می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 21:30 :: نويسنده : مهدی پارسا

تماشاي سريال از شبكه ماهواره‌اي «فارسي وان»، باعث بروز اختلاف بين يك زوج جوان شد؛ تا جايي كه اين زوج با حضور در دادگاه خانواده، دادخواست طلاق توافقي دادند.

به گزارش ايسنا، زن جوان در حالي كه مقابل قاضي عموزادي رييس شعبه 268 دادگاه خانواده قرار گرفته بود، از علاقه‌اش به سريال‌هاي ماهواره‌اي گفت و مدعي شد: 20 روز قبل در حالي كه سرگرم تماشاي يكي از اين سريال‌ها بودم، همسرم از سر كار به خانه بازگشت. او بعد از عوض كردن لباس‌هايش به دستشويي رفت و درست زماني كه فيلم به جاي حساسش نزديك شده بود، مرا صدا زد و از من يك قالب صابون خواست تا دستهايش را بشويد. من كمي به درخواست همسرم بي‌توجهي كردم و همين مساله باعث شد او عصباني شود.

زن جوان ادامه داد: همسرم با عصبانيت مقابل تلويزيون قرار گرفت و از من خواست تا به او يك قالب صابون بدهم. من هم كه از رفتار همسرم ناراحت شده بودم، ديگر با او صحبت نكردم و همين اتفاق باعث شد تا در طول مدت كوتاهي چندين بار با هم مشكل پيدا كنيم و اختلاف‌مان شديدتر شود.

وي در ادامه اظهاراتش گفت: ما با هم در طول چند سال زندگي مشترك هيچ وقت مشكلي نداشتيم و با خوبي و خوشي رندگي مي‌كرديم ولي انگار سريال‌هاي ماهواره‌اي بهانه‌اي بود براي اينكه من و همسرم متوجه شويم با هم مشكل داريم و حالا چون تحمل اين شرايط برايمان ممكن نيست، مي‌خواهيم به صورت توافقي از يكديگر جدا شويم.

در ادامه جلسه دادگاه، مرد جوان نيز در پاسخ به سوال قاضي درباره دليل جدايي از همسرش گفت: من و همسرم با هم بر سر مسائل مختلف توافق نظر نداشتيم اما همديگر را تحمل مي‌كرديم. حالا متوجه شده‌ام كه همسرم به ديدن سريال‌هاي ماهواره‌اي بيشتر از نيازهاي من اهميت مي‌دهد، بنابراين جدايي درخواست دو طرفمان است و ما هر دو به اين نتيجه رسيده‌ايم.

قاضي عموزادي در ابتدا با توجه به اظهارات زوج جوان، آنها را براي ادامه زندگي تشويق كرد و از آنها خواست به مشاور مراجعه كنند اما زماني كه با پافشاري اين زوج جوان در اجراي حكم طلاق رو‌به‌رو شد، حكم به جدايي آنها داد.

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 16:24 :: نويسنده : مهدی پارسا

بدينوسليه ميلاد سراسر سعادت و نور 2 اختر تابناك آسمان عترت و  بنيانگذار دين پاكيها حامل پيام بهترين يار انسانها حضرت ختمي مرتبت خاتم انبياء محمد مصطفي صلوات الله عليه و رئيس مذهب شيعه امام جعفر صادق عليه السلام بر شما پيروان ايشان تبريك و تهنيت عرض مينمايم .خداوندا چنان كن سرانجام كار تو خوشنود باشي و ما رستگار

يا علي مدد التماس دعا

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 15:50 :: نويسنده : مهدی پارسا

آخرین نیوز: سایت رسمی سریال مختارنامه، پس از پخش قسمت بیست و یکم این سریال که در بخشی از آن حضرت عباس در کنار علقمه با ابراهیم مالک اشتر سخن می گوید، عکسی از این صحنه را که در آن چهره بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع) به وضوح مشخص است، منتشر کرد.

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : مهدی پارسا

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، امروزه مردم ما به کسانی «آقا زاده» می گویند که به اعتبار پدرشان شهرتی و نفوذی و های و جایگاهی دارند. معمولا هم «آقا» زاده ها در دل خلق الله جایی ندارند . انقلاب اسلامی آقازاده هایی را به تاریخ معرفی کرد که پدرانشان ، به معنای رایج «آقا» نبودند اما فرزندانشان «آقازاده» شدند. جوانانی که غالبا یا  گرد یتیمی روی صورتشان نشسته بود یا پدرانشان کارگر و کارگرزاده بودند. به اعتبار نفس گرم حضرت روح الله و لقمه نان برآمده از عرق جبینِ آنان که بر نفس خود «آقا» بودند ، «آقا» زاده هایی سربرآوردند که فخر اسلام و ایران شدند و نام و یادشان دل هر ایرانی و هر شیعه را گرم و منور می کند.

امروز برخی از آن «آقا» ها به «آقازاده» های شهیدشان پیوسته اند و سایه جمعی از آنان نیز هنوز بر سر مردم ایران ایران است و بی ادعا و هیاهو و سهم طلبی ، در انتظار وصال «آقازاده » های خویشند. خدا رفته گانشان را بیامرزد و مانده گانشان را سلامت و مستدام دارد.

در زیر چند نمونه از این آقا و آقازاده ها را ملاحظه می کنید.

حاج غلامحسین موحد دانش ، در کنار آقازاده اش ، حاج علی رضا موحد دانش ، بنیانگذار و اولین فرمانده لشکر 10سیدالشهدا(صلوات الله علیه)

مرحوم حاج علی اکبر همت، در کنار آقازاده اش ، حاج محمدابراهیم همت، فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله (صلوات الله علیه)

مرحوم حاج مجید افشردی ، در کنار آقازاده اش ، غلامحسین افشردی (حسن باقری) بنیانگذار و فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران

حاج علی اصغر نجفی رستگار ، در کنار آقازاده اش ، حاج کاظم نجفی رستگار ، فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا(صلوات الله علیه)

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 14:56 :: نويسنده : مهدی پارسا

مدير پروژه زيارت مجازي حرم حضرت رضا(ع) گفت: طراحي و ساخت عظيم‌ترين زيارت مجازي حرم رضوي در جهان اسلام در اصفهان انجام پذيرفت.
 


به گزارش مهر در اصفهان، سعيد زندي‌اصفهاني ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با نحوه ساخت و طراحي نرم افزار حرم مطهر رضوي اظهار داشت: در اين نرم‌افزار از تمامي رواق‌ها و صحن‌هاي بارگاه مطهر حضرت امام رضا(ع) با تکنيک پانوراما عکسبرداري شده است.

وي با بيان اينکه اين نرم‌افزار قابليت اجراي صدا محيط و اجراي موسيقي را نيز دارد، تصريح کرد: در حال حاضر صداي نقاره‌خانه حرم رضوي در اين نرم‌افزار استفاده شده است.

مدير پروژه زيارت مجازي حرم حضرت رضا(ع) به قابليت جستجو به عنوان يکي از خصوصيات اين نرم‌افزار اشاره کرد و گفت: اين نرم‌افزار قابليت جستجو در تمامي محيط حرم مطهر رضوي همچون رواق‌ها و صحن‌ها را دارد.

وي ادامه داد: در اين نرم‌افزار گنبدهاي گوهرشاد، الله‌وردي‌هان، شيخ طبرسي و پريزاد و گلدسته‌هاي عباسي و گوهرشاد طراحي شده و ورودي‌هاي شيخ طبرسي، طوسي، حرعاملي، باب‌الجواد، باب‌الرضا، ورودي غربي صحن جامع رضوي، ورودي شرقي صحن جامع رضوي، هدايت، غدير، خدام، وليعصر و کوثر به همراه نقاره‌خانه، سقاخانه و ساعت نيز قابل نمايش است.

زندي‌اصفهاني گفت: براي طراحي اين نرم‌افزار سه سال زمان برده است و بيش از 8 هزار تصوير پانوراما در حدود از 10 هکتار از حرم مطهر رضوي عکاسي شده است.

وي تصريح کرد: تمامي هزينه‌هاي ساخت و طراحي اين نرم‌افزار با هزينه شخصي انجام شده و آستان قدس رضوي با وجود همکاري‌در ساخت اين نرم‌افزار تاکنون به هيچکدام از تعهدات خود عمل نکرده است.

مدير پروژه زيارت مجازي حرم حضرت رضا(ع) با اشاره به اينکه تاکنون حدود 90 درصد ساخت اين نرم‌افزار صورت پذيرفه است، گفت: طراحي باقي‌مانده اين نرم‌افزار ظرف دو هقته آينده به اتمام مي‌رسد و تا به حال براي ساخت اين نرم‌افزار ميزان چهار هزار و 640 نفر ساعت صرف شده است.

نخستین چاپ کتاب «مسیرة التقریب»، روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری تقریب، کتاب مسیرة التقریب نوشته دکتر محمدعلی آذرشب که به زبان عربی و در دو جلد به تازگی به چاپ رسیده، از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منتشر شده است.

محمدعلی آذرشب، عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، استاد دانشگاه، نویسنده و کارشناس مسائل فرهنگی جهان اسلام است که در کارنامه علمی خود، علاوه بر ترجمه فارسی به عربی حدود ۵۰ کتاب و مقاله، تألیف مجموعه‌ای از کتب در موضوع تقریب مذاهب اسلامی، روابط فرهنگی ایران و عرب، و فرهنگ ایرانی و ادبیات فارسی، چاپ شده در تهران و بیروت و دمشق را نیز داراست. تحقیق کتاب «مفاتیح الاسرار و مصابیح الابرار» (تفسیر شهرستانی) هم از آثار وی است.

آذرشب در گفت‌وگویی با خبرنگار تقریب، ضمن اعلام خبر انتشار کتاب «مسیرة التقریب»، درباره محتوای این کتاب گفت: جلد اول مسیرة التقریب، درباره مؤسسات تقریبی و پیشتازان تقریب است و جلد دوم به موضوع استراتژی‌های تقریبی پرداخته است. ضمن آنکه در جلد دوم تحقیقی داشته‌ام در مجلات تقریبی. ذیل این عنوان موضوعات مطرح شده در «مجله رسالة التقریب» مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و «مجله رسالة الاسلام» دارالتقریب قاهره را مورد بررسی قرار داده‌ام.

وی هدف از نگارش این کتاب را چنین عنوان کرد: در این کتاب دو جلدی قصد بیان این مطلب را داشته‌ام که حرکت تقریب در ۱۰۰ سال گذشته، محوری مستحکم، فراگیر، ریشه‌دار و استوار بر پایه‌های قرآن و سنت بوده است.

آذرشب اضافه کرد: در این کتاب تأکید دارم که کلیه احیاگران جهان اسلام تقریبی بوده‌اند و کلیه کسانی که در راه احیای امت اسلامی قدم برداشته‌اند، خود به خود در مسیر تقریب حرکت کرده‌اند.

این نویسنده و استاد دانشگاه افزود: با مطالعه در زندگی مؤثران جهان اسلام خواهیم دید کسانی که اندیشه تقریبی ندارند، هرگز اندیشه احیای جهان اسلام را نیز نداشته‌اند. اساسا ضدتقریبی‌ها، ضد احیا نیز هستند.

وی ادامه داد: احیا و زنده کردن جهان اسلام هم‌معنی و مترادف تقریب مذاهب اسلامی است و اساسا اسلام نیز خود دین احیاست کمااینکه در قرآن کریم می‌فرماید: یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اسْتَجِیبُواْ لِلّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاکُم لِمَا یحْییکُمْ.

آذرشب تصریح کرد: تقریب، از صمیم و درون اسلام است. اگر نگاهی به شخصیت‌های تقریبی داشته باشیم، خواهیم دید که همه احیاگران جهان اسلام و بیدارکنندگان مسلمین از خواب غفلت، همگی بر مسیر تقریب رفته‌اند.

وی در این زمینه به شخصیتی چون سید جمال‌الدین اسدآبادی اشاره کرد و گفت: من سید جمال را سردمدار حرکت تقریبی معاصر می‌دانم؛ چراکه او در سخت‌ترین شرایط کار کرد.

آذرشب همچنین امام خمینی(ره) را اثرگذارترین فرد در احیای عملی و تقریب جهان اسلام نه به صورت نظری که در عمل دانست و گفت:‌ حرکت امام خمینی(ره) با داعیه تقریب نبود ولی حرکتی در ایران به وجود آورد، موجبات تقریب مذاهب اسلامی را در عرصه عمل در سطح جهان اسلام ایجاد کرد آن هم به دلیل همان روح احیاگری که در انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) وجود داشت. امام با ترغیب جهان اسلام به اسلام ناب محمدی(ص)، روح تقریب را در پیکر جهان اسلام دمید و بسیاری را بیدار کرد.

این تحلیلگر مسائل فرهنگی جهان اسلام، همچنین سید حسن نصرالله را نیز از پرچمداران تقریب مذاهب اسلامی در فضای کنونی جهان اسلام دانست و گفت: سید حسن نصرالله در ظاهر داعیه تقریب ندارد ولی از آنجا که احیاگر است، در مسیر تقریب حرکت می‌کند و آن هم بسیار اثرگذار.

آذرشب در ادامه این گفت‌وگو، درباره کتاب «مسیرة التقریب» گفت: ابن کتاب به زبان عربی منتشر شده و به زودی کار ترجمه کامل فارسی این کتاب نیز آغاز خواهد شد.

وی همچنین در پایان این گفت‌وگو به نکته‌ای دیگر درباره این کتاب اشاره کرد و گفت: بنده این کتاب را بعد از انتشار، خدمت رهبر معظم انقلاب تقدیم کردم تا مطالعه‌ای فرموده و دیدگاه خود را درباره آن بفرمایند. این کتاب را بنده ظهر به ایشان تقدیم کردم ولی شب همان روز، از دفتر رهبر انقلاب با بنده تماس گرفتند و گفتند که حضرت آقا فرموده‌اند، این کتاب بسیار مهم و بسیار مفید است. توصیه می‌کنم این کتاب به کتابخانه‌های دنیا ارسال و جهانی شده و در جهان اسلام مطرح شود. این عنایت عظیم رهبری معظم برای من بسیار جالب توجه، مهم و گرمابخش بود.

شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 13:56 :: نويسنده : مهدی پارسا

یکی از مسائلی که که در پروژه ناتوی فرهنگی مورد توجه مهاجمین قرار داشته است. از هم گسیختگی ارزشهای فرهنگی، اجتماعی یک جامعه به هر شکل ممکن می باشد.

به گزارش « جوان آنلاین» به تازگی مشاهده شده در یکی از استانهای مرکزی به صورت کسترده انگشترهای با علائم «پلی بوی» مربوط به گروه های هم جنس گرا ، توزیع شده است.



این در حالی است که اکثر استفاده کنندگان از این انگشتر ها به پیام و محتوی درج شده بر روی این انگشترها واقف نیستند.

بی شک این گونه حرکات ضد فرهنگی تحرکات وسیع تر در حوزه فرهنگی را می طلبد تا دست اندرکاران با اطلاع رسانی به موقع و دقیق از گسترش اینگونه حرکات ضد فرهنگی جلوگیری به عمل بیاورند.

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 1:57 :: نويسنده : مهدی پارسا

بیفستراگانوفه خالته، بخوری پاته نخوری پاته!

موش تو سوراخ نمی رفت ساید بای ساید به دمبش می بست!

آب در “آب سرد کن” و ما تشنه لبان می گردیم!

آب که سر بالا میره، قورباغه “هوی متال” میخونه!!!

پرادو سواری دولا دولا نمیشه!

نابرده رنج گنج میسر نمی شود — مزد آن گرفت جان برادر که کلاه برداری کرد

اسکانیا(scania) بیار باقالی بار کن!

گر صبر کنی ز قوره، لوپ لوپ سازی!

پاتو از پارکتت درازتر نکن!

هری پاتر آخرش خوشه!

قربون بند کیفتم، تا کارت سوخت داری رفیقتم!

گیرم پاپی تو بود فاضل — از فضل پاپی تو را چه حاصل

ندیدیم اورانیم ولی دیدیم دست مردم!

ادکلن آن است که خود ببوید — نه آنکه فروشنده بگوید

ماکرو ویو به ماکرو ویو می گه روت سیاه!

بزک نمیر بهار میاد آناناس با خیار درختی میاد!

یا منچستریه منچستری یا رُمیه رُمی(AS Rom)

سرش بوی پیتزا ی سبزیجات میده!!!

آنتی بیوتیک بعد از مرگ سهراب!

سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 12:35 :: نويسنده : مهدی پارسا

مدیرکل امور فوق برنامه فرهنگی دانشگاه آزاد از برنامه‌ریزی برای عرضه پوشش‌های متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی در دانشگاه آزاد از سوی موسسات تولیدی این محصولات خبر داد و گفت: این به معنای یکسان‌سازی پوشش و حجاب در دانشگاه آزاد نیست.



علیرضا صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سیاست‌های عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تلاش می‌کنیم از راه‌های پژوهشی، آموزشی و تبلیغی در راستای نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها استفاده کنیم.

صالحی در پاسخ به اینکه آیا اخباری که در زمینه عرضه مانتوفرم‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شده است به معنای حرکت دانشگاه آزاد به سمت یکسان‌سازی پوشش دانشجویی در این دانشگاه است، به مهر گفت: هیچ برنامه‌ای در بحث یکسان‌سازی پوشش دانشجویی در دانشگاه آزاد نداریم.

مدیرکل امور فوق برنامه فرهنگی دانشگاه آزاد در توضیح بیشتر گفت: برخی موسسات تولیدی اقدام به عرضه چادرها یا لباس‌های متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی می‌کنند که اگر با آنها به توافق برسیم می‌توانیم فرصتی برایشان قائل شویم تا محصولاتشان را در دانشگاه آزاد عرضه کنند اما این به معنای یکسان‌سازی پوشش و حجاب نیست.

وی خاطرنشان کرد: سیاست‌های عفاف و حجاب باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی و در شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها جمع‌بندی شود و در نهایت اگر شورا به یک جمع‌بندی رسید، دانشگاه آزاد اسلامی نیز با مجموعه همراهی می‌کند.

دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 19:59 :: نويسنده : مهدی پارسا

بررسی و مطالعه برای تدوین قانونی جدید جهت جلوگیری از گسترش استفاده از ماهواره آغاز شده است.

به گزارش جهان، پس از انکه طی سالهای اخیر قوانین تصویب شده در این خصوص به نتیجه مقبولی نرسید این روزها خبرهایی از آغاز بررسیها برای طرح مجدد موضوع ماهواره به گوش می رسد.

براي خواندن متن كامل بروي ادامه مطلب كليك كنيد

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 19:52 :: نويسنده : مهدی پارسا
این فیلم که به اذعان برخی مسئولان ارشد ارشاد، فیلمی با مضمونی خوب اما اجرایی ضعیف است، روایتگر برخی ترفندهای دشمنان در رخدادهای پس از انتخابات است و در آن، چهار دانشجو ناخواسته وارد ماجرایی می‌شوند که یک تیم خرابکار، برای اغتشاش در تهران در حال برنامه‌ریزی است، در این بین، فرار این دانشجویان که از دو گروه حامیان و مخالفان دولت هستند، راه به جایی نبرده و...
سرویس فرهنگی ـ اتفاقی که شب گذشته، یکشنبه، در سالن همایش‌های برج میلاد رخ داد، به طور قطع در تاریخ جشنواره فیلم فجر بی‌سابقه بوده و شاید در آینده هم تکرار نشود... نمایش نخستین فیلم‌ سیاسی در دوره معاونت جدید سینمایی، به قدری از سوی برخی تحمل نشد، که برخی اهالی سینما، از چنین برخوردهایی شوکه شده و از تداوم آن ابراز نگرانی کردند
براي مشاهده كامل بحث بروي ادامه مطلب كليك كنيد

 

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 12:44 :: نويسنده : مهدی پارسا

مسئولین جشنواره گفته اند که فرصت بازبینی فیلم ها توسط هیئت داوران امشب تمام می شود و با توجه به اینکه اولین نسخه اخراجی ها تا صبح فردا حاضر خواهد شد بدین ترتیب مورد داوری قرار نخواهد گرفت.

به گزارش رجانیوز، مسعود ده نمکی کارگردان فیلم سینمایی اخراجی ها در وبلاگش نوشت: نمی دانم این خبر خوب است یا نه؟اما مسئولین جشنواره گفته اند که فرصت بازبینی فیلم ها توسط هیئت داوران امشب تمام می شود و با توجه به اینکه اولین نسخه اخراجی ها تا صبح فردا حاضر خواهد شد بدین ترتیب مورد داوری قرار نخواهد گرفت.

اما حتی این خبر قطعی هم باشد به احترام مخاطبان جشنواره اخراجی ها در تمامی سانس ها برای مردم نمایش داده خواهد شد.

نمی دانم شاید اینطوری با یک تیر دو نشان زده شده باشد هم خیال رقبا راحت شد هم خیال رفقا!

در این چند روز برخی سایت ها و شبکه های ماهواره ای در یک فرار به جلو اعلام می کردند که قرار است جوایز جشنواره را به اخراجی ها بدهند دیگر با این کار فکر کنم خیال آنها هم راحت شد.نمی دانم چرا نا خود آگاه یاد ضرب المثل مرغ عزا و عروسی می افتم.

از روزی که برخی سایت ها و رسانه ها با شیطنت مردم را به قاچاق فیلم تشویق کرده اند این احتمال وجود دارد که برخی از ترس تکرار تاریخ دست به هر کاری بزنند .امیدوارم حد اقل اگر مورد قضاوت قرار نمی گیریم مورد قساوت هم واقع نشویم... و مسئولین جشنواره بیشتر مراقب امنیت فیلم باشند.

دانلود موزيك بسيارزيباي رضا صادقي بنام لبخندخدا (اين آهنگ هم اكنون بروي اين وبلاگ در حال پخش است)

براي دانلود كليپ بروي لينك زير راست كليك كرده و گزينه save target as را انتخاب نمائيد

 

usb100100.20upload.net/files/1389/bahman/Reza-Sadeghi-Labkhande-Khodaa.mp3

براي دانلود بروي لينك زير راست كليك كرده و save target as را انتخاب كنيد

upload/madnegar/media/yadegari.wmv

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 16:3 :: نويسنده : مهدی پارسا
طالع بینی اسم
طالع بینی انسانها و شناخت خصوصیت آنها از روی حرف اول اسم آنان !!!
توجه : در این روش به دلیل وجود نداشتن حروف "گ.پ.چ.ژ"باید به جای این حروف معادل فارسی آنما را قرار دهید. مثال : (ژچ گ)=ج (پ)=ب....
 
براي ديدن كل مطلب بروي ادامه مطلب كليك كنيد
 


ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 13:11 :: نويسنده : مهدی پارسا

بدون شرح!!

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 9:27 :: نويسنده : مهدی پارسا

پس از اَفرینش اَدم خدا گفت به او: نازنینم اَدم....
با تو رازی دارم !..
اندکی پیشتر اَی ..
اَدم اَرام و نجیب ، اَمد پیش !!.
زیر چشمی به خدا می نگریست !..
محو لبخند غم آلود خدا ! .. دلش انگار گریست .
نازنینم اَدم!!. ( قطره ای اشک ز چشمان خداوند چکید ) !!!..
یاد من باش ... که بس تنهایم !!.
بغض آدم ترکید ، .. گونه هایش لرزید !!
به خدا گفت :
من به اندازه ی ....
من به اندازه ی گلهای بهشت .....نه ...
به اندازه عرش ..نه ....نه
من به اندازه ی تنهاییت ، ای هستی من ، .. دوستدارت هستم !!
اَدم ،.. کوله اش را بر داشت
خسته و سخت قدم بر می داشت !...
راهی ظلمت پر شور زمین ..
طفلکی بنده غمگین اَدم!..
در میان لحظه ی جانکاه ، هبوط ...
زیر لبهای خدا باز شنید ،...
نازنینم اَدم !... نه به اندازه ی تنهایی من ...
نه به اندازه ی عرش... نه به اندازه ی گلهای بهشت !...
که به اندازه یک دانه گندم ، تو فقط یادم باش !!!!
نازنینم اَدم .... نبری از یادم ؟؟!!!!..

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 1:35 :: نويسنده : مهدی پارسا

رئیس جمهور افزود: حقیقت این است که حرکت آخر آغاز شده است و ما امروز در متن یک انقلاب عظیم جهانی به مدیریت آن عزیز قرار داریم. 

براي مشاهده كامل متن بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 1:23 :: نويسنده : مهدی پارسا

یک پژوهشگر ایرانی ادعا می کند طبق بررسی های سی ساله اش در منطقه جم استان بوشهر کشتی نوح در این منطقه از ایران واقع شده است.

بدیعه دشتی با بیان اینکه مدارکی دارم که نشان می دهد برپایه دانسته های تاریخی و تایید کامل شواهد امر این کشتی در ایران است به خبرنگار مهر گفت: بر اساس منابع موجود، داستان طوفان حضرت نوح 27 هزار سال پیش اتفاق افتاده است این در حالی است که رده های آبی خشک شده در منطقه جم تاریخی بیشتر از آن را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه اکنون می توان این تاریخ را برای قدمت آثار موجود در این کوه پذیرفت ادامه داد: چون دریای ایران( خلیج فارس و دریای عمان) در آن زمان تا کوهپایه می رسیده است اطلاق نام کشتی به این کوه دست تراشیده و نیز انتساب اختراع کشتی به زمان جمشید جم عینیت و سندیت می یابد.

دشتی گفت: برخی کشورهایی که ادعای حضور کشتی نوح را در سرزمینشان دارند توانسته اند که با ادعای مردود گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کنند. یکی از این کشورها ترکیه است که ادعا می کرد کشتی نوح در کوه آرارات واقع شده و تنها سند خود را نمایی از کوه به شکل هلال یک کشتی ارائه می کند.

این پژوهشگر ادامه داد: اسفندیار رحیم مشایی، رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی نیز در یکی از سخنرانی خود در تاریخ پانزدهم شهریور سال 86 ادعای برخی کشورها مبنی بر وجود این کشتی در کوه آرارات را مردود اعلام کرد. غیر از او مسئولان کشورهای دیگر مانند واتیکان نیز این فرضیه را در سال 1993غیر مستند خوانده اند.

به گفته دشتی، دکترین او درباره حضور کشتی نوح در ایران و دیگر کشفیاتش در منطقه جم استان بوشهر هنوز از نظر علمی و از سوی هیچ مقام رسمی در داخل و خارج کشور رد نشده است.

دشتی معتقد است که می تواند مدارک خود را برای کسانی که ادعای رد این مسئله را دارند ارایه و در محافل جهانی از نظریه خود دفاع کند. او همچنین از سال 1374 تا کنون مقالاتی در سطح بین المللی با این موضوع ارائه کرده است.

دشتی تا کنون موفق به کشف آثار و کشفیات مهمی در منطقه جم استان بوشهر مانند جام جهان نما، نخستین تلسکوپ جهان و شناسایی اولین جهان متمدن در منطقه ای به وسعت سه هزار کیلومتر مربع شده است.

پیش از این نیز یک پژوهشگر با استناد به باور مردمی اعلام کرده بود که کشتی نوح در ارتفاعات کوه زاگرس پهلو گرفته است این درحالی است که تا کنون سازمان میراث فرهنگی هنوز نسبت به این ادعاها هیچ پاسخی نداده است.

شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 23:53 :: نويسنده : مهدی پارسا
رامبد شکرابی - حدیث فولادوند
امین تارخ - منصوره شادمنش
جهانگیر کوثری - رخشان بنی اعتماد
پیام صابری - زیبا بروفه
بهمن زرین پور - مینا جعفرزاده
پیمان قاسم خانی - بهاره رهنما
امیر جعفری - ریما رامین فر
عباس صالحی - رزیتا غفاری
سعید تهرانی - لادن طباطبایی
محمود پاک نیت - مهوش صبر کن
جمشید آهنگرانی - منیژه حکمت
حسن جوهرچی - مهناز بیات
اتیلا پسیانی - فاطمه تقوی
حسین عرفانی - شهلا ناظریان
اسماعیل ریاحی - شهلا ریاحی
شهرام اسدی - لادن مستوفی
محسن مخملباف - مرضیه مشگینی
بهروز افخمی - ناهید طلوع
فرخ نعمتی - سهیلا رضوی
کیومرث پوراحمد - مهرانه ربی
میر ولی ا.... مدنی - رویا تیموریان
فرشید نوابی - الهام چرخنده
مسعودجعفری جوزانی - فهیمه سرخابی
نجف دریا بندری - فهیمه راستکار
سروش خلیلی - فاطمه دانش زاد
حمید فرخ نژاد - فروزان جلیلی فر
غلامرضا آزادی - فریال بهزاد
ابوالفضل جلیلی - مریم اشرفی ( عکاس )
محمود کریمی حکاک - یاسمین ملک نصر
بابک نوری - هاله ارجمند کرمانی
شاهرخ فروتنیان - افسانه چهره آزاد
فرشید رحیمیان - کتایون ریاحی
ناصر هاشمی - سیما تیرانداز
نیما فلاح - سحر ولد بیگی
علی دهکری - آفرین چیت ساز
حسن پورشیرازی - مهنار افضلی
حمید سمندریان - هما روستا
محد رضا شریفی نیا - آزیتا حاجیان
علی مصفا - لیلا حاتمی
یوسف مرادیان - سار خوئینی ها
مهدی هاشمی - گلاب آدینه
امین حیایی - نیلوفر خوش خلق
بهرام بیضایی - مژده شمسایی
بهزاد فراهانی - فهیمه رحیم نیا
مجید جعفری - اکرم محمدی
نیما بانکی - لیلی رشیدی
احمد حامد - فاطمه معتمد آریا
جمشید جهانزاده - فرزانه نشاط خواه
عزیز ساعتی - میترا محاسنی
آتش تقی پور - شهین علیزاده
بهروز بقایی - پرستو گلستانی
رفیع پیتز - آتنه فقیه نصیری
هادی مرزبان - فرزانه کابلی
جلال مقامی - ر فعت هاشم پور
مهرداد شکرابی - عاطفه رضوی
عبدالرضا گنجی - فاطمه گودرزی
فریبرز کامکاری - الهام پاوه نژاد
اصغر همت - افسر اسدی
محمد رحمانیان - مهتاب نصیر پور
علی اسیوند - حمیرا ریاضی
داوود رشیدی - احترام برومند
شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 23:43 :: نويسنده : مهدی پارسا

بدون شرح!!!!

براي ديدن همه عكسها ابتدا عضو شويد



ادامه مطلب ...
شنبه 23 بهمن 1398برچسب:, :: 23:14 :: نويسنده : مهدی پارسا

(( پرچم بالاست ))

سلام

دوستان عزيز با عضويت در اين وبلاگ ميتوانيد از تمامي مطالب آن استفاده

كنيد

عضويت بسيار سريع و رايگان است.

لطفا در نظرسنجي شركت كرده و بعد از ديدن مطالب نظر بدين و با

نظراتتون منو در به روز كردن اين وبلاگ دلگرم كنيد

سپاسگذارم.

شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 19:51 :: نويسنده : مهدی پارسا

رییس جمهور در میان خیل عظیم راهپیمایان تهرانی شعار ˝مرگ بر اسراییل˝ سر داد.

به گزارش برنا، محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی ایران با حضور در بین مردم در راهپیمایی 22 بهمن 89 شرکت کرد.

مردم در اطراف خودروی رییس جمهور حلقه زدند و با شعار "احمدی دلاور، حمایت حمایت" و "الله اکبر" به استقبال رییس جمهور رفتند.

رییس جمهور در میان خیل عظیم راهپیمایان با در دست گرفتن پلاکاردی که روی آن به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی نوشته شده بود "مرگ بر اسراییل"، به نوعی شعار اصلی راهپیمایی را عنوان کرد.

وهابیون، ساختن گنبد و ضریح و بقعه و ... بر روی قبور را حرام و تخریب آن را واجب می‌دانند. آنان این فتوا را مستمسك تخریب قبور ائمه در بقیع و نیز تخریب دیگر بقعه‌ها و زیارتگاه‌ها قرار دادند و در تاریخ هشتم شوال سال 1344 هجری قمری دست آلوده خود را به این عمل زدند

براي ديدن بقيه عكسها به ادامه مطلب مراجعه كنيد



ادامه مطلب ...

گزارش تصویری از افتتاحیه فروشگاه آجیل و شیرینی مهران غفوریان با حضور بازیگران سینما و تلویزیون همچون:پرستو گلستانی,مهران غفوریان,یوسف تیموری و یوسف صیادی.



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
پیوندهای روزانه