه نره ، خب منم میگم صدام خره ..... من هم خیلی خوشم آمد از این آداب سیاسی و هی میگفتم صدام خره ، سوارش میشم منو میبره

یکبار هم در سلمانی که رفته بودم سرم را با ماشین شماره چهار بزنم یک آقاهه میگفت بعضی ها مثل اختاپوس افتادند روی بیت المال و مثل کفتار اون را میخورند و مثل خفاش خون مردم را میمکند ، من هم داشتم با خودم فکر میکردم اینها چه نوع حیوانی هستند که من تا حالا ندیدم که هم انسان است هم اختاپوس ، هم کفتار و هم خفاش ، راستش را بخواهید یک کم ترسیدم و راست یکی دو قطره خودم را خیس کردم اما خودم را نگه داشتم که آبرویم نرود ، چون دوباره کتک میخوردم

ما نتیجه میگیریم که خیلی‌ خوب شد که ما در این شهر به دنیا آمدیم تا بتونیم هر روز از اسم حیوانات که نعمت خداوند هستند استفاده کنیم و آنها را در تلویزیون ببینیم در موردشان حرف بزنیم و نمیدانیم اگر در ایران به دنیا نیامده بودیم همینطور گوساله به دنیا می آمدیم و گاو از دنیا میرفتیم و اصلا آداب معاشرت یاد نمیگرفتیم

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 9:27 :: نويسنده : مهدی پارسا

پس از اَفرینش اَدم خدا گفت به او: نازنینم اَدم....
با تو رازی دارم !..
اندکی پیشتر اَی ..
اَدم اَرام و نجیب ، اَمد پیش !!.
زیر چشمی به خدا می نگریست !..
محو لبخند غم آلود خدا ! .. دلش انگار گریست .
نازنینم اَدم!!. ( قطره ای اشک ز چشمان خداوند چکید ) !!!..
یاد من باش ... که بس تنهایم !!.
بغض آدم ترکید ، .. گونه هایش لرزید !!
به خدا گفت :
من به اندازه ی ....
من به اندازه ی گلهای بهشت .....نه ...
به اندازه عرش ..نه ....نه
من به اندازه ی تنهاییت ، ای هستی من ، .. دوستدارت هستم !!
اَدم ،.. کوله اش را بر داشت
خسته و سخت قدم بر می داشت !...
راهی ظلمت پر شور زمین ..
طفلکی بنده غمگین اَدم!..
در میان لحظه ی جانکاه ، هبوط ...
زیر لبهای خدا باز شنید ،...
نازنینم اَدم !... نه به اندازه ی تنهایی من ...
نه به اندازه ی عرش... نه به اندازه ی گلهای بهشت !...
که به اندازه یک دانه گندم ، تو فقط یادم باش !!!!
نازنینم اَدم .... نبری از یادم ؟؟!!!!..

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 1:35 :: نويسنده : مهدی پارسا

رئیس جمهور افزود: حقیقت این است که حرکت آخر آغاز شده است و ما امروز در متن یک انقلاب عظیم جهانی به مدیریت آن عزیز قرار داریم. 

براي مشاهده كامل متن بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 1:33 :: نويسنده : مهدی پارسا

الفيصل اين سخنان را بعد از آن اعلام كرد كه خبرهايي درباره مرگ پادشاه عربستان منتشر شد تا چند لحظه پيش نيز هيچ مقام سعودي درباره خبر درگذشت شاه سعودي موضعي اعلام نكرده بود. 

پس از آنكه برخي از پايگاه‌هاي خبري از مرگ پادشاه عربستان در مراكش خبر دادند، وزير امور خارجه اين كشور اعلام كرد كه ملك عبدالله در شرايط عالي به سر مي‌برد.

به گزارش رويترز، شاهزاده "سعود الفيصل " وزير امور خارجه عربستان سعودي اعلام كرد كه "ملك عبدالله بن عبدالعزيز " در شرايط عالي به سر مي‌برد و همچنان در معالجه به سر مي‌برد.

الفيصل اين سخنان را بعد از آن اعلام كرد كه خبرهايي درباره مرگ پادشاه عربستان منتشر شد تا چند لحظه پيش نيز هيچ مقام سعودي درباره خبر درگذشت شاه سعودي موضعي اعلام نكرده بود.

يكي از پايگاه‌هاي خبري صبح امروز به نقل از برخي منابع موثق اعلام كرد كه ملك عبدالله بن عبدالعزيز كه پس از مداوا و انجام دو عمل جراحي دوران نقاهت خود را در مراكش مي‌گذراند، بر اثر سكته قلبي درگذشت.

الفيصل كه در مراكش به سر مي‌برد، اعلام كرد: من مايل هستم كه به شما درباره سلامتي پادشاه اطمينان دهم. وي در وضعيت عالي به سر مي‌برد. همانطور كه مي‌دانيد وي در حال معالجه است. پزشكان معالجات ويژه‌اي را براي وي تجويز كرده‌اند.

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 1:23 :: نويسنده : مهدی پارسا

یک پژوهشگر ایرانی ادعا می کند طبق بررسی های سی ساله اش در منطقه جم استان بوشهر کشتی نوح در این منطقه از ایران واقع شده است.

بدیعه دشتی با بیان اینکه مدارکی دارم که نشان می دهد برپایه دانسته های تاریخی و تایید کامل شواهد امر این کشتی در ایران است به خبرنگار مهر گفت: بر اساس منابع موجود، داستان طوفان حضرت نوح 27 هزار سال پیش اتفاق افتاده است این در حالی است که رده های آبی خشک شده در منطقه جم تاریخی بیشتر از آن را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه اکنون می توان این تاریخ را برای قدمت آثار موجود در این کوه پذیرفت ادامه داد: چون دریای ایران( خلیج فارس و دریای عمان) در آن زمان تا کوهپایه می رسیده است اطلاق نام کشتی به این کوه دست تراشیده و نیز انتساب اختراع کشتی به زمان جمشید جم عینیت و سندیت می یابد.

دشتی گفت: برخی کشورهایی که ادعای حضور کشتی نوح را در سرزمینشان دارند توانسته اند که با ادعای مردود گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کنند. یکی از این کشورها ترکیه است که ادعا می کرد کشتی نوح در کوه آرارات واقع شده و تنها سند خود را نمایی از کوه به شکل هلال یک کشتی ارائه می کند.

این پژوهشگر ادامه داد: اسفندیار رحیم مشایی، رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی نیز در یکی از سخنرانی خود در تاریخ پانزدهم شهریور سال 86 ادعای برخی کشورها مبنی بر وجود این کشتی در کوه آرارات را مردود اعلام کرد. غیر از او مسئولان کشورهای دیگر مانند واتیکان نیز این فرضیه را در سال 1993غیر مستند خوانده اند.

به گفته دشتی، دکترین او درباره حضور کشتی نوح در ایران و دیگر کشفیاتش در منطقه جم استان بوشهر هنوز از نظر علمی و از سوی هیچ مقام رسمی در داخل و خارج کشور رد نشده است.

دشتی معتقد است که می تواند مدارک خود را برای کسانی که ادعای رد این مسئله را دارند ارایه و در محافل جهانی از نظریه خود دفاع کند. او همچنین از سال 1374 تا کنون مقالاتی در سطح بین المللی با این موضوع ارائه کرده است.

دشتی تا کنون موفق به کشف آثار و کشفیات مهمی در منطقه جم استان بوشهر مانند جام جهان نما، نخستین تلسکوپ جهان و شناسایی اولین جهان متمدن در منطقه ای به وسعت سه هزار کیلومتر مربع شده است.

پیش از این نیز یک پژوهشگر با استناد به باور مردمی اعلام کرده بود که کشتی نوح در ارتفاعات کوه زاگرس پهلو گرفته است این درحالی است که تا کنون سازمان میراث فرهنگی هنوز نسبت به این ادعاها هیچ پاسخی نداده است.

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 1:21 :: نويسنده : مهدی پارسا

مقامات دولتي استراليا نسبت به احتمال حمله پرندگان آدم‌خوار به شهرهاي اين كشور در پي وقوع سيلاب و طوفان خبر دادند.

به گزارش ايسنا، دولت استراليا در بيانيه‌اي اعلام كرد كه در صورت ورود پرندگان غول پيكر با نام «كاسواريس» ـ شتر مرغ استراليايي ـ به داخل شهرهاي اين كشور، سكنه از غذا دادن و نزديك شدن به اين پرندگان خودداري كنند؛ چرا كه اين پرندگان به راحتي مي‌توانند يك انسان را بخورند.

در بيانيه كه در پايگاه اطلاع رساني تلگراف هم منتشر شده است، علت ورود اين پرندگان به داخل مناطق شهري اين كشور، وقوع طوفان و‌ بارش باران‌هاي شديد اعلام شده است.

همچنين اين پرندگان براي يافتن غذا و جايگاهي امن براي تخمگذاري تنها مي‌توانند به نواحي شهري و حومه جنگل‌ها پناه ببرند. علاوه بر اين، در صورتي كه موفق نشوند غذا براي خوردن بيابند، حالت تدافعي و خشونت‌آميز مي‌گيرند و احتمال آن كه به انسان‌ها، سگ‌ها و حتي حيوانات ديگر همچون اسب، حمله كنند‌ بسيار زياد است.

شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 23:53 :: نويسنده : مهدی پارسا
رامبد شکرابی - حدیث فولادوند
امین تارخ - منصوره شادمنش
جهانگیر کوثری - رخشان بنی اعتماد
پیام صابری - زیبا بروفه
بهمن زرین پور - مینا جعفرزاده
پیمان قاسم خانی - بهاره رهنما
امیر جعفری - ریما رامین فر
عباس صالحی - رزیتا غفاری
سعید تهرانی - لادن طباطبایی
محمود پاک نیت - مهوش صبر کن
جمشید آهنگرانی - منیژه حکمت
حسن جوهرچی - مهناز بیات
اتیلا پسیانی - فاطمه تقوی
حسین عرفانی - شهلا ناظریان
اسماعیل ریاحی - شهلا ریاحی
شهرام اسدی - لادن مستوفی
محسن مخملباف - مرضیه مشگینی
بهروز افخمی - ناهید طلوع
فرخ نعمتی - سهیلا رضوی
کیومرث پوراحمد - مهرانه ربی
میر ولی ا.... مدنی - رویا تیموریان
فرشید نوابی - الهام چرخنده
مسعودجعفری جوزانی - فهیمه سرخابی
نجف دریا بندری - فهیمه راستکار
سروش خلیلی - فاطمه دانش زاد
حمید فرخ نژاد - فروزان جلیلی فر
غلامرضا آزادی - فریال بهزاد
ابوالفضل جلیلی - مریم اشرفی ( عکاس )
محمود کریمی حکاک - یاسمین ملک نصر
بابک نوری - هاله ارجمند کرمانی
شاهرخ فروتنیان - افسانه چهره آزاد
فرشید رحیمیان - کتایون ریاحی
ناصر هاشمی - سیما تیرانداز
نیما فلاح - سحر ولد بیگی
علی دهکری - آفرین چیت ساز
حسن پورشیرازی - مهنار افضلی
حمید سمندریان - هما روستا
محد رضا شریفی نیا - آزیتا حاجیان
علی مصفا - لیلا حاتمی
یوسف مرادیان - سار خوئینی ها
مهدی هاشمی - گلاب آدینه
امین حیایی - نیلوفر خوش خلق
بهرام بیضایی - مژده شمسایی
بهزاد فراهانی - فهیمه رحیم نیا
مجید جعفری - اکرم محمدی
نیما بانکی - لیلی رشیدی
احمد حامد - فاطمه معتمد آریا
جمشید جهانزاده - فرزانه نشاط خواه
عزیز ساعتی - میترا محاسنی
آتش تقی پور - شهین علیزاده
بهروز بقایی - پرستو گلستانی
رفیع پیتز - آتنه فقیه نصیری
هادی مرزبان - فرزانه کابلی
جلال مقامی - ر فعت هاشم پور
مهرداد شکرابی - عاطفه رضوی
عبدالرضا گنجی - فاطمه گودرزی
فریبرز کامکاری - الهام پاوه نژاد
اصغر همت - افسر اسدی
محمد رحمانیان - مهتاب نصیر پور
علی اسیوند - حمیرا ریاضی
داوود رشیدی - احترام برومند
پیوندهای روزانه